Mja, maar die was niet echt m'n tiep.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:40 schreef Stroekie het volgende:
tenzij je dus met een student biologie gaat daten![]()
ach gossie, was hij meer in de bloemetjes en bijtjes geinteresseerd dan jou ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar die was niet echt m'n tiep.
Je bent meer een hempjes typequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar die was niet echt m'n tiep.
Korstmossenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:55 schreef Stroekie het volgende:
ach gossie, was hij meer in de bloemetjes en bijtjes geinteresseerd dan jou ?
Je hebt hem dat voor de date toch wel laten wetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, niet eens. En misschien zelfs wel liever niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt hem dat voor de date toch wel laten wetenMaar het is maar kleding en alle kleding kan uit.
jij beoordeelt de functionaliteit van kleding op het feit hoe gemakkelijk je die kan uittrekkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
Maar het is maar kleding en alle kleding kan uit.
kan je hem niet meesneaken en bv. een plek onder de tafel geven en dan af en toe wat laten vallen ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef Nuno_G het volgende:
Bleh net werd ik eraan herinnerd dat we vanavond kwartaal diner hebben, daar heb ik helemaal geen zin in. Ik had al met iemand anders afgesproken, maar moet dat nu afzeggen. Soms ben ik ook zo vergeetachtig
Pff zie het al voor me die arme jongen de hele avond onder de tafel. Die dinners duren gewoon veels te lang met toespraken, awards etc. Ben bang dat ie halverwege van verveeldheid in slaap valt, dat doe ik zelf al bijnaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je hem niet meesneaken en bv. een plek onder de tafel geven en dan af en toe wat laten vallen ?![]()
'k Denk eigenlijk niet dat ie enkel een hempje aanheeft als we na 't werk een kop koffie gaan drinken in de stadquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
Je hebt hem dat voor de date toch wel laten wetenMaar het is maar kleding en alle kleding kan uit.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef Nuno_G het volgende:
Bleh net werd ik eraan herinnerd dat we vanavond kwartaal diner hebben, daar heb ik helemaal geen zin in. Ik had al met iemand anders afgesproken, maar moet dat nu afzeggen. Soms ben ik ook zo vergeetachtig
dus als het hempje eronder zit is het geen probleem ? Koffie drinken in U dat is een tijd geledenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Denk eigenlijk niet dat ie enkel een hempje aanheeft als we na 't werk een kop koffie gaan drinken in de stad.
Als 't maar niet zo'n Boy Zonderman-hempje met gaatjes isquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
dus als het hempje eronder zit is het geen probleem ? Koffie drinken in U dat is een tijd geledenvoor mij dan
Je bedoelt zo'n zigeurnertypje, zo'n gaas hempje met daarover een vies spijkerjack ** ril *** En A. als in naar het oosten of meer het westen, en blijft het bij alleen koffie drinken of wordt er ook gegeten en een filmpje of zoietsquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als 't maar niet zo'n Boy Zonderman-hempje met gaatjes is.
Denk koffie in A. eigenlijk.
Werk het is een lastig iets, net kwam mij ook iemand storen, hoe durven ze !quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Net op mijn werk dont say to me how to correct en vervolgens, noemt ie gewoon hetzelfde op wat ik zei. Kom je met eigen inbreng en dan wordt het alsnog niet geapprecieerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |