En jij zo "goddomme lamme lamstraal als je niet eens fatsoenlijk Engels spreekt, dan krijg je mijn ideeen ook niet meer!"quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Net op mijn werk dont say to me how to correct en vervolgens, noemt ie gewoon hetzelfde op wat ik zei. Kom je met eigen inbreng en dan wordt het alsnog niet geapprecieerd.
Een tijdje geleden eens afgesproken met iemand die van die hele vage AirMaxUltraGabber-schoenen oid met ingebouwde springveren ofzo bleek te dragen... *ook brrrr*quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:52 schreef Nuno_G het volgende:
Je bedoelt zo'n zigeurnertypje, zo'n gaas hempje met daarover een vies spijkerjack ** ril ***
A. als in Amersfoort. Eten is misschien na 't werk wel practisch ja... zien we tzt wel, afhankelijk van de mate van klik enzo. 't Is gewoon puur om kennis te maken. De tijden van eerst ellenlang chatten en aftasten geloof ik niet meer zo in. En zeker als iemand dichtbij woont is 't veel efficiënter om effe snel af te spreken, tochquote:En A. als in naar het oosten of meer het westen, en blijft het bij alleen koffie drinken of wordt er ook gegeten en een filmpje of zoiets
Koffie op een date gaan drinkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als 't maar niet zo'n Boy Zonderman-hempje met gaatjes is.
Denk koffie in A. eigenlijk.
Waarom niet? Een kop sweet daydreams bij de Mockamore is niet te versmaden, zelfs verslavend te noemenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Koffie op een date gaan drinken.
Bij hem thuis afspreken of wat gaan drinken in een kroeg is toch veel leuker. Ik had een keertje met iemand in Palace afgesproken omg wat was het toch kut, onverstaanbaar en concurrentie.
Wat is er tegen koffie drinken ? Dan kun je toch altijd nog wat gaan drinken, eten etc. Ik spreek wel meestal in de kroeg af, maar ik ken de mensen altijd al irl omdat ik nooit over het internet afspreek, Maar als ik dat wel zou doen dan lijkt me koffie drinken heel handig, een bakje koffie heb je zo op en dan kun je het er verder bij laten als die ander niet je type is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Koffie op een date gaan drinken.
Bij hem thuis afspreken of wat gaan drinken in een kroeg is toch veel leuker. Ik had een keertje met iemand in Palace afgesproken omg wat was het toch kut, onverstaanbaar en concurrentie.
Ik doe niet meer aan eerst via internet leren kennen. Ik spreek gewoon mensen aan tijdens uitgaan is beter.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is er tegen koffie drinken ? Dan kun je toch altijd nog wat gaan drinken, eten etc. Ik spreek wel meestal in de kroeg af, maar ik ken de mensen altijd al irl omdat ik nooit over het internet afspreek, Maar als ik dat wel zou doen dan lijkt me koffie drinken heel handig, een bakje koffie heb je zo op en dan kun je het er verder bij laten als die ander niet je type is.
@DM Air max met springveren ??? Ik zie het al voor me, had hij ook zo'n glimmend trainingpak aan
Ik hou wel van koffie en daarom ga ik nu nog een bakje nemen om de rest van de middag niet in slaap te vallen. Nog een uurtje en dan is het richting de wijn !quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan eerst via internet leren kennen. Ik spreek gewoon mensen aan tijdens uitgaan is beter.
Ik houd niet van koffie, vandaar dat ik het ook niet doe. En hij vroeg moi uit en niet ik hem.
slecht voor de lijn zowel voor mezelf als voor hemquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ook wamre chocolademelk nemen, natuurlijk.
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Nuno_G het volgende:
een bakje koffie heb je zo op en dan kun je het er verder bij laten als die ander niet je type is.
Iew nee, maar wel een oorring, en verder erg stoerig. Had zo bouwvakker kunnen zijn, gespierd, gebruind, korte kop enzo,quote:@DM Air max met springveren ??? Ik zie het al voor me, had hij ook zo'n glimmend trainingpak aan
Zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Deceit het volgende:
nog steeds hier :S
je kan ook gewoon de slagroom en rum achterwege laten, al wordt het daardoor wel minder lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
slecht voor de lijn zowel voor mezelf als voor hem.
Wat doe je hier? Ik dacht dat je een leven hadquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Deceit het volgende:
maar hoe kan hij nu een bouwvakkersdecolleté hebben in een joggingbroek ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.
[..]
Iew nee, maar wel een oorring, en verder erg stoerig. Had zo bouwvakker kunnen zijn, gespierd, gebruind, korte kop enzo,.
Klinkt als heel eng, wel in ieder geval niet mijn type. Ooring kan nog maar de rest *** brrrrr****.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.
[..]
Iew nee, maar wel een oorring, en verder erg stoerig. Had zo bouwvakker kunnen zijn, gespierd, gebruind, korte kop enzo,.
Wanneer ga je weer in het buitenland werken zodat je weer hier de hele dag zit te postenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Deceit het volgende:
Daarom ging je bij mij zo snel wegquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Klinkt als heel eng, wel in ieder geval niet mijn type. Ooring kan nog maar de rest *** brrrrr****.
Wat ik eerst wel eens deed thuis, was afspreken in een kroeg waar je het barpersoneel kent. En dan als hij tegenviel, want ondanks dat je elkaar hebt ontmoet irl kan dit nog wel, een teken naar de barman. En ja hoor 5 min later gaat je telefoon. "sorry moet nu weg het is dringend"
Nouja, puur qua lichaam kon ie wel door de beugelquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
Klinkt als heel eng, wel in ieder geval niet mijn type. Ooring kan nog maar de rest *** brrrrr****.
Mja, dat is ook wel een beetje gemeen. Je moet het vind ik toch wel twee drankjes uithouden?quote:Wat ik eerst wel eens deed thuis, was afspreken in een kroeg waar je het barpersoneel kent. En dan als hij tegenviel, want ondanks dat je elkaar hebt ontmoet irl kan dit nog wel, een teken naar de barman. En ja hoor 5 min later gaat je telefoon. "sorry moet nu weg het is dringend"
Ik hou niet van worstelen in bed dus gespierd, of in ieder geval teveel, nee dank je. Kort haar ook liever niet doe maar wat langer en zwart. Maar dat is puur uiterlijk. Heb ook weleens iemand ontmoet in een club dat ik dacht wow, en daar mee afgesproken. Geloof me met veel moeite heb ik het 2 drankjes volgehoudenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, puur qua lichaam kon ie wel door de beugel.
Maar verder qua type persoon klikte 't niet nee.
[..]
Mja, dat is ook wel een beetje gemeen. Je moet het vind ik toch wel twee drankjes uithouden?
Ook wel 's afgesproken via gay.nl met een heel intelligente grappige jongen, van wie ik op de foto's z'n slappe-pols-gehalte helaas niet goed wist in te schatten. "Het zal toch niet die nicht zijn die daar staat te wachten?" Dan idd een kwestie van een geloofwaardige niet-beledigende smoes verzinnen om het bij twee drankjes te laten...
Ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom ging je bij mij zo snel wegKlootzak
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |