Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Als je elke keer als een user iets onaardigs over je zegt een topic moet sluiten, dan blijf je bezig. Dit is gewoon een onnodig slotjequote:Op zondag 4 november 2007 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal vast nergens op slaan, maar bij mijn weten maakt masd nog steeds de regels niet.
En dat ik een incompetente A ben weet ik onderhand wel.
Een slotje uit frustratie/menstruatiequote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
Als je elke keer als een user iets onaardigs over je zegt een topic moet sluiten, dan blijf je bezig. Dit is gewoon een onnodig slotje
Jup, ik zat op de verkeerde pagina, even dat topic wat opschonen, en dan kan het weer open.quote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
Yv....
MASD heeft zn excuses aangeboden, kan het topic weer open?Aangezien de deelnemers zometeen weer verder gaan met hun contest en zulks
ladi! gooi nou geen water op het vuur!quote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je elke keer als een user iets onaardigs over je zegt een topic moet sluiten, dan blijf je bezig. Dit is gewoon een onnodig slotje
Nice!quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, ik zat op de verkeerde pagina, even dat topic wat opschonen, en dan kan het weer open.
Vrouwen he...quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Paramnesia het volgende:
wat the hell, ik dacht dat we een net compromis hadden bereikt?
Paultjuhhh heeft dat slotje laten zetten.quote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Water is goed.quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ladi! gooi nou geen water op het vuur!![]()
Dat is op een ander topic DirkH.quote:Op zondag 4 november 2007 19:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paultjuhhh heeft dat slotje laten zetten.
Tja, dan houdt het verder op.
Of paultjuhhh heeft zoveel macht dat het hem ook bij andere topics lukt.quote:
Zoals? Ik heb vandaag normale topics geopend ( ok gister ) alleen een baggerslaap topic dat weetik ook wel en die van dribbel had met fokradio te makenquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef Baird het volgende:
Is het toegestaan om als Fok! medewerker, laten we voor het gemak een Redacteur Sport nemen, om de hele godganse dag kuttopics te openen?
Schop hem in een hoek!
Tis 1 uur geweestquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb vandaag normale topics geopend ( ok gister ) alleen een baggerslaap topic dat weetik ook wel en die van dribbel had met fokradio te maken
jaaaaaa over vele dagen kan maak ik wel wat bagger jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:40 schreef Baird het volgende:
[..]
Tis 1 uur geweest
Ik heb een fok-emailadres :-D !
Raad de fokker
Wie is dit !?!?!
Biertje voor je beeldscherm
Onder andere...
Niet zo sombertjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Snakey het volgende:
Nou, geweldig.
dat is de humor van remlof...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:33 schreef MouzurX het volgende:
daar kan ik niet in kijken en ik heb ze al een keer gezien dus ze hebben hier gewoon gestaan.
Nu ben je niet meer 1 van mijn heldenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en MouzurX moet dan maar beter zoeken of wachten totdat ie wel in KPD mag
Daarom ben jij mij ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou m'n naam niet willen verbinden aan zulks een bagger.![]()
Woar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:27 schreef Tmaatje het volgende:
Vraagje: is dat baggeren door modjes besmettelijk ofzo ???
Hij heeft al een nieuw baggertopique geopendquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:16 schreef MASD het volgende:
dat loedersuikertopic kan ik hier niet openen.
Da's een bug, is al gefixt, al is de OP nog steeds niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:16 schreef MASD het volgende:
dat loedersuikertopic kan ik hier niet openen.
als je zulke topics opent, dan wel jaquote:Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef Noorseviking het volgende:
Murp probeer je me monddood te maken![]()
Als ik mod was geweest he, dan had ik tegen je gezegd dat je je bek moet houden, want je opent een kuttopic die ongeveer (kan er één of twee naast zitten) drie miljoen keer is herhaald. Had je dan een proffesioneel slotje verwacht? De tering voor je, smerig aftreksel van je vader, als je al weet wie dat is. Misschien weet je moeder dat nog.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lemmings onproffesioneel gedrag murp!
Moet jij niet ergens in een hoekje zitten te janken om een slotje?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Dirkh altijd met zijn gevaarlijke woordjes!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens in een hoekje zitten te janken om een slotje?
Houden zoquote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik mod was geweest he, dan had ik tegen je gezegd dat je je bek moet houden, want je opent een kuttopic die ongeveer (kan er één of twee naast zitten) drie miljoen keer is herhaald. Had je dan een proffesioneel slotje verwacht? De tering voor je, smerig aftreksel van je vader, als je al weet wie dat is. Misschien weet je moeder dat nog.
Maar ja, ik ben geen mod.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik mod was geweest he, dan had ik tegen je gezegd dat je je bek moet houden, want je opent een kuttopic die ongeveer (kan er één of twee naast zitten) drie miljoen keer is herhaald. Had je dan een proffesioneel slotje verwacht? De tering voor je, smerig aftreksel van je vader, als je al weet wie dat is. Misschien weet je moeder dat nog.
Maar ja, ik ben geen mod.
het is heul geen zondag!!quote:[FB] Wat een gezeik op de zondag!
Nog niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
Mag er een slotje op: Een treurige dag op fok ..
Mag TT wel veranderd worden in: Bash hier paultjuhhh?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef remlof het volgende:
Nog niet.
Neuh, TS + TT zegt al genoeg over de inhoudquote:Op donderdag 8 november 2007 21:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mag TT wel veranderd worden in: Bash hier paultjuhhh?
Yup, prima.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Sorry hoor maar ik restart hem, dat is toch lachen die ondertitels
je heb in ieder geval een leukere OPquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Sorry hoor maar ik restart hem, dat is toch lachen die ondertitels
Mogen ze ook effe eten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
hey stelletje lelijkerds hey remlof , dat duurde lang wat een incompetable mods daar
neem nog een biertjequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:42 schreef Armageddon het volgende:
murp! Je bent een tiefusnoob dat snap ik maar topics van mij sluit je niet halve tamme.
Je snapt het niet mafkees. Je zal het ook wel nooit leren. Maar dat geeft niet. Je bent een noob dus het is je vergeven stumpert.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef murp het volgende:
[..]
neem nog een biertje [ afbeelding ]
om er effe "serieus"op in te gaan was het topic gewoon bagger, smilies posten enzo en de TS verbaggerd zelf ook het hele topic, dus hij ging dicht
Open dan ook geen bagger tamme.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:42 schreef Armageddon het volgende:
murp! Je bent een tiefusnoob dat snap ik maar topics van mij sluit je niet halve tamme.
Jammer, ik wilde juist een topic maken waar ze niet FOK-related waren, al wist ik niet van het bestaan van dat andere topic af...quote:
Als het dan gesloten wordt moet je dan ook niet zeiken, klungel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik zin heb om bagger te openen dan doe ik dat. ophoeren noob.
Lul tegen me reet triangeljosti.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het dan gesloten wordt moet je dan ook niet zeiken, klungel.
maar straks krijgen we 2345 soorten wandtegeltjes waarover er 1 over fok, 1 over niet fok, 1 over mannen, 1 over auto's en ga zo maar door,..quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:52 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde juist een topic maken waar ze niet FOK-related waren, al wist ik niet van het bestaan van dat andere topic af...
Dat doet iedereen al jaren, sul.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lul tegen me reet triangeljosti.
dat is zeker dan op een ander forum?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef Armageddon het volgende:
Ja de halve crew van fok die op Danny z'n hand is en er erg diep in zit. Ik ken ook zat blauwe die mij wel zien zitten. Laten die ook een hekel aan jou hebben.
Jullie noobs zijn erg makkelijk op de kast te krijgen weet je dat! Heb je nog wat leuks of moet ik er maar mee stoppen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:03 schreef murp het volgende:
[..]
dat is zeker dan op een ander forum?
oeps![]()
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef Armageddon het volgende:
Ja de halve crew van fok die op Danny z'n hand is en er erg diep in zit. Ik ken ook zat blauwe die mij wel zien zitten. Laten die ook een hekel aan jou hebben.
Ik snap het wel, maar de ander had ik dus niet gezien en was aardig weggezaktquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:57 schreef murp het volgende:
[..]
maar straks krijgen we 2345 soorten wandtegeltjes waarover er 1 over fok, 1 over niet fok, 1 over mannen, 1 over auto's en ga zo maar door,..
Uitschelden? Welnee. Daar ben ik nog geen eens mee begonnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Maki-maki. het volgende:
Arma, de crew uitschelden!.!. Dat heeft echt nut, ja!.
Uhuh, ga vooral verder net als een klein kind dat zijn zin niet krijgt en alles bijelkander krijst!.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uitschelden? Welnee. Daar ben ik nog geen eens mee begonnen.
doe je best. * MASD pakt popcornquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uitschelden? Welnee. Daar ben ik nog geen eens mee begonnen.
anders probeer je met een leuk tegeltje het topic op te krikkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar de ander had ik dus niet gezien en was aardig weggezakt
Was jouw username niet zargon vroeger? Ow dat verklaard een hoop! Zargon de crewlikkert. Man ga eens dood gek.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Uhuh, ga vooral verder net als een klein kind dat zijn zin niet krijgt en alles bijelkander krijst!.
Twee dingen waar je jaloers op bent niet? Jij bent helemaal makkelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef Paramnesia het volgende:
Arma, geilt een beetje teveel op zijn oldbie status. Zeg maar netzo als hij met Brechtje doet.
OMG basisschool reactiequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
Twee dingen waar je jaloers op bent niet? Jij bent helemaal makkelijk.![]()
a. oldbie zijn is oke, erop prat gaan en er compleet op geilen niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik reageer gewoon met een basisschool reactie op een basisschoolvraag. Lijkt me simpel. Veel verder komt ie namelijk niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
OMG basisschool reactie![]()
"Mijn pokemon is mooieeeeer"
"Nietusss je bent gewoon jaloeeeers"
How sad.
hier reageer ik geen eens op. Duidelijk een geval van noob. Je kent me niet eens mafketel. Ga eens dood.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
a. oldbie zijn is oke, erop prat gaan en er compleet op geilen niet.
b. Brechtje laat me niet lachen. Als ik nog 16 was, maar nu ben ik er een beetje te oud voor geworden met mn 20. En hou oud ben jij 47 ofzo?
Hij raakte je he die opmerking. Vandaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik reageer gewoon met een basisschool reactie op een basisschoolvraag. Lijkt me simpel. Veel verder komt ie namelijk niet.
Arma, je vertoont echt infantiele trekjes. Doe eens rustig aan, zit weeral achter je geranium, denk aan je hart en bedaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Was jouw username niet zargon vroeger? Ow dat verklaard een hoop! Zargon de crewlikkert. Man ga eens dood gek.
Punt 1 bewezen. Moet je niet nog een paar admins de kanker verwensen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hier reageer ik geen eens op. Duidelijk een geval van noob. Je kent me niet eens mafketel. Ga eens dood.
Joh ik heb even vrij. Dan neem ik het er even van. Je weet toch. Iemand nog die afgezeken wil worden vanavond?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Arma, je vertoont echt infantiele trekjes. Doe eens rustig aan, zit weeral achter je geranium, denk aan je hart en bedaar..
Uitgeluld?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Punt 1 bewezen. Moet je niet nog een paar admins de kanker verwensen?
Jongeman.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik ben uitgeluld?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hier reageer ik geen eens op. Duidelijk een geval van noob. Je kent me niet eens mafketel. Ga eens dood.
Hijs een goedkope klungel, maar heeft dat zelf nog niet zo door.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Maki-maki. het volgende:
Arma, de crew uitschelden!.!. Dat heeft echt nut, ja!.
Daar ben ik nu te moe voorquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef murp het volgende:
[..]
anders probeer je met een leuk tegeltje het topic op te krikken
Kom je nog wel een keer tegen op een meet goedkope klungelquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hijs een goedkope klungel, maar heeft dat zelf nog niet zo door.![]()
Ja man, jij moet wel de stoerste zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef Armageddon het volgende:
Danny deed ook altijd zo stoer op internet tot ik hem tegenkwam op een fokmeet. Met die andere kale knakker. Stel kneusjes.
Maar verder heb jij helemaal niet door dat jij hier een beetje stoer probeert te doen omdat men je topics durft te sluiten, waarbij jij harder jankt dan een kind wier broek vol poep zit, reageert op alles wat los en vast zit, beetje aan zit te schoppen tegen de gevestigde orde in de hoop dat je gelijk krijgt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef Armageddon het volgende:
Danny deed ook altijd zo stoer op internet tot ik hem tegenkwam op een fokmeet. Met die andere kale knakker. Stel kneusjes.
ja maar...maar... hij zegt dat hij stoer is!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maar verder heb jij helemaal niet door dat jij hier een beetje stoer probeert te doen omdat men je topics durft te sluiten, waarbij jij harder jankt dan een kind wier broek vol poep zit, reageert op alles wat van en los zit, beetje aan zit te schoppen tegen de gevestigde orde in de hoop dat je gelijk krijgt?
Nee man! En dat is dus jammer dat je dat denkt. Je zit er helemaal naast. Ik zit hier alleen maar om mensen op de kast te jagen en dat is aardig gelukt. Mooi he? Stel mongolen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maar verder heb jij helemaal niet door dat jij hier een beetje stoer probeert te doen omdat men je topics durft te sluiten, waarbij jij harder jankt dan een kind wier broek vol poep zit, reageert op alles wat van en los zit, beetje aan zit te schoppen tegen de gevestigde orde in de hoop dat je gelijk krijgt?
is je plannetje toch nog geluktquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee man! En dat is dus jammer dat je dat denkt. Je zit er helemaal naast. Ik zit hier alleen maar om mensen op de kast te jagen en dat is aardig gelukt. Mooi he? Stel mongolen!
Zelfs dat is je niet gelukt. Je hebt alleen maar bewezen wat een mongool je zelf bent,quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee man! En dat is dus jammer dat je dat denkt. Je zit er helemaal naast. Ik zit hier alleen maar om mensen op de kast te jagen en dat is aardig gelukt. Mooi he? Stel mongolen!
Wehehhequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhuh, je zit hier om mensen op de kast te jagen, maar dat riedeltje is zo oud geworden, dat jij het niet doorhebt dat men geniet van jouw stupiditeiten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Zielige kneus die je er rond loopt. Kus m'n reet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfs dat is je niet gelukt. Je hebt alleen maar bewezen wat een mongool je zelf bent,![]()
jee jij wil zeker mod worden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
met hoeveel procent zal het intellect binnen de FB stijgen nu arma weg is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Zielige kneus die je er rond loopt. Kus m'n reet.
Waar was je ouwe? Het loopt helemaal uit de klauwen hier met die noobs.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:54 schreef remlof het volgende:
Kunnen we de posts nu weer beperken tot feedback only?
ehm waar gaat dit topic over dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:54 schreef remlof het volgende:
In de kroeg natuurlijk. Maar wat is je specifieke klacht?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar was je ouwe? Het loopt helemaal uit de klauwen hier met die noobs.
Nope. Die noggeeneensdriekwarttammewil shit, dus hij krijgt shit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:54 schreef remlof het volgende:
Geen klacht hoor. Behalve die noobs van een collega's van je. Maar ik zeg niets meer. We gaan gezellig door.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
In de kroeg natuurlijk. Maar wat is je specifieke klacht?
Nu je nuchter bent en het weer terugleest, denk je dan nog steeds dat het gelukt is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoi! Ja hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu je nuchter bent en het weer terugleest, denk je dan nog steeds dat het gelukt is?![]()
Tsja, je eigen topic verbaggeren... Dan vraag je er omquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef MouzurX het volgende:
... denk ik "ik post maar bier en tieten anders krijg ik een slotje"... krijg ik daarom een slotje ..![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, je eigen topic verbaggeren... Dan vraag je er om
Tja.. ik denk dat niemand meer durft na het grootscheuren van bepaalde mensen hier.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:09 schreef remlof het volgende:
Ik heb hier na de OP nog geen paint gezien eigenlijk...
Waar staat nu dat Enrique een pedo is door deze daad?quote:Naar aanleiding van dit artikel, kwam ik erachter dat Enrique, niet alleen een oude viespeuk was, maar ook een fervent aanhanger van Pedobear.
Laat daarom hier Enriques wens uitkomen en verbouw hem tot pedobear!
Jeezes... Lezen blijft pitttig he?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef MASD het volgende:
pedobear = CP threads only.
Welkom in ONZquote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben het niet eens met het slotje op het [paint] Verbouw Enrique tot Pedobear topic.
[..]
Tja.. ik denk dat niemand meer durft na het grootscheuren van bepaalde mensen hier.
En toch blijf ik erbij, dat lezen erg moeilijk is:
[..]
Waar staat nu dat Enrique een pedo is door deze daad?
Het topic is verstierd door een paar mensen die niet fatsoenlijk de OP van een topic kunnen lezen.
quote:
Waarom denk je dat het niet aanslaat..? Omdat er ene paar van die Kiddiepr0n puristen zijn die niet kunnen lezen en hun grote scheur opentrekken. Er zijn er nog een paar die er tegenin gaan.. Maar verder... gaaf!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het slaat niet aan, dan kunnen we wel gaan ruimen maar dan wordt het nog niks. Er stond geen één reactie zoals waar je toe opriep in de OP.
Ik heb het even aangekeken, tegen beter weten in. Sommigen waren nog een beetje grappig maar de meesten kwamen niet verder dan "[insert buitenlandse naam] ging [insert werkwoordsvorm van illegale handeling]" en hoe die persoon daarvoor gestraft dient te worden. En toen het over vergassen ging was voor mij de maat vol.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waarom is Liedjes uit grootmoeders tijd in multicultureel jasje en zijn opvolger Liedjes uit grootmoeders tijd in multicultureel jasje #2 gesloten? Remlof zeurt wel over 'xenofobie' maar volgens mij weet hij niet eens wat het betekent. Het is in ieder geval geen synoniem voor 'ergens de draak mee steken'. Nergens zie je een angst voor vreemdelingen in de posts.
Het topic sloeg aan, er waren grappige bijdragen, en we zijn in ONZ. Dus?
Ben ik niet met je eens. In het gros van de posts blijkt niets over een afkeer. Ik heb misschien 2 of 3 posts gezien waar jij op doelt, maar dan haal je die gewoon weg en laat je het topic open.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het even aangekeken, tegen beter weten in. Sommigen waren nog een beetje grappig maar de meesten kwamen niet verder dan "[insert buitenlandse naam] ging [insert werkwoordsvorm van illegale handeling]" en hoe die persoon daarvoor gestraft dient te worden. En toen het over vergassen ging was voor mij de maat vol.
Ow en xenofobie betekent afkeer van alles wat vreemd is en daar stond het topic vol mee.
De rest stond vol met vooroordelen. Negers zijn lui, marokkanen stelen, haha.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. In het gros van de posts blijkt niets over een afkeer. Ik heb misschien 2 of 3 posts gezien waar jij op doelt, maar dan haal je die gewoon weg en laat je het topic open.
Negers zijn lui is inderdaad een klassiek vooroordeel. Maar dat er behoorlijk wat problemen zijn met bepaalde Marokkanen die stelen kun je toch moeilijk ontkennen. In ieder geval genoeg empirisch voer om er op te parodieren.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De rest stond vol met vooroordelen. Negers zijn lui, marokkanen stelen, haha.
Nou hoor je het ook eens van een ander. Doe nou niet zo dwars, autoritair en arrogant Remlof. Er waren zelfs enthousiaste reacties van modjes (Bright)....quote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef MASD het volgende:
als allochtoon vond ik het toch best amusant remlof.
Nee is alleen te begrijpen als er valide argumenten worden ingebrachtquote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef remlof het volgende:
Wat begrijp je niet aan "nee"?
Allora vaffanculo, pirlaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
Het is dicht omdat het alleen maar allochtonengebash genereerd. Als je twee hersencellen meer had gehad had je dat allang begrepen. Meer woorden maak ik er ook niet aan vuil.
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mag ik hier een teddybeer posten?
succhiare mio tipoquote:
E ne sono fieroquote:
Topics met alleen copypasta in de OP gaan altijd dicht. Daar ontbreekt namelijk elke vorm van creativiteit aan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:42 schreef MouzurX het volgende:
ja maar dat topic is niet in ONZ en dan zien jullie het misschien niet en dat zou ik heel erg vinden
JALOERS!quote:
Omg, a new paultjuhhh is bornquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JALOERS!
op mijn superieure post skillz jeweets![]()
Ik geloof dat ik in mijn kleine 5 jaar FOK! geen grotere klungel dan jij gezien heb inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JALOERS!
op mijn superieure post skillz jeweets![]()
W00t dan word ik beroemd op fok yeah!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in mijn kleine 5 jaar FOK! geen grotere klungel dan jij gezien heb inderdaad.
Ik zie niksquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:12 schreef Noorseviking het volgende:
Er staat een klacht in de wacht.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kun je wat aan die sint doen![]()
rofl. als jij nu eerst ff je broek omhoog doetquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerstvolgende krijgt een oorvijg.![]()
Oh sorry. Will do.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl. als jij nu eerst ff je broek omhoog doet![]()
Ik ook niet. Maar voor klachten kan je beter in KLB terecht en volgens mij is er daar al lang een klaagtopic over irritante avatars.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:18 schreef thinborderfloat het volgende:
Nou, Remlof, ik kan niet zo goed tegen beweging...
Wie zoet is krijgt lekkers...quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef thinborderfloat het volgende:
Nou, aan sinterklaas heb je wat zeg!
Welk nummer is KLB?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar voor klachten kan je beter in KLB terecht en volgens mij is er daar al lang een klaagtopic over irritante avatars.
en bedanktquote:Op zondag 18 november 2007 12:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Welk nummer is KLB?
Zondagmorgen is kut trouwens. Baggeraars en kutusers die wakker zijn en mods die slapen
jaha, baggeren moet je lerenquote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
Maak ik eindelijk eens een goede grap... gaat er meteen een slotje op het topic.
Snakey![]()
Ik heb ze verwijderd en zal hem weer opengooien op voorwaarde dat jij en anderen het bij haar voornaam houden.quote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef Apfel. het volgende:
:') marktplaats :')
Was in eerste instantie naam vergeten te filteren, toen direct aangepast maar iemand zag die naam. Kan topic niet gewoon openblijven en de naamposts verwijderd worden ?Zijn er maar 4 ofzo
primaquote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ze verwijderd en zal hem weer opengooien op voorwaarde dat jij en anderen het bij haar voornaam houden.
Blond bier of blonde tieten?quote:
Dat soort linkjes willen we niet in ONZ. Als ie er heeft gestaan was dat per ongeluk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:22 schreef MouzurX het volgende:
remlof doe nou niet zo kut de hele tijd.. die link heeft gewoon in ONZ gestaan ...
kan er geen "ik zoek een link topic" komen ofzo ?
Ow ik heb het net al aan sinterklaas gemaildquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:36 schreef MouzurX het volgende:
ja hij heeft er gestaan dat weet ik iig zeker dus ik dacht dat kan wel maarja
sorry remlof het spijt me zo!! vergeef je me ?![]()
![]()
neeee!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik heb het net al aan sinterklaas gemaild
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
zeg remlof, mag ik hem dan morgen openen?heb best lang op die wetenschappelijke plaatjes voor tieten zitten te fappen.
Sure, als het wetenschappelijk is in WFL, anders in KPDquote:Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
zeg remlof, mag ik hem dan morgen openen?heb best lang naar wetenschappelijke plaatjes voor tieten zitten zoeken.
We hoeven niet een nieuw topic voor elke blerende blaag op youtube, we gaan ze verzamelen in Fok! Youtube talentenjacht!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Je slot het leukste topicNieuwe Esmee Denters
De fipo was leuk, daarna hield het op.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
remmie, geef dat topic nou 5 minuten, het was toch grappig?
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Finnen worden hier gedominseerd en gediscrimineerd!
Waar moet ik nu hummpaën?
Ga jij maar aan je hummpa trekkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Op het buzzybee forumquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Finnen worden hier gedominseerd en gediscrimineerd!
Waar moet ik nu hummpaën?
quote:Op zondag 25 november 2007 11:21 schreef iamredleader het volgende:
Het is zondag, en ik heb wat te zeiken
* iamredleader gaat plassen *
Zoopgelost.
Mod dis?quote:Op zondag 25 november 2007 16:31 schreef Demarest het volgende:
Poging tot aanranding
Zojuist ontdekte ik dat mijn hoogkwalitatieve topic in ONZ zeer kort na opening alweer op slot is gegooid. Mijns inziens zijn er drie mogelijke motieven;
1: de verantwoordelijke moderator weet niet wat humor is.
2: de verantwoordelijke moderator kon de tekst niet lezen (wat me stug lijkt)
3: de verantwoordelijke moderator gooide per abuis de verkeerde topic dicht.
Motief 3 is 't, nietwaar? 't Is nog niet te laat voor excuses.
Niet te lezen??quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef remlof het volgende:
2. De tekst is niet te lezen. Anders had ik misschien gezien dat het niet xenofoob is.
Da's toch geen reden om een juweel van een topic dicht te gooien? Trouwens, 99% van de ONZ-topics zijn niet grappig. En last but not least: smaken verschillen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:46 schreef remlof het volgende:
Het is gewoon niet grappig, Demarest.
Ja, we gooien ook alleen de allerslechtste dichtquote:Op zondag 25 november 2007 17:48 schreef Demarest het volgende:
[..]
Da's toch geen reden om een juweel van een topic dicht te gooien? Trouwens, 99% van de ONZ-topics zijn niet grappig. En last but not least: smaken verschillen.
Gevalletje wansmaak.quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, we gooien ook alleen de allerslechtste dicht
Omdat we spotten met de holocaust niet tolereren.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:45 schreef jordeeeh het volgende:
remmie waarom zit mijn topic dicht?
Nu weet k nog niet hoelaat de trein gaat
Ik spot nergens meequote:Op woensdag 28 november 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we spotten met de holocaust niet tolereren.
Is al, ook de rest van z'n spam is wegquote:Op woensdag 28 november 2007 01:39 schreef Za-giniipiggu het volgende:
remmiedoe eens mijn topique spamvrij maken.
komt door die vrouwen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:15 schreef Maki-maki. het volgende:
Hoe snel kan je een topic verneuken zeg. Voordelen van vrouwzijn begon leuk, met een paar leuke punten/zinnen. Daarna werd het een grote slowchat.. Ik snap best dat je een of twee keer even kort tegen ingaat tegen een gemaakte redenering, maar dat je dan 30 posts (van de 100), achterelkander gaat plaatsen dat uiteindelijk nietstoevoegende posts zijn...
[ afbeelding ]!.
Stelletje relnichtenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] #1998 Some love Paris Hilton!!!
Zou een lieve mod deze TT even kunnen veranderen in [HOMO]#1998 met de Vengaboys op #1 ?
Aangezien duidelijk is geworden dat op 1 poster na niemand het eens is met de TT?
FA's en A's kunnen het zien. Maar het boeit niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Noorseviking het volgende:
Remlof kun je achterhalen wie die Sugar Lee Hooper is![]()
Want ik heb geen kloon
Dat zeg jijquote:Op woensdag 28 november 2007 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
FA's en A's kunnen het zien. Maar het boeit niet.
klasse kloon Knutquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Noorseviking het volgende:
Remlof kun je achterhalen wie die Sugar Lee Hooper is![]()
Want ik heb geen kloon
reageer niet of reageer ontopicquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Het_hupt het volgende:
kom op remlof, Casino.Bob zijn topiques zijn zelfs beter
Ik heb zitten nadenken.
Dan negeer je dat topic toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Het_hupt het volgende:
kom op remlof, Casino.Bob zijn topiques zijn zelfs beter
Ik heb zitten nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |