Allora vaffanculo, pirlaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
Het is dicht omdat het alleen maar allochtonengebash genereerd. Als je twee hersencellen meer had gehad had je dat allang begrepen. Meer woorden maak ik er ook niet aan vuil.
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mag ik hier een teddybeer posten?
succhiare mio tipoquote:
E ne sono fieroquote:
Topics met alleen copypasta in de OP gaan altijd dicht. Daar ontbreekt namelijk elke vorm van creativiteit aan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:42 schreef MouzurX het volgende:
ja maar dat topic is niet in ONZ en dan zien jullie het misschien niet en dat zou ik heel erg vinden
JALOERS!quote:
Omg, a new paultjuhhh is bornquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JALOERS!
op mijn superieure post skillz jeweets![]()
Ik geloof dat ik in mijn kleine 5 jaar FOK! geen grotere klungel dan jij gezien heb inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JALOERS!
op mijn superieure post skillz jeweets![]()
W00t dan word ik beroemd op fok yeah!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in mijn kleine 5 jaar FOK! geen grotere klungel dan jij gezien heb inderdaad.
Ik zie niksquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:12 schreef Noorseviking het volgende:
Er staat een klacht in de wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |