Twee dingen waar je jaloers op bent niet? Jij bent helemaal makkelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef Paramnesia het volgende:
Arma, geilt een beetje teveel op zijn oldbie status. Zeg maar netzo als hij met Brechtje doet.
OMG basisschool reactiequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
Twee dingen waar je jaloers op bent niet? Jij bent helemaal makkelijk.![]()
a. oldbie zijn is oke, erop prat gaan en er compleet op geilen niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik reageer gewoon met een basisschool reactie op een basisschoolvraag. Lijkt me simpel. Veel verder komt ie namelijk niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
OMG basisschool reactie![]()
"Mijn pokemon is mooieeeeer"
"Nietusss je bent gewoon jaloeeeers"
How sad.
hier reageer ik geen eens op. Duidelijk een geval van noob. Je kent me niet eens mafketel. Ga eens dood.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
a. oldbie zijn is oke, erop prat gaan en er compleet op geilen niet.
b. Brechtje laat me niet lachen. Als ik nog 16 was, maar nu ben ik er een beetje te oud voor geworden met mn 20. En hou oud ben jij 47 ofzo?
Hij raakte je he die opmerking. Vandaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik reageer gewoon met een basisschool reactie op een basisschoolvraag. Lijkt me simpel. Veel verder komt ie namelijk niet.
Arma, je vertoont echt infantiele trekjes. Doe eens rustig aan, zit weeral achter je geranium, denk aan je hart en bedaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Was jouw username niet zargon vroeger? Ow dat verklaard een hoop! Zargon de crewlikkert. Man ga eens dood gek.
Punt 1 bewezen. Moet je niet nog een paar admins de kanker verwensen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hier reageer ik geen eens op. Duidelijk een geval van noob. Je kent me niet eens mafketel. Ga eens dood.
Joh ik heb even vrij. Dan neem ik het er even van. Je weet toch. Iemand nog die afgezeken wil worden vanavond?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Arma, je vertoont echt infantiele trekjes. Doe eens rustig aan, zit weeral achter je geranium, denk aan je hart en bedaar..
Uitgeluld?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Punt 1 bewezen. Moet je niet nog een paar admins de kanker verwensen?
Jongeman.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik ben uitgeluld?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hier reageer ik geen eens op. Duidelijk een geval van noob. Je kent me niet eens mafketel. Ga eens dood.
Hijs een goedkope klungel, maar heeft dat zelf nog niet zo door.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Maki-maki. het volgende:
Arma, de crew uitschelden!.!. Dat heeft echt nut, ja!.
Daar ben ik nu te moe voorquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef murp het volgende:
[..]
anders probeer je met een leuk tegeltje het topic op te krikken
Kom je nog wel een keer tegen op een meet goedkope klungelquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hijs een goedkope klungel, maar heeft dat zelf nog niet zo door.![]()
Ja man, jij moet wel de stoerste zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef Armageddon het volgende:
Danny deed ook altijd zo stoer op internet tot ik hem tegenkwam op een fokmeet. Met die andere kale knakker. Stel kneusjes.
Maar verder heb jij helemaal niet door dat jij hier een beetje stoer probeert te doen omdat men je topics durft te sluiten, waarbij jij harder jankt dan een kind wier broek vol poep zit, reageert op alles wat los en vast zit, beetje aan zit te schoppen tegen de gevestigde orde in de hoop dat je gelijk krijgt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef Armageddon het volgende:
Danny deed ook altijd zo stoer op internet tot ik hem tegenkwam op een fokmeet. Met die andere kale knakker. Stel kneusjes.
ja maar...maar... hij zegt dat hij stoer is!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maar verder heb jij helemaal niet door dat jij hier een beetje stoer probeert te doen omdat men je topics durft te sluiten, waarbij jij harder jankt dan een kind wier broek vol poep zit, reageert op alles wat van en los zit, beetje aan zit te schoppen tegen de gevestigde orde in de hoop dat je gelijk krijgt?
Nee man! En dat is dus jammer dat je dat denkt. Je zit er helemaal naast. Ik zit hier alleen maar om mensen op de kast te jagen en dat is aardig gelukt. Mooi he? Stel mongolen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maar verder heb jij helemaal niet door dat jij hier een beetje stoer probeert te doen omdat men je topics durft te sluiten, waarbij jij harder jankt dan een kind wier broek vol poep zit, reageert op alles wat van en los zit, beetje aan zit te schoppen tegen de gevestigde orde in de hoop dat je gelijk krijgt?
is je plannetje toch nog geluktquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee man! En dat is dus jammer dat je dat denkt. Je zit er helemaal naast. Ik zit hier alleen maar om mensen op de kast te jagen en dat is aardig gelukt. Mooi he? Stel mongolen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |