jaha, baggeren moet je lerenquote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
Maak ik eindelijk eens een goede grap... gaat er meteen een slotje op het topic.
Snakey![]()
Ik heb ze verwijderd en zal hem weer opengooien op voorwaarde dat jij en anderen het bij haar voornaam houden.quote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef Apfel. het volgende:
:') marktplaats :')
Was in eerste instantie naam vergeten te filteren, toen direct aangepast maar iemand zag die naam. Kan topic niet gewoon openblijven en de naamposts verwijderd worden ?Zijn er maar 4 ofzo
primaquote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ze verwijderd en zal hem weer opengooien op voorwaarde dat jij en anderen het bij haar voornaam houden.
Blond bier of blonde tieten?quote:
Dat soort linkjes willen we niet in ONZ. Als ie er heeft gestaan was dat per ongeluk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:22 schreef MouzurX het volgende:
remlof doe nou niet zo kut de hele tijd.. die link heeft gewoon in ONZ gestaan ...
kan er geen "ik zoek een link topic" komen ofzo ?
Ow ik heb het net al aan sinterklaas gemaildquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:36 schreef MouzurX het volgende:
ja hij heeft er gestaan dat weet ik iig zeker dus ik dacht dat kan wel maarja
sorry remlof het spijt me zo!! vergeef je me ?![]()
![]()
neeee!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik heb het net al aan sinterklaas gemaild
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
zeg remlof, mag ik hem dan morgen openen?heb best lang op die wetenschappelijke plaatjes voor tieten zitten te fappen.
Sure, als het wetenschappelijk is in WFL, anders in KPDquote:Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
zeg remlof, mag ik hem dan morgen openen?heb best lang naar wetenschappelijke plaatjes voor tieten zitten zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |