Nu wil ze hem..quote:Op zondag 18 november 2007 19:14 schreef jovink het volgende:
huh,. eerst wil ze de pc en nou niet meer?
Moet ze nog wel ff terug mailenquote:Op zondag 18 november 2007 20:59 schreef KoosHumorloos het volgende:
Ik wil wel weten hoe dit af gaat lopen
bloodgesteld? Staat gewoon in t telefoonboek hoorquote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef Terpentin07 het volgende:
Hey zij woont dicht bij mij.Zal ik even langs gaan met een roos? Voor de rest eigenlijk zielig hoe snel de identiteit van iemand door fokkers wordt blootgesteld.Goed gedaan jongens.
quote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef Terpentin07 het volgende:
Hey zij woont dicht bij mij.Zal ik even langs gaan met een roos? Voor de rest eigenlijk zielig hoe snel de identiteit van iemand door fokkers wordt blootgesteld.Goed gedaan jongens.
Och, kijk n's aan.quote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef Terpentin07 het volgende:
Hahaha,quote:Op zondag 18 november 2007 21:24 schreef KoosHumorloos het volgende:
[..]
Och, kijk n's aan.
Nou dan kan jij eens mooi foto's maken van dat mokkel, en hier posten.
Hoe oud is ze?
quote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Apfel. het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)root-als-eieren.html
Maar is ze wel knap?quote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Het was ironisch bedoelt hoor.Ik ken die bitch niet eens.Maar misschien heeft ze honger.Kunnen jullie voor haar een pizza bestellen bij La Rosa.Misschien snapt zij die hint.
Fake? 2 minuten voor je post...quote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Apfel. het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)root-als-eieren.html
Wat ben je toch 'n achterlijke ventquote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Fake? 2 minuten voor je post...
En wat heeft het voor nut om rozen voor een PC te ruilen, en een PC voor rozen?![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
En wat heeft het voor nut om rozen voor een PC te ruilen, en een PC voor rozen?![]()
Stalkerquote:Op maandag 19 november 2007 23:40 schreef Apfel. het volgende:
kutmens reageert niet op mn mails, morgen nog maar eentje doen
Goeiemorgenquote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |