Zoals? Ik heb vandaag normale topics geopend ( ok gister ) alleen een baggerslaap topic dat weetik ook wel en die van dribbel had met fokradio te makenquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef Baird het volgende:
Is het toegestaan om als Fok! medewerker, laten we voor het gemak een Redacteur Sport nemen, om de hele godganse dag kuttopics te openen?
Schop hem in een hoek!
Tis 1 uur geweestquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb vandaag normale topics geopend ( ok gister ) alleen een baggerslaap topic dat weetik ook wel en die van dribbel had met fokradio te maken
jaaaaaa over vele dagen kan maak ik wel wat bagger jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:40 schreef Baird het volgende:
[..]
Tis 1 uur geweest
Ik heb een fok-emailadres :-D !
Raad de fokker
Wie is dit !?!?!
Biertje voor je beeldscherm
Onder andere...
Niet zo sombertjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Snakey het volgende:
Nou, geweldig.
dat is de humor van remlof...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:33 schreef MouzurX het volgende:
daar kan ik niet in kijken en ik heb ze al een keer gezien dus ze hebben hier gewoon gestaan.
Yep, en MouzurX moet dan maar beter zoeken of wachten totdat ie wel in KPD magquote:
Nu ben je niet meer 1 van mijn heldenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en MouzurX moet dan maar beter zoeken of wachten totdat ie wel in KPD mag
Daarom ben jij mij ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou m'n naam niet willen verbinden aan zulks een bagger.![]()
Woar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:27 schreef Tmaatje het volgende:
Vraagje: is dat baggeren door modjes besmettelijk ofzo ???
Hij heeft al een nieuw baggertopique geopendquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:16 schreef MASD het volgende:
dat loedersuikertopic kan ik hier niet openen.
Da's een bug, is al gefixt, al is de OP nog steeds niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:16 schreef MASD het volgende:
dat loedersuikertopic kan ik hier niet openen.
als je zulke topics opent, dan wel jaquote:Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef Noorseviking het volgende:
Murp probeer je me monddood te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |