Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Als je elke keer als een user iets onaardigs over je zegt een topic moet sluiten, dan blijf je bezig. Dit is gewoon een onnodig slotjequote:Op zondag 4 november 2007 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal vast nergens op slaan, maar bij mijn weten maakt masd nog steeds de regels niet.
En dat ik een incompetente A ben weet ik onderhand wel.
Een slotje uit frustratie/menstruatiequote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
Als je elke keer als een user iets onaardigs over je zegt een topic moet sluiten, dan blijf je bezig. Dit is gewoon een onnodig slotje
Jup, ik zat op de verkeerde pagina, even dat topic wat opschonen, en dan kan het weer open.quote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
Yv....
MASD heeft zn excuses aangeboden, kan het topic weer open?Aangezien de deelnemers zometeen weer verder gaan met hun contest en zulks
ladi! gooi nou geen water op het vuur!quote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je elke keer als een user iets onaardigs over je zegt een topic moet sluiten, dan blijf je bezig. Dit is gewoon een onnodig slotje
Nice!quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, ik zat op de verkeerde pagina, even dat topic wat opschonen, en dan kan het weer open.
Vrouwen he...quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Paramnesia het volgende:
wat the hell, ik dacht dat we een net compromis hadden bereikt?
Paultjuhhh heeft dat slotje laten zetten.quote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Water is goed.quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ladi! gooi nou geen water op het vuur!![]()
Dat is op een ander topic DirkH.quote:Op zondag 4 november 2007 19:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paultjuhhh heeft dat slotje laten zetten.
Tja, dan houdt het verder op.
Of paultjuhhh heeft zoveel macht dat het hem ook bij andere topics lukt.quote:
Zoals? Ik heb vandaag normale topics geopend ( ok gister ) alleen een baggerslaap topic dat weetik ook wel en die van dribbel had met fokradio te makenquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef Baird het volgende:
Is het toegestaan om als Fok! medewerker, laten we voor het gemak een Redacteur Sport nemen, om de hele godganse dag kuttopics te openen?
Schop hem in een hoek!
Tis 1 uur geweestquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb vandaag normale topics geopend ( ok gister ) alleen een baggerslaap topic dat weetik ook wel en die van dribbel had met fokradio te maken
jaaaaaa over vele dagen kan maak ik wel wat bagger jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:40 schreef Baird het volgende:
[..]
Tis 1 uur geweest
Ik heb een fok-emailadres :-D !
Raad de fokker
Wie is dit !?!?!
Biertje voor je beeldscherm
Onder andere...
Niet zo sombertjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Snakey het volgende:
Nou, geweldig.
dat is de humor van remlof...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:33 schreef MouzurX het volgende:
daar kan ik niet in kijken en ik heb ze al een keer gezien dus ze hebben hier gewoon gestaan.
Nu ben je niet meer 1 van mijn heldenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en MouzurX moet dan maar beter zoeken of wachten totdat ie wel in KPD mag
Daarom ben jij mij ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou m'n naam niet willen verbinden aan zulks een bagger.![]()
Woar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:27 schreef Tmaatje het volgende:
Vraagje: is dat baggeren door modjes besmettelijk ofzo ???
Hij heeft al een nieuw baggertopique geopendquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:16 schreef MASD het volgende:
dat loedersuikertopic kan ik hier niet openen.
Da's een bug, is al gefixt, al is de OP nog steeds niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:16 schreef MASD het volgende:
dat loedersuikertopic kan ik hier niet openen.
als je zulke topics opent, dan wel jaquote:Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef Noorseviking het volgende:
Murp probeer je me monddood te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |