We hoeven niet een nieuw topic voor elke blerende blaag op youtube, we gaan ze verzamelen in Fok! Youtube talentenjacht!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Je slot het leukste topicNieuwe Esmee Denters
De fipo was leuk, daarna hield het op.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
remmie, geef dat topic nou 5 minuten, het was toch grappig?
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Finnen worden hier gedominseerd en gediscrimineerd!
Waar moet ik nu hummpaën?
Ga jij maar aan je hummpa trekkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Op het buzzybee forumquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Finnen worden hier gedominseerd en gediscrimineerd!
Waar moet ik nu hummpaën?
quote:Op zondag 25 november 2007 11:21 schreef iamredleader het volgende:
Het is zondag, en ik heb wat te zeiken
* iamredleader gaat plassen *
Zoopgelost.
Mod dis?quote:Op zondag 25 november 2007 16:31 schreef Demarest het volgende:
Poging tot aanranding
Zojuist ontdekte ik dat mijn hoogkwalitatieve topic in ONZ zeer kort na opening alweer op slot is gegooid. Mijns inziens zijn er drie mogelijke motieven;
1: de verantwoordelijke moderator weet niet wat humor is.
2: de verantwoordelijke moderator kon de tekst niet lezen (wat me stug lijkt)
3: de verantwoordelijke moderator gooide per abuis de verkeerde topic dicht.
Motief 3 is 't, nietwaar? 't Is nog niet te laat voor excuses.
Niet te lezen??quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef remlof het volgende:
2. De tekst is niet te lezen. Anders had ik misschien gezien dat het niet xenofoob is.
Da's toch geen reden om een juweel van een topic dicht te gooien? Trouwens, 99% van de ONZ-topics zijn niet grappig. En last but not least: smaken verschillen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:46 schreef remlof het volgende:
Het is gewoon niet grappig, Demarest.
Ja, we gooien ook alleen de allerslechtste dichtquote:Op zondag 25 november 2007 17:48 schreef Demarest het volgende:
[..]
Da's toch geen reden om een juweel van een topic dicht te gooien? Trouwens, 99% van de ONZ-topics zijn niet grappig. En last but not least: smaken verschillen.
Gevalletje wansmaak.quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, we gooien ook alleen de allerslechtste dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |