Als ik mod was geweest he, dan had ik tegen je gezegd dat je je bek moet houden, want je opent een kuttopic die ongeveer (kan er één of twee naast zitten) drie miljoen keer is herhaald. Had je dan een proffesioneel slotje verwacht? De tering voor je, smerig aftreksel van je vader, als je al weet wie dat is. Misschien weet je moeder dat nog.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lemmings onproffesioneel gedrag murp!
Moet jij niet ergens in een hoekje zitten te janken om een slotje?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Dirkh altijd met zijn gevaarlijke woordjes!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens in een hoekje zitten te janken om een slotje?
Houden zoquote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik mod was geweest he, dan had ik tegen je gezegd dat je je bek moet houden, want je opent een kuttopic die ongeveer (kan er één of twee naast zitten) drie miljoen keer is herhaald. Had je dan een proffesioneel slotje verwacht? De tering voor je, smerig aftreksel van je vader, als je al weet wie dat is. Misschien weet je moeder dat nog.
Maar ja, ik ben geen mod.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik mod was geweest he, dan had ik tegen je gezegd dat je je bek moet houden, want je opent een kuttopic die ongeveer (kan er één of twee naast zitten) drie miljoen keer is herhaald. Had je dan een proffesioneel slotje verwacht? De tering voor je, smerig aftreksel van je vader, als je al weet wie dat is. Misschien weet je moeder dat nog.
Maar ja, ik ben geen mod.
het is heul geen zondag!!quote:[FB] Wat een gezeik op de zondag!
Nog niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
Mag er een slotje op: Een treurige dag op fok ..
Mag TT wel veranderd worden in: Bash hier paultjuhhh?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef remlof het volgende:
Nog niet.
Neuh, TS + TT zegt al genoeg over de inhoudquote:Op donderdag 8 november 2007 21:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mag TT wel veranderd worden in: Bash hier paultjuhhh?
Yup, prima.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Sorry hoor maar ik restart hem, dat is toch lachen die ondertitels
je heb in ieder geval een leukere OPquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Sorry hoor maar ik restart hem, dat is toch lachen die ondertitels
Mogen ze ook effe eten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
hey stelletje lelijkerds hey remlof , dat duurde lang wat een incompetable mods daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |