Ik ben toch zo snelquote:
Dat weet je nooit van te voren he?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Krijgen we nog een topic in SEX vanavond remlof?
Appels zelfs.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:37 schreef buzzer het volgende:
De rotte appel is opgesodemieterd
Game on
ik hou van grondig opruimenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb het idee dat er meer posts verdwenen zijn dan nodig was![]()
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Die van mij staat er gelukkig nogquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb het idee dat er meer posts verdwenen zijn dan nodig was![]()
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Meldt je ziek?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Appels zelfs.
Ontopic: Ik heb geen vakantiedagen meer. Dus ik moet ff kijken of ik wat kan regelen
Weet je dat zeker?quote:
Ja lekker verantwoordelijk enzo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:07 schreef Juup© het volgende:
Meldt je ziek?
ow die mdma kneusquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Gewoon 2 frustjes die zin hadden in een relletje.
en die mijndochters pedo kneusquote:
In dat geval, zal ik maar een verzorgend cremetje voor je haar meenemen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
enter en/of PDL:
Stijltangen meenemen, dit x gaan we het wel doen
Dat is idd heel slim, zn haar gaat er niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In dat geval, zal ik maar een verzorgend cremetje voor je haar meenemen?
Met het geweld dat gebruikt zal moeten worden kan dat goed van pas komen.
Das idd de bedoelingquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:22 schreef Djep het volgende:
Begrijp ik dat jullie daar een vette fok! party van een aantal dagen gaan geven?
Jouw haar ontkrullen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
enter en/of PDL:
Stijltangen meenemen, dit x gaan we het wel doen
Helemaal stijl gaat alleen niet lukkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Dat is idd heel slim, zn haar gaat er niet blij mee zijnmaar gaat wel goed beeldmateriaal opleveren
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In dat geval, zal ik maar een verzorgend cremetje voor je haar meenemen?
Met het geweld dat gebruikt zal moeten worden kan dat goed van pas komen.
Dan kan ik eindelijk eens kijken hoe het 'windmillen' me dan afgaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd heel slim, zn haar gaat er niet blij mee zijnmaar gaat wel goed beeldmateriaal opleveren
Doe jij eens een goeie danquote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh mijn God.
slechte poging indeed
Zodra mijn eigen pc het weer doet, ok?quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 12:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zodra mijn eigen pc het weer doet, ok?
Hier brakke pc waar ik niks kan downloaden enzoboven goed PSprogramma
Dan neem jij er toch gewoon een baantje bij?quote:Op zondag 4 november 2007 12:56 schreef outsidr het volgende:
Oh trouwens PDL... ik zit nu een beetje krap bij kas...
2 boetes in 2 weken tijd voor parkeren op plekken waar je moet betalen...
Zet die gvd die kutborden dan ook op plekken waar je ken zien dat je moet betalen...
Dus je ken mijn betalings bijdrage pas rond de 25/26ste verwachten![]()
Dan mag ik nog wel 3 extra baantjes erbij nemenquote:Op zondag 4 november 2007 12:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan neem jij er toch gewoon een baantje bij?
Of een leuke dame schiet het geld voor, en jij betaald terug in natura?
GMTAquote:Op zondag 4 november 2007 13:14 schreef outsidr het volgende:
Oh man dit is zoooo relaxed
Lekker Jazz muziekje op... bakkie pleuah erbij... en ff lekker niets doen
En dan vanavond hetzelfde verhaal, maar dan met een glas rode/witte Portquote:
Agreed, wat doe je me aan Juupquote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh mijn God.
slechte poging indeed
We nemen de Wii mee, we gaan eten, drinken, lachen, praten, muziek luisteren, knuffelen...quote:Op zondag 4 november 2007 15:04 schreef Djep het volgende:
Is er al een programma opgesteld?
En wie heeft corvee?
Je weet wel bij wie je moet zijn he? Het begint met een E en eindigt op rwinquote:Op zondag 4 november 2007 13:02 schreef outsidr het volgende:
Ik betaal PDL altijd in natura en met geld![]()
Ik heb mijn eigen Brown Intruder altijd bij me![]()
Dat kan je toch gewoon regelenquote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
ik heb altijd corvee, wil je me helpen?
Ik help je wel mee hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We nemen de Wii mee, we gaan eten, drinken, lachen, praten, muziek luisteren, knuffelen...![]()
En ik heb altijd corvee, wil je me helpen?
Honden mogen helaas niet mee.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef TheSorrow het volgende:
Komt de houtbewerkmachinefabriek-hond ook weer mee?
En don't forget: SLOFFEN!
Whahah je kaarten omgekeerd houdenquote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef TheSorrow het volgende:
Pokerkoffer misschien? Alhoewel waus pokeren.. ik denk niet dat mensen hun aandacht bij het pokeren kunnen houden
Whahahquote:Op zondag 4 november 2007 15:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Whahah je kaarten omgekeerd houden![]()
En dan die kerol zo all-in gaanquote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef TheSorrow het volgende:
Whahah! Dat zou helemaal geweldig zijn
"Herken de spacer!" Allemaal mensen die gespannen op hun kaarten kijken, een kerel helemaal met zn bek heen en weer gaande, ogen wegdraaiende en de kaarten verkeerdom in zn hand hebbende...![]()
![]()
Als het aan jou ligt wel ja, druktemakerquote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef outsidr het volgende:
Begin er meer en meer zin in te krijgen
Ben net nog ff langs gereden.
T ziet er heel wat zal ik zeggen...., mja rustig uit enzo...
Heel vredelievend zegmaar.
Daar gaat de 30ste verandering in komen denk ik![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt wel ja, druktemaker
En dan smoken maar. Het weekend wordt te cool.quote:I wonder if Langston Hughes and Alex Hailey got blazed before they told stories,
Well Im gonna get blazed before I tell y’all stories,
I saw on TV today this man lost his son, his son died,
So he had him cremated, took his ashes, and made it into a diamond ring
Now he watch his son shine everyday,
I just thought about that, while I sit here ashin in this ash tray
Zo... jij komt dus opzeker ?quote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Paramnesia het volgende:
Eerst zet ik dit liedje op.![]()
[..]
En dan smoken maar. Het weekend wordt te cool.![]()
Ik vind het cool, scheelt mij ook enge momenten in een trein.quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zo... jij komt dus opzeker ?
Dat betekent dus ook dat Piepeloi opzeker komt![]()
![]()
Als jij op vrijdag richting Katwijk gaat, kom ik je daar ophalen.
Gaan we met 3-en richting Kijkduin met de auto.
En we halen eventueel Ska-te nog op als zij ook op vrijdag komt
Ik zou hier wat onverstandigs neer kunnen zettenquote:Op zondag 4 november 2007 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik vind het cool, scheelt mij ook enge momenten in een trein.![]()
Hoe bedoel je die?quote:Op zondag 4 november 2007 15:25 schreef Paramnesia het volgende:
Ej maar wil iedereen me ff PMén wat ze willen hebben qua jeweetwel. Dan kan ik even een lijstje opstellen.
omg dat wordt een wause film naderhandquote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Whahah! Dat zou helemaal geweldig zijn
"Herken de spacer!" Allemaal mensen die gespannen op hun kaarten kijken, een kerel helemaal met zn bek heen en weer gaande, ogen wegdraaiende en de kaarten verkeerdom in zn hand hebbende...![]()
![]()
Jouw naam kan ook op de corvee lijst erbij?quote:Op zondag 4 november 2007 15:04 schreef Djep het volgende:
Is er al een programma opgesteld?
En wie heeft corvee?
Hij bedoelt of hij nog pijnstillers enzo moet kopen bij de Apotheek.quote:
Ik maak iig gebakken eitjesquote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jouw naam kan ook op de corvee lijst erbij?
Ik zat nog te denken aan een nachtelijke wandeling opzoek naar de bungalow park slet van Kijkduinparkquote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef outsidr het volgende:
Begin er meer en meer zin in te krijgen
Ben net nog ff langs gereden.
T ziet er heel wat zal ik zeggen...., mja rustig uit enzo...
Heel vredelievend zegmaar.
Daar gaat de 30ste verandering in komen denk ik![]()
Nachtelijke wandelingquote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan een nachtelijke wandeling opzoek naar de bungalow park slet van Kijkduinpark
Parnassia is in de buurt...quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan een nachtelijke wandeling opzoek naar de bungalow park slet van Kijkduinpark
Psies, maar het is veilig als ik alleen naar buiten ga als ik dope gedaan hebquote:Op zondag 4 november 2007 17:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nachtelijke wandelingff tijd voor jezelf, muziekje erbij
Die ontsnapte zit al in het park...quote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Psies, maar het is veilig als ik alleen naar buiten ga als ik dope gedaan hebdan raak ik verdwaald
Outsidr:![]()
misschien komen we nog een ontsnapte tegen
Straks ben ik nog te bang om in het donker door het park te lopenquote:Op zondag 4 november 2007 17:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die ontsnapte zit al in het park...
Ik nietquote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Psies, maar het is veilig als ik alleen naar buiten ga als ik dope gedaan hebdan raak ik verdwaald
Outsidr:![]()
misschien komen we nog een ontsnapte tegen
Omg dat had op film moeten staan zegquote:Op zondag 4 november 2007 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik nietIk loop ook nooit ver
Liep bij Hexel maar tot het eind van ons 'straatje'
Of dat ik terugliep van mn auto richting het huisje, maar was zo in de weer met die cd's dat ik het verkeerde huisje in liep"Volgens mij ben je niet in het goede huisje!" aldus de afdrogende mevrouw
Jij gaat niet smokenquote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Paramnesia het volgende:
Eerst zet ik dit liedje op.![]()
[..]
En dan smoken maar. Het weekend wordt te cool.![]()
kut betraptquote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij gaat niet smoken![]()
Oh, ik ging leren![]()
Ik klap die jonko wel stiekem op de WC ofzo dan.quote:
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2007 17:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik klap die jonko wel stiekem op de WC ofzo dan.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
en die mijndochters pedo kneus
Ban van een week tot eind dit jaar voor mdma
En die ander door de shredder![]()
Weet je nou zo mooi is, het is 1 persoonquote:Op zondag 4 november 2007 19:31 schreef outsidr het volgende:
Daar zijn pikkenslikker en poepstamper ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht dat 'ie geband was?
Ik zou zeggen... ga je gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht dat 'ie geband was?
Met een colafles ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik trouwens me waterpijp meenemen?![]()
Zo'n 2 liter flesquote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Met een colafles ofzo.
Dit account speciaal hiervoor aangemaakt?quote:
So it seems..quote:Op zondag 4 november 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Dit account speciaal hiervoor aangemaakt?
Neem de bong maar meequote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Moet ik trouwens me waterpijp meenemen?
Jaquote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Wat dacht je gewoon van een kapotte TL buisquote:
Het is wel zo'n kleintjequote:Op zondag 4 november 2007 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ja
Ik neem mn gasmasker + attribuut wel mee, ff wat gekke shit beleven daar
Waarom een kapotte?quote:Op zondag 4 november 2007 19:53 schreef outsidr het volgende:
Wat dacht je gewoon van een kapotte TL buis
Zeker nog nooit Japans Deathmatch worstelen gekeken ?quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gnAVXMZ0940
![]()
![]()
![]()
Ik wil mn keyboard eigenlijk wel meenemen.quote:
Hij doet het nietquote:Op zondag 4 november 2007 20:02 schreef TheSorrow het volgende:Heilig nr
http://home.wanadoo.nl/skramer3/tom/fok/gasmask.3GP
Dat gaat daar dus ook gebeuren
Tenzij je het aanbied ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp..
Ik kom in mn eentje daarheen, niemand die ik op hoef te pikken ofzo?
En moet ik nog mn PS2 meenemen? Hij is omgebouwd, heb voetbalspellen, vechtspellen... Alleen mn 2e controller is nogal kut, zo'n nepperd
Let me know!
* TheSorrow is ff alle zorgen wegsmoken
Ja cool neem maar mee die ps2 ik neem de wii xbox en xbox360 mee.quote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp..
Ik kom in mn eentje daarheen, niemand die ik op hoef te pikken ofzo?
En moet ik nog mn PS2 meenemen? Hij is omgebouwd, heb voetbalspellen, vechtspellen... Alleen mn 2e controller is nogal kut, zo'n nepperd
Let me know!
* TheSorrow is ff alle zorgen wegsmoken
Heb je ook Pro Evoquote:Op zondag 4 november 2007 20:07 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Ja cool neem maar mee die ps2 ik neem de wii xbox en xbox360 mee.
Broodjesnikkel heeft ook een ps2 dus die kan dan mooi extra controllers meenemen
http://s87.photobucket.com/albums/k140/outsidr/?action=view¤t=gasmask.flvquote:Op zondag 4 november 2007 20:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hij doet het nietkan je het type bestand ofzo niet veranderen?
Ik wil ook zien
uiteraardquote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Dat het een gebande is, betekent niet dat jij alles mag zeggen wat in je hersenen opkomt. Doe normaal, of je volgt 'm net zo hard op.quote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Vraag of Tom je komt ophalenquote:Op zondag 4 november 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
Ik zoek nog wel een carpool plekDan hoeft Chris niet vanuit denhaag naar maassluis en weer trug naar denhaag te rijden
Nouzeg, er zijn wel ergere verwensingen over het hele forum verspreidt dan wat zij neerpleurt, overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 4 november 2007 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat het een gebande is, betekent niet dat jij alles mag zeggen wat in je hersenen opkomt. Doe normaal, of je volgt 'm net zo hard op.
Zoiets noem je "Eventjes de macht tonen"...quote:Op zondag 4 november 2007 20:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouzeg, er zijn wel ergere verwensingen over het hele forum verspreidt dan wat zij neerpleurt, overdrijven is ook een vak
Ach who gives a fuckquote:Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zoiets noem je "Eventjes de macht tonen"...
Agreedquote:Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Ach who gives a fuck
Word een geweldig weekend met geweldige mensen![]()
Iemand een pedo noemen enz gaat wel wat ver hoor. De dude is gewoon geband, ook de kloons, dus lees er dan lekker overheen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouzeg, er zijn wel ergere verwensingen over het hele forum verspreidt dan wat zij neerpleurt, overdrijven is ook een vak
Kom eens uit R&P. Er worden hier mensen hoeren en de kanker toegewezen op dagelijkse basis en dit zou dan erg zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iemand een pedo noemen enz gaat wel wat ver hoor. De dude is gewoon geband, ook de kloons, dus lees er dan lekker overheen.
Kom je langs om mee te klooien?quote:Op zondag 4 november 2007 20:58 schreef BrokenToe het volgende:
Geen geklooi in mijn wijk he!?
In GC is dat not done. In ONZ kom je er soms mee weg, maar hier niet.quote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Kom eens uit R&P. Er worden hier mensen hoeren en de kanker toegewezen op dagelijkse basis en dit zou dan erg zijn.
Boequote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
In GC is dat not done. In ONZ kom je er soms mee weg, maar hier niet.
Jij schopt die vent zn kont gewoon morgen!quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow neemt hem hartelijk in ontvangst
Was net oorlog in huis, heb het verteld van mn werkNu ik zat de vredespijp al te roken, toen kwam mams even normaal praten, en nu is alles weer chill
Nu morgen maar afwachtenHeb een lijstje met argumenten opgeschreven
* Paramnesia neemt hem aanquote:
Keep sucking, it will chill you outquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia neemt hem aan
sorry allen ben een beetje pissed off op alles vandaag![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef erwinbey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het zelfs over onze meet in de colbert report van Stephen Colbert![]()
International meet zo te zien![]()
Its even bigger, i can prove it 2 you, still have the scar...quote:
Neequote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
PDL heb jij toevallig je auto laten bestickeren met Pussy Deluxe sticker op de motorkap?
Ze heeft wel mokken, muismatten, t-shirts, ondergoed, broeken, pennen en stickers met eigen imprint.quote:
Ja...quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef erwinbey het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt dus ook die aflevering gezien
![]()
Welcome 2 my worldquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia neemt hem aan
sorry allen ben een beetje pissed off op alles vandaag![]()
Chris!quote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Its even bigger, i can prove it 2 you, still have the scar...
Als je er maar niet mee gaat gooienquote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Ik las iets over ps2 controllers, zal ik er nog een paar meenemen dan??
Tom!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je er maar niet mee gaat gooien
Haha, nee dat is zeker niet de bedoeling, alhoewel je brengt me nu op een idee.quote:Op zondag 4 november 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Mwa.. voel me wel goed op het momentquote:Op zondag 4 november 2007 22:01 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Tom!![]()
Alles goed (met je oog)?
Die kon je gratis bestellen toch?quote:Op zondag 4 november 2007 22:02 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig bescherm hoesjes voor de WII controllers dus daarmee kan het wel
![]()
Eerste slachtoffer is gevondenquote:Op zondag 4 november 2007 22:02 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig bescherm hoesjes voor de WII controllers dus daarmee kan het wel
![]()
Was ik aan het schijten in me slaap dan ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:02 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Haha, nee dat is zeker niet de bedoeling, alhoewel je brengt me nu op een idee.
Het zou kenne gebeuren als jij weer gaat lopen schijten in je slaap..
Ja gaat prima. Tja ik game teveel.. Moet echt wat vaker verschijnen hier.quote:Op zondag 4 november 2007 22:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Mwa.. voel me wel goed op het momentAlleen ogen zijn nog een klein beetje ontstoken, da's minder
Met jou ook jongen, tijd niet gezien hier!
Geen GHB en wiet voor Chris dusquote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
Als je weer vaag gaat liggen doen ga ik je weer meppen met het Wii koordjeEn zet mn gasmasker op zodat je mn ogen niet kan raken
Gooi je zo dat glas verrot, allemaal glas in mn oog
Gamen is beter dan FOKkenquote:Op zondag 4 november 2007 22:08 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Tja ik game teveel.. Moet echt wat vaker verschijnen hier.
Dat is een uitnodiging tot, aangezien ik graag heb dat je me gaat spanken met dat koordje.quote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
Als je weer vaag gaat liggen doen ga ik je weer meppen met het Wii koordjeEn zet mn gasmasker op zodat je mn ogen niet kan raken
Gooi je zo dat glas verrot, allemaal glas in mn oog
Gelukkig dan dat ik dat niet gedaan heb, dan zat ik gelijk aan een fikse banquote:Op zondag 4 november 2007 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
betekent niet dat jij alles mag zeggen wat in je hersenen opkomt
Ah man... jij bent... nah laat maarquote:Op zondag 4 november 2007 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat ik dat niet gedaan heb, dan zat ik gelijk aan een fikse ban
no homoquote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dat is een uitnodiging tot, aangezien ik graag heb dat je me gaat spanken met dat koordje.
Wattes?quote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef outsidr het volgende:
Ah man... jij bent... nah laat maar
Hahahahah
lekker ding enzoquote:
Level36 Undead Magequote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef erwinbey het volgende:
[ afbeelding ]
Played time van 1 van me World of Warcraft characters![]()
![]()
Hier zit ik dus het meest van mijn tijd![]()
Gelukkig lurk ik altijd mee op fok tijdens het WoWen![]()
Hai haiquote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Hoi Hoi
Kunnen we nu verder in het Nederlands?quote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef Paramnesia het volgende:
Level36 Undead Mage![]()
Arathor server.
3 maanden gestopt.![]()
Maak ik nooit grapjes over.quote:
Niet in de woonkamer/keuken deze keer... pleasequote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Dit keer maar ff een betere snikkelfoto maken trouwens..
Nee hequote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Waarbij die hard is dit keer?quote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Hey heyquote:
hij doetutnietquote:
Ze had de rekening niet betaaldquote:
quote:
Stel je niet aan zeg, het was maar een slap snikkeltje en jouw beroep is snikkels kijken.quote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet in de woonkamer/keuken deze keer... please
Ik kan geen zacht puntje meer eten zonder aan jouw snikkel te denken en dat is geen compliment.
Oh menquote:
Ja sorry, want deze foto is toch niet echt geslaagdquote:
Harder dan dat iig.quote:
Betersquote:
Wat Para zei enzo... en ja... erhm...quote:
En anders ga ik wel ff voor je bukkenquote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Ik hang die van mij wel ff deruit tijdens je foto shoot wie weet stimuleert je dat wel![]()
No drugs young lady!quote:Op zondag 4 november 2007 22:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Omg wou net een pilletje slikken om me te kunnen concentreren om zo te kunnen lerenpak ik een energiepilletje perongeluk, zit nu te stuiteren achter me pc
.
Para is gekquote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef outsidr het volgende:
Wat Para zei enzo... en ja... erhm...
Nja... de rest vertel ik wel eens op de meet denk ik
Gekker als mij is onmogelijk !quote:
Tut tutquote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat Para zei enzo... en ja... erhm...
Nja... de rest vertel ik wel eens op de meet denk ik
nietusquote:
Moeilijk pissen en douchen danquote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow houdt zn piemel lekker in zn boxer
gek op jou jaquote:
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen.quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow houdt zn piemel lekker in zn boxer
bestaat dat nog danquote:
Clichéquote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
gek op jou ja![]()
* Paramnesia schrijft op in geniale replys boekje
Ik leef voor cliche'squote:
Want hamster?quote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ga iig niet slingeren met min schwans
Omdat appelquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Ik doelde op niet zomaar in het openbaar even lekker met mn lul gaan slingeren
Ik droom er van zijn wietplantinstallatie te neuken![]()
want schaamtequote:
Hamster eet appel, hamster wintquote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef outsidr het volgende:
Omdat appel
Want beschaafdheid.quote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef Paramnesia het volgende:
want schaamte
Slang eet hamster... slang wintquote:Op zondag 4 november 2007 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hamster eet appel, hamster wint
Chris deed het.quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Paramnesia het volgende:Ik ga ook zo lekker tussen een stel mensen die ik dan een dag irl ken mijn schwans tentoospreiden.
Moet je nagaan hoe gestoord ze zijnquote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Paramnesia het volgende:Ik ga ook zo lekker tussen een stel mensen die ik dan een dag irl ken mijn schwans tentoospreiden.
Omdat jullie van die psychos zijn hoef ik het niet te doen.quote:Op zondag 4 november 2007 22:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Chris deed het.
Fabien deed het.
Helemaal zo gek nog niet hoor
quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Paramnesia het volgende:Ik ga ook zo lekker tussen een stel mensen die ik dan een dag irl ken mijn schwans tentoonspreiden.
En jij wilt een weekend met deze psychos samen zijn ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Omdat jullie van die psychos zijn hoef ik het niet te doen.
Doe eens liefquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
Tuurlijk jullie zijn mijn Nigga's4 life dan.quote:Op zondag 4 november 2007 22:49 schreef outsidr het volgende:
[..]
En jij wilt een weekend met deze psychos samen zijn ?
Jaquote:Op zondag 4 november 2007 22:49 schreef outsidr het volgende:
En jij wilt een weekend met deze psychos samen zijn ?
quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
Tuurlijk jullie zijn mijn Nigga's4 life dan.
Aight! *klapt met vingers*quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Lol ik rol wel ff binnenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je langs om mee te klooien?![]()
sweet dreamsquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja mensjes ik duik mn nest maar es in..... Jullie horen het morgen wel
Fijne avond nog, en alvast weltrusten
Slaap ze.quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef TheSorrow het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gaat ook naar bedquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef TheSorrow het volgende:
Juist, niet moeilijk doen hoorquote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe gestoord ze zijn
Nee, de sfeer is gewoon.....optimaal
![]()
Dat heeft niks met psychos te maken, zoiets iets heet schaamteloos en niet moeilijk doen.quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komenquote:
Is dat broodje ondertussen nog niet beschimmeld?quote:Op zondag 4 november 2007 23:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Nu al naar bed? Zou ik ook eens moeten doen..
Of de snikkel.quote:Op zondag 4 november 2007 23:20 schreef Juup© het volgende:
Is dat broodje ondertussen nog niet beschimmeld?
Het gaat tenslotte om de inhoud, niet om de verpakkingquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Gelukkig de snikkel niet, het arme broodje wel neem ik aan. Ach nog zat broodjes over.
Je hebt het broodje niet opgegeten?quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Gelukkig de snikkel niet, het arme broodje wel neem ik aan. Ach nog zat broodjes over.
Me lul had het broodje helaas flink toegetakeld, het wilde beest, en toen viel het broodje uit elkaar.quote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hebt het broodje niet opgegeten?
Vies van jezelf ofzo?
Tssquote:Op zondag 4 november 2007 23:35 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Me lul had het broodje helaas flink toegetakeld, het wilde beest, en toen viel het broodje uit elkaar.
Ik wilde m nog opeten, maar helaas![]()
Klopt, maar op deze leeftijd heeft dat geen zin meer he.quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tssje moet hem wel africhten natuurlijk
Waar zit dan het probleemquote:Op zondag 4 november 2007 23:52 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Klopt, maar op deze leeftijd heeft dat geen zin meer he.
Als je dat doet dan moet t voor, in of vlak na de puberteit zijn en dat wilde ik toen niet.
Wat was ik naief toen.
Maar toch zijn er dan twee verschillende soorten puberteiten. De ene in de tienerjaren en de ander die zich de rest van het leven afspeelt en het moet uiteraard rond die ene van de tienerjaren.quote:Op zondag 4 november 2007 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waar zit dan het probleemmannen blijven eeuwig in de puberteit hangen
Kleuterpubertijd en de daaropvolgendequote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Maar toch zijn er dan twee verschillende soorten puberteiten. De ene in de tienerjaren en de ander die zich de rest van het leven afspeelt en het moet uiteraard rond die ene van de tienerjaren.
Die hebben buienquote:En vrouwen zijn zeker onschuldig en kennen geen puberaal gedrag?
Ik wilde eerst tikken, 1 hele grote bui, maar dacht ach maak er wel iets anders van.quote:
Maarre kom jij nou nog?quote:
Helaas..quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 01:05 schreef Berenanus het volgende:
Fokking een dikek 67 paginaes!! !!;P
En dan eetn beetn je met mijn dronken hoft lez3en!!
Heb ik no9et niets belantrijks gemist?
Anders hoor ik ehtswel!
Niks bijzonders. Veel gepraat over een broodje snikkel. No homo.quote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef Berenanus het volgende:
Zo! Goedemorgen mensen!!
Na een kopje koffie, blikje energy en een lijntje speed heb ik weer een beetje kracht gekregen om aan deze dag te beginnen
Maaaaaar, zoals ik gisteren ook al wilde weten... Heb ik nog iets gemist in dit topic? Heb niet zo'n zin om die fucking 6 pagina's te gaan lezen enzulks.
En dat cc zo vanuit het niets boos op me werdquote:Op maandag 5 november 2007 12:18 schreef Paramnesia het volgende:
Niks bijzonders. Veel gepraat over een broodje snikkel. No homo.
![]()
Whehehehequote:Op maandag 5 november 2007 01:05 schreef Berenanus het volgende:
Fokking een dikek 67 paginaes!! !!;P
En dan eetn beetn je met mijn dronken hoft lez3en!!
Heb ik no9et niets belantrijks gemist?
Anders hoor ik ehtswel!
Kijk, dat is nog een wakker wordenquote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef Berenanus het volgende:
Zo! Goedemorgen mensen!!
Na een kopje koffie, blikje energy en een lijntje speed heb ik weer een beetje kracht gekregen om aan deze dag te beginnen
Maaaaaar, zoals ik gisteren ook al wilde weten... Heb ik nog iets gemist in dit topic? Heb niet zo'n zin om die fucking 6 pagina's te gaan lezen enzulks.
Geile beer, mag ik vragen waarom dat handig zou zijn?quote:Op maandag 5 november 2007 15:03 schreef Berenanus het volgende:
ZO! Ik heb dus alles gelezen, wat een zonde van mijn tijd eigelijkAch, toch in de baas zijn uurtjes
Heb er wel nooooog meer zin in gekregen na het doorspitten van al die reply's!
Btw, is het misschien handig om in de OP te zetten wie er al betaald hebben?
Warme snikkel, mag ik antwoorden dat het dan makkelijk te zien is wie al wel en niet betaald heeft.quote:Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Geile beer, mag ik vragen waarom dat handig zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |