Weet je nou zo mooi is, het is 1 persoonquote:Op zondag 4 november 2007 19:31 schreef outsidr het volgende:
Daar zijn pikkenslikker en poepstamper ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht dat 'ie geband was?
Ik zou zeggen... ga je gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht dat 'ie geband was?
Met een colafles ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik trouwens me waterpijp meenemen?![]()
Zo'n 2 liter flesquote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Met een colafles ofzo.
Dit account speciaal hiervoor aangemaakt?quote:
So it seems..quote:Op zondag 4 november 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Dit account speciaal hiervoor aangemaakt?
Neem de bong maar meequote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Moet ik trouwens me waterpijp meenemen?
Jaquote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Moet ik trouwens me waterpijp meenemen?
Wat dacht je gewoon van een kapotte TL buisquote:
Het is wel zo'n kleintjequote:Op zondag 4 november 2007 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ja
Ik neem mn gasmasker + attribuut wel mee, ff wat gekke shit beleven daar
Waarom een kapotte?quote:Op zondag 4 november 2007 19:53 schreef outsidr het volgende:
Wat dacht je gewoon van een kapotte TL buis
Zeker nog nooit Japans Deathmatch worstelen gekeken ?quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gnAVXMZ0940
![]()
![]()
![]()
Ik wil mn keyboard eigenlijk wel meenemen.quote:
Hij doet het nietquote:Op zondag 4 november 2007 20:02 schreef TheSorrow het volgende:Heilig nr
http://home.wanadoo.nl/skramer3/tom/fok/gasmask.3GP
Dat gaat daar dus ook gebeuren
Tenzij je het aanbied ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp..
Ik kom in mn eentje daarheen, niemand die ik op hoef te pikken ofzo?
En moet ik nog mn PS2 meenemen? Hij is omgebouwd, heb voetbalspellen, vechtspellen... Alleen mn 2e controller is nogal kut, zo'n nepperd
Let me know!
* TheSorrow is ff alle zorgen wegsmoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |