GMTAquote:Op zondag 4 november 2007 13:14 schreef outsidr het volgende:
Oh man dit is zoooo relaxed
Lekker Jazz muziekje op... bakkie pleuah erbij... en ff lekker niets doen
En dan vanavond hetzelfde verhaal, maar dan met een glas rode/witte Portquote:
Agreed, wat doe je me aan Juupquote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh mijn God.
slechte poging indeed
We nemen de Wii mee, we gaan eten, drinken, lachen, praten, muziek luisteren, knuffelen...quote:Op zondag 4 november 2007 15:04 schreef Djep het volgende:
Is er al een programma opgesteld?
En wie heeft corvee?
Je weet wel bij wie je moet zijn he? Het begint met een E en eindigt op rwinquote:Op zondag 4 november 2007 13:02 schreef outsidr het volgende:
Ik betaal PDL altijd in natura en met geld![]()
Ik heb mijn eigen Brown Intruder altijd bij me![]()
Dat kan je toch gewoon regelenquote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
ik heb altijd corvee, wil je me helpen?
Ik help je wel mee hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We nemen de Wii mee, we gaan eten, drinken, lachen, praten, muziek luisteren, knuffelen...![]()
En ik heb altijd corvee, wil je me helpen?
Honden mogen helaas niet mee.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef TheSorrow het volgende:
Komt de houtbewerkmachinefabriek-hond ook weer mee?
En don't forget: SLOFFEN!
Whahah je kaarten omgekeerd houdenquote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef TheSorrow het volgende:
Pokerkoffer misschien? Alhoewel waus pokeren.. ik denk niet dat mensen hun aandacht bij het pokeren kunnen houden
Whahahquote:Op zondag 4 november 2007 15:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Whahah je kaarten omgekeerd houden![]()
En dan die kerol zo all-in gaanquote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef TheSorrow het volgende:
Whahah! Dat zou helemaal geweldig zijn
"Herken de spacer!" Allemaal mensen die gespannen op hun kaarten kijken, een kerel helemaal met zn bek heen en weer gaande, ogen wegdraaiende en de kaarten verkeerdom in zn hand hebbende...![]()
![]()
Als het aan jou ligt wel ja, druktemakerquote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef outsidr het volgende:
Begin er meer en meer zin in te krijgen
Ben net nog ff langs gereden.
T ziet er heel wat zal ik zeggen...., mja rustig uit enzo...
Heel vredelievend zegmaar.
Daar gaat de 30ste verandering in komen denk ik![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt wel ja, druktemaker
En dan smoken maar. Het weekend wordt te cool.quote:I wonder if Langston Hughes and Alex Hailey got blazed before they told stories,
Well Im gonna get blazed before I tell y’all stories,
I saw on TV today this man lost his son, his son died,
So he had him cremated, took his ashes, and made it into a diamond ring
Now he watch his son shine everyday,
I just thought about that, while I sit here ashin in this ash tray
Zo... jij komt dus opzeker ?quote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Paramnesia het volgende:
Eerst zet ik dit liedje op.![]()
[..]
En dan smoken maar. Het weekend wordt te cool.![]()
Ik vind het cool, scheelt mij ook enge momenten in een trein.quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zo... jij komt dus opzeker ?
Dat betekent dus ook dat Piepeloi opzeker komt![]()
![]()
Als jij op vrijdag richting Katwijk gaat, kom ik je daar ophalen.
Gaan we met 3-en richting Kijkduin met de auto.
En we halen eventueel Ska-te nog op als zij ook op vrijdag komt
Ik zou hier wat onverstandigs neer kunnen zettenquote:Op zondag 4 november 2007 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik vind het cool, scheelt mij ook enge momenten in een trein.![]()
Hoe bedoel je die?quote:Op zondag 4 november 2007 15:25 schreef Paramnesia het volgende:
Ej maar wil iedereen me ff PMén wat ze willen hebben qua jeweetwel. Dan kan ik even een lijstje opstellen.
omg dat wordt een wause film naderhandquote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Whahah! Dat zou helemaal geweldig zijn
"Herken de spacer!" Allemaal mensen die gespannen op hun kaarten kijken, een kerel helemaal met zn bek heen en weer gaande, ogen wegdraaiende en de kaarten verkeerdom in zn hand hebbende...![]()
![]()
Jouw naam kan ook op de corvee lijst erbij?quote:Op zondag 4 november 2007 15:04 schreef Djep het volgende:
Is er al een programma opgesteld?
En wie heeft corvee?
Hij bedoelt of hij nog pijnstillers enzo moet kopen bij de Apotheek.quote:
Ik maak iig gebakken eitjesquote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jouw naam kan ook op de corvee lijst erbij?
Ik zat nog te denken aan een nachtelijke wandeling opzoek naar de bungalow park slet van Kijkduinparkquote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef outsidr het volgende:
Begin er meer en meer zin in te krijgen
Ben net nog ff langs gereden.
T ziet er heel wat zal ik zeggen...., mja rustig uit enzo...
Heel vredelievend zegmaar.
Daar gaat de 30ste verandering in komen denk ik![]()
Nachtelijke wandelingquote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan een nachtelijke wandeling opzoek naar de bungalow park slet van Kijkduinpark
Parnassia is in de buurt...quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan een nachtelijke wandeling opzoek naar de bungalow park slet van Kijkduinpark
Psies, maar het is veilig als ik alleen naar buiten ga als ik dope gedaan hebquote:Op zondag 4 november 2007 17:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nachtelijke wandelingff tijd voor jezelf, muziekje erbij
Die ontsnapte zit al in het park...quote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Psies, maar het is veilig als ik alleen naar buiten ga als ik dope gedaan hebdan raak ik verdwaald
Outsidr:![]()
misschien komen we nog een ontsnapte tegen
Straks ben ik nog te bang om in het donker door het park te lopenquote:Op zondag 4 november 2007 17:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die ontsnapte zit al in het park...
Ik nietquote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Psies, maar het is veilig als ik alleen naar buiten ga als ik dope gedaan hebdan raak ik verdwaald
Outsidr:![]()
misschien komen we nog een ontsnapte tegen
Omg dat had op film moeten staan zegquote:Op zondag 4 november 2007 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik nietIk loop ook nooit ver
Liep bij Hexel maar tot het eind van ons 'straatje'
Of dat ik terugliep van mn auto richting het huisje, maar was zo in de weer met die cd's dat ik het verkeerde huisje in liep"Volgens mij ben je niet in het goede huisje!" aldus de afdrogende mevrouw
Jij gaat niet smokenquote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Paramnesia het volgende:
Eerst zet ik dit liedje op.![]()
[..]
En dan smoken maar. Het weekend wordt te cool.![]()
kut betraptquote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij gaat niet smoken![]()
Oh, ik ging leren![]()
Ik klap die jonko wel stiekem op de WC ofzo dan.quote:
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2007 17:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik klap die jonko wel stiekem op de WC ofzo dan.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
en die mijndochters pedo kneus
Ban van een week tot eind dit jaar voor mdma
En die ander door de shredder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |