GMTAquote:Op zondag 4 november 2007 13:14 schreef outsidr het volgende:
Oh man dit is zoooo relaxed
Lekker Jazz muziekje op... bakkie pleuah erbij... en ff lekker niets doen
En dan vanavond hetzelfde verhaal, maar dan met een glas rode/witte Portquote:
Agreed, wat doe je me aan Juupquote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh mijn God.
slechte poging indeed
We nemen de Wii mee, we gaan eten, drinken, lachen, praten, muziek luisteren, knuffelen...quote:Op zondag 4 november 2007 15:04 schreef Djep het volgende:
Is er al een programma opgesteld?
En wie heeft corvee?
Je weet wel bij wie je moet zijn he? Het begint met een E en eindigt op rwinquote:Op zondag 4 november 2007 13:02 schreef outsidr het volgende:
Ik betaal PDL altijd in natura en met geld![]()
Ik heb mijn eigen Brown Intruder altijd bij me![]()
Dat kan je toch gewoon regelenquote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
ik heb altijd corvee, wil je me helpen?
Ik help je wel mee hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We nemen de Wii mee, we gaan eten, drinken, lachen, praten, muziek luisteren, knuffelen...![]()
En ik heb altijd corvee, wil je me helpen?
Honden mogen helaas niet mee.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef TheSorrow het volgende:
Komt de houtbewerkmachinefabriek-hond ook weer mee?
En don't forget: SLOFFEN!
Whahah je kaarten omgekeerd houdenquote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef TheSorrow het volgende:
Pokerkoffer misschien? Alhoewel waus pokeren.. ik denk niet dat mensen hun aandacht bij het pokeren kunnen houden
Whahahquote:Op zondag 4 november 2007 15:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Whahah je kaarten omgekeerd houden![]()
En dan die kerol zo all-in gaanquote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef TheSorrow het volgende:
Whahah! Dat zou helemaal geweldig zijn
"Herken de spacer!" Allemaal mensen die gespannen op hun kaarten kijken, een kerel helemaal met zn bek heen en weer gaande, ogen wegdraaiende en de kaarten verkeerdom in zn hand hebbende...![]()
![]()
Als het aan jou ligt wel ja, druktemakerquote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef outsidr het volgende:
Begin er meer en meer zin in te krijgen
Ben net nog ff langs gereden.
T ziet er heel wat zal ik zeggen...., mja rustig uit enzo...
Heel vredelievend zegmaar.
Daar gaat de 30ste verandering in komen denk ik![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt wel ja, druktemaker
En dan smoken maar. Het weekend wordt te cool.quote:I wonder if Langston Hughes and Alex Hailey got blazed before they told stories,
Well Im gonna get blazed before I tell y’all stories,
I saw on TV today this man lost his son, his son died,
So he had him cremated, took his ashes, and made it into a diamond ring
Now he watch his son shine everyday,
I just thought about that, while I sit here ashin in this ash tray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |