Ik ben toch zo snelquote:
Dat weet je nooit van te voren he?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Krijgen we nog een topic in SEX vanavond remlof?
Appels zelfs.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:37 schreef buzzer het volgende:
De rotte appel is opgesodemieterd
Game on
ik hou van grondig opruimenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb het idee dat er meer posts verdwenen zijn dan nodig was![]()
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Die van mij staat er gelukkig nogquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb het idee dat er meer posts verdwenen zijn dan nodig was![]()
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Meldt je ziek?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Appels zelfs.
Ontopic: Ik heb geen vakantiedagen meer. Dus ik moet ff kijken of ik wat kan regelen
Weet je dat zeker?quote:
Ja lekker verantwoordelijk enzo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:07 schreef Juup© het volgende:
Meldt je ziek?
ow die mdma kneusquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Gewoon 2 frustjes die zin hadden in een relletje.
en die mijndochters pedo kneusquote:
In dat geval, zal ik maar een verzorgend cremetje voor je haar meenemen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
enter en/of PDL:
Stijltangen meenemen, dit x gaan we het wel doen
Dat is idd heel slim, zn haar gaat er niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In dat geval, zal ik maar een verzorgend cremetje voor je haar meenemen?
Met het geweld dat gebruikt zal moeten worden kan dat goed van pas komen.
Das idd de bedoelingquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:22 schreef Djep het volgende:
Begrijp ik dat jullie daar een vette fok! party van een aantal dagen gaan geven?
Jouw haar ontkrullen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
enter en/of PDL:
Stijltangen meenemen, dit x gaan we het wel doen
Helemaal stijl gaat alleen niet lukkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Dat is idd heel slim, zn haar gaat er niet blij mee zijnmaar gaat wel goed beeldmateriaal opleveren
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In dat geval, zal ik maar een verzorgend cremetje voor je haar meenemen?
Met het geweld dat gebruikt zal moeten worden kan dat goed van pas komen.
Dan kan ik eindelijk eens kijken hoe het 'windmillen' me dan afgaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd heel slim, zn haar gaat er niet blij mee zijnmaar gaat wel goed beeldmateriaal opleveren
Doe jij eens een goeie danquote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh mijn God.
slechte poging indeed
Zodra mijn eigen pc het weer doet, ok?quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 12:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zodra mijn eigen pc het weer doet, ok?
Hier brakke pc waar ik niks kan downloaden enzoboven goed PSprogramma
Dan neem jij er toch gewoon een baantje bij?quote:Op zondag 4 november 2007 12:56 schreef outsidr het volgende:
Oh trouwens PDL... ik zit nu een beetje krap bij kas...
2 boetes in 2 weken tijd voor parkeren op plekken waar je moet betalen...
Zet die gvd die kutborden dan ook op plekken waar je ken zien dat je moet betalen...
Dus je ken mijn betalings bijdrage pas rond de 25/26ste verwachten![]()
Dan mag ik nog wel 3 extra baantjes erbij nemenquote:Op zondag 4 november 2007 12:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan neem jij er toch gewoon een baantje bij?
Of een leuke dame schiet het geld voor, en jij betaald terug in natura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |