Jij schopt die vent zn kont gewoon morgen!quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow neemt hem hartelijk in ontvangst
Was net oorlog in huis, heb het verteld van mn werkNu ik zat de vredespijp al te roken, toen kwam mams even normaal praten, en nu is alles weer chill
Nu morgen maar afwachtenHeb een lijstje met argumenten opgeschreven
* Paramnesia neemt hem aanquote:
Keep sucking, it will chill you outquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia neemt hem aan
sorry allen ben een beetje pissed off op alles vandaag![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef erwinbey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het zelfs over onze meet in de colbert report van Stephen Colbert![]()
International meet zo te zien![]()
Its even bigger, i can prove it 2 you, still have the scar...quote:
Neequote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
PDL heb jij toevallig je auto laten bestickeren met Pussy Deluxe sticker op de motorkap?
Ze heeft wel mokken, muismatten, t-shirts, ondergoed, broeken, pennen en stickers met eigen imprint.quote:
Ja...quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef erwinbey het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt dus ook die aflevering gezien
![]()
Welcome 2 my worldquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia neemt hem aan
sorry allen ben een beetje pissed off op alles vandaag![]()
Chris!quote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Its even bigger, i can prove it 2 you, still have the scar...
Als je er maar niet mee gaat gooienquote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Ik las iets over ps2 controllers, zal ik er nog een paar meenemen dan??
Tom!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je er maar niet mee gaat gooien
Haha, nee dat is zeker niet de bedoeling, alhoewel je brengt me nu op een idee.quote:Op zondag 4 november 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Mwa.. voel me wel goed op het momentquote:Op zondag 4 november 2007 22:01 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Tom!![]()
Alles goed (met je oog)?
Die kon je gratis bestellen toch?quote:Op zondag 4 november 2007 22:02 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig bescherm hoesjes voor de WII controllers dus daarmee kan het wel
![]()
Eerste slachtoffer is gevondenquote:Op zondag 4 november 2007 22:02 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig bescherm hoesjes voor de WII controllers dus daarmee kan het wel
![]()
Was ik aan het schijten in me slaap dan ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:02 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Haha, nee dat is zeker niet de bedoeling, alhoewel je brengt me nu op een idee.
Het zou kenne gebeuren als jij weer gaat lopen schijten in je slaap..
Ja gaat prima. Tja ik game teveel.. Moet echt wat vaker verschijnen hier.quote:Op zondag 4 november 2007 22:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Mwa.. voel me wel goed op het momentAlleen ogen zijn nog een klein beetje ontstoken, da's minder
Met jou ook jongen, tijd niet gezien hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |