Ja cool neem maar mee die ps2 ik neem de wii xbox en xbox360 mee.quote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp..
Ik kom in mn eentje daarheen, niemand die ik op hoef te pikken ofzo?
En moet ik nog mn PS2 meenemen? Hij is omgebouwd, heb voetbalspellen, vechtspellen... Alleen mn 2e controller is nogal kut, zo'n nepperd
Let me know!
* TheSorrow is ff alle zorgen wegsmoken
Heb je ook Pro Evoquote:Op zondag 4 november 2007 20:07 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Ja cool neem maar mee die ps2 ik neem de wii xbox en xbox360 mee.
Broodjesnikkel heeft ook een ps2 dus die kan dan mooi extra controllers meenemen
http://s87.photobucket.com/albums/k140/outsidr/?action=view¤t=gasmask.flvquote:Op zondag 4 november 2007 20:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hij doet het nietkan je het type bestand ofzo niet veranderen?
Ik wil ook zien
uiteraardquote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Moet ik trouwens me waterpijp meenemen?
Dat het een gebande is, betekent niet dat jij alles mag zeggen wat in je hersenen opkomt. Doe normaal, of je volgt 'm net zo hard op.quote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met een colafles ofzo.
Moet ik trouwens me waterpijp meenemen?
Vraag of Tom je komt ophalenquote:Op zondag 4 november 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
Ik zoek nog wel een carpool plekDan hoeft Chris niet vanuit denhaag naar maassluis en weer trug naar denhaag te rijden
Nouzeg, er zijn wel ergere verwensingen over het hele forum verspreidt dan wat zij neerpleurt, overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 4 november 2007 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat het een gebande is, betekent niet dat jij alles mag zeggen wat in je hersenen opkomt. Doe normaal, of je volgt 'm net zo hard op.
Zoiets noem je "Eventjes de macht tonen"...quote:Op zondag 4 november 2007 20:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouzeg, er zijn wel ergere verwensingen over het hele forum verspreidt dan wat zij neerpleurt, overdrijven is ook een vak
Ach who gives a fuckquote:Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zoiets noem je "Eventjes de macht tonen"...
Agreedquote:Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Ach who gives a fuck
Word een geweldig weekend met geweldige mensen![]()
Iemand een pedo noemen enz gaat wel wat ver hoor. De dude is gewoon geband, ook de kloons, dus lees er dan lekker overheen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouzeg, er zijn wel ergere verwensingen over het hele forum verspreidt dan wat zij neerpleurt, overdrijven is ook een vak
Kom eens uit R&P. Er worden hier mensen hoeren en de kanker toegewezen op dagelijkse basis en dit zou dan erg zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iemand een pedo noemen enz gaat wel wat ver hoor. De dude is gewoon geband, ook de kloons, dus lees er dan lekker overheen.
Kom je langs om mee te klooien?quote:Op zondag 4 november 2007 20:58 schreef BrokenToe het volgende:
Geen geklooi in mijn wijk he!?
In GC is dat not done. In ONZ kom je er soms mee weg, maar hier niet.quote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Kom eens uit R&P. Er worden hier mensen hoeren en de kanker toegewezen op dagelijkse basis en dit zou dan erg zijn.
Boequote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
In GC is dat not done. In ONZ kom je er soms mee weg, maar hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |