Geen GHB en wiet voor Chris dusquote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
Als je weer vaag gaat liggen doen ga ik je weer meppen met het Wii koordjeEn zet mn gasmasker op zodat je mn ogen niet kan raken
Gooi je zo dat glas verrot, allemaal glas in mn oog
Gamen is beter dan FOKkenquote:Op zondag 4 november 2007 22:08 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Tja ik game teveel.. Moet echt wat vaker verschijnen hier.
Dat is een uitnodiging tot, aangezien ik graag heb dat je me gaat spanken met dat koordje.quote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
Als je weer vaag gaat liggen doen ga ik je weer meppen met het Wii koordjeEn zet mn gasmasker op zodat je mn ogen niet kan raken
Gooi je zo dat glas verrot, allemaal glas in mn oog
Gelukkig dan dat ik dat niet gedaan heb, dan zat ik gelijk aan een fikse banquote:Op zondag 4 november 2007 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
betekent niet dat jij alles mag zeggen wat in je hersenen opkomt
Ah man... jij bent... nah laat maarquote:Op zondag 4 november 2007 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat ik dat niet gedaan heb, dan zat ik gelijk aan een fikse ban
no homoquote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dat is een uitnodiging tot, aangezien ik graag heb dat je me gaat spanken met dat koordje.
Wattes?quote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef outsidr het volgende:
Ah man... jij bent... nah laat maar
Hahahahah
lekker ding enzoquote:
Level36 Undead Magequote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef erwinbey het volgende:
[ afbeelding ]
Played time van 1 van me World of Warcraft characters![]()
![]()
Hier zit ik dus het meest van mijn tijd![]()
Gelukkig lurk ik altijd mee op fok tijdens het WoWen![]()
Hai haiquote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Hoi Hoi
Kunnen we nu verder in het Nederlands?quote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef Paramnesia het volgende:
Level36 Undead Mage![]()
Arathor server.
3 maanden gestopt.![]()
Maak ik nooit grapjes over.quote:
Niet in de woonkamer/keuken deze keer... pleasequote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Dit keer maar ff een betere snikkelfoto maken trouwens..
Nee hequote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Waarbij die hard is dit keer?quote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Hey heyquote:
hij doetutnietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |