Me lul had het broodje helaas flink toegetakeld, het wilde beest, en toen viel het broodje uit elkaar.quote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hebt het broodje niet opgegeten?
Vies van jezelf ofzo?
Tssquote:Op zondag 4 november 2007 23:35 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Me lul had het broodje helaas flink toegetakeld, het wilde beest, en toen viel het broodje uit elkaar.
Ik wilde m nog opeten, maar helaas![]()
Klopt, maar op deze leeftijd heeft dat geen zin meer he.quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tssje moet hem wel africhten natuurlijk
Waar zit dan het probleemquote:Op zondag 4 november 2007 23:52 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Klopt, maar op deze leeftijd heeft dat geen zin meer he.
Als je dat doet dan moet t voor, in of vlak na de puberteit zijn en dat wilde ik toen niet.
Wat was ik naief toen.
Maar toch zijn er dan twee verschillende soorten puberteiten. De ene in de tienerjaren en de ander die zich de rest van het leven afspeelt en het moet uiteraard rond die ene van de tienerjaren.quote:Op zondag 4 november 2007 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waar zit dan het probleemmannen blijven eeuwig in de puberteit hangen
Kleuterpubertijd en de daaropvolgendequote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Maar toch zijn er dan twee verschillende soorten puberteiten. De ene in de tienerjaren en de ander die zich de rest van het leven afspeelt en het moet uiteraard rond die ene van de tienerjaren.
Die hebben buienquote:En vrouwen zijn zeker onschuldig en kennen geen puberaal gedrag?
Ik wilde eerst tikken, 1 hele grote bui, maar dacht ach maak er wel iets anders van.quote:
Maarre kom jij nou nog?quote:
Helaas..quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 01:05 schreef Berenanus het volgende:
Fokking een dikek 67 paginaes!! !!;P
En dan eetn beetn je met mijn dronken hoft lez3en!!
Heb ik no9et niets belantrijks gemist?
Anders hoor ik ehtswel!
Niks bijzonders. Veel gepraat over een broodje snikkel. No homo.quote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef Berenanus het volgende:
Zo! Goedemorgen mensen!!
Na een kopje koffie, blikje energy en een lijntje speed heb ik weer een beetje kracht gekregen om aan deze dag te beginnen
Maaaaaar, zoals ik gisteren ook al wilde weten... Heb ik nog iets gemist in dit topic? Heb niet zo'n zin om die fucking 6 pagina's te gaan lezen enzulks.
En dat cc zo vanuit het niets boos op me werdquote:Op maandag 5 november 2007 12:18 schreef Paramnesia het volgende:
Niks bijzonders. Veel gepraat over een broodje snikkel. No homo.
![]()
Whehehehequote:Op maandag 5 november 2007 01:05 schreef Berenanus het volgende:
Fokking een dikek 67 paginaes!! !!;P
En dan eetn beetn je met mijn dronken hoft lez3en!!
Heb ik no9et niets belantrijks gemist?
Anders hoor ik ehtswel!
Kijk, dat is nog een wakker wordenquote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef Berenanus het volgende:
Zo! Goedemorgen mensen!!
Na een kopje koffie, blikje energy en een lijntje speed heb ik weer een beetje kracht gekregen om aan deze dag te beginnen
Maaaaaar, zoals ik gisteren ook al wilde weten... Heb ik nog iets gemist in dit topic? Heb niet zo'n zin om die fucking 6 pagina's te gaan lezen enzulks.
Geile beer, mag ik vragen waarom dat handig zou zijn?quote:Op maandag 5 november 2007 15:03 schreef Berenanus het volgende:
ZO! Ik heb dus alles gelezen, wat een zonde van mijn tijd eigelijkAch, toch in de baas zijn uurtjes
Heb er wel nooooog meer zin in gekregen na het doorspitten van al die reply's!
Btw, is het misschien handig om in de OP te zetten wie er al betaald hebben?
Warme snikkel, mag ik antwoorden dat het dan makkelijk te zien is wie al wel en niet betaald heeft.quote:Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Geile beer, mag ik vragen waarom dat handig zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |