quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Paramnesia het volgende:Ik ga ook zo lekker tussen een stel mensen die ik dan een dag irl ken mijn schwans tentoonspreiden.
En jij wilt een weekend met deze psychos samen zijn ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Omdat jullie van die psychos zijn hoef ik het niet te doen.
Doe eens liefquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
Tuurlijk jullie zijn mijn Nigga's4 life dan.quote:Op zondag 4 november 2007 22:49 schreef outsidr het volgende:
[..]
En jij wilt een weekend met deze psychos samen zijn ?
Jaquote:Op zondag 4 november 2007 22:49 schreef outsidr het volgende:
En jij wilt een weekend met deze psychos samen zijn ?
quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
Tuurlijk jullie zijn mijn Nigga's4 life dan.
Aight! *klapt met vingers*quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Lol ik rol wel ff binnenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je langs om mee te klooien?![]()
sweet dreamsquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja mensjes ik duik mn nest maar es in..... Jullie horen het morgen wel
Fijne avond nog, en alvast weltrusten
Slaap ze.quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef TheSorrow het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gaat ook naar bedquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef TheSorrow het volgende:
Juist, niet moeilijk doen hoorquote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe gestoord ze zijn
Nee, de sfeer is gewoon.....optimaal
![]()
Dat heeft niks met psychos te maken, zoiets iets heet schaamteloos en niet moeilijk doen.quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komenquote:
Is dat broodje ondertussen nog niet beschimmeld?quote:Op zondag 4 november 2007 23:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Nu al naar bed? Zou ik ook eens moeten doen..
Of de snikkel.quote:Op zondag 4 november 2007 23:20 schreef Juup© het volgende:
Is dat broodje ondertussen nog niet beschimmeld?
Het gaat tenslotte om de inhoud, niet om de verpakkingquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Gelukkig de snikkel niet, het arme broodje wel neem ik aan. Ach nog zat broodjes over.
Je hebt het broodje niet opgegeten?quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Gelukkig de snikkel niet, het arme broodje wel neem ik aan. Ach nog zat broodjes over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |