Jij vind dat toch lekker?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef APK het volgende:
Oi!
Willen jullie een of andere kz kusjes OP?![]()
Yep ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef APK het volgende:
Oi!
Willen jullie een of andere kz kusjes OP?![]()
Jij hebt wel heel veel stress voor een avondje stappen..quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
En dat GVD niemand in de FB gaat vragen of het nummer toegevoegd mag worden.
Who fucking cares?
IId maar je bent gewoon een luie zakquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
Who fucking cares?
Neuh.. ik heb alleen een slotje voor de mijne aangevraagdquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
Who fucking cares?
Wat zien die er nasty uit...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gTVwgvqhwn8
Pleur op met die kut karpers..quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gTVwgvqhwn8
Laters Souryquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:28 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ue3M_kxb85Y
Pfffff doei
Doeiiiyyyquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:45 schreef Soury het volgende:
Soms kan ik best wel verdrietig zijn.. Maar trok net de wc door en dacht Ach kan erger !!!
??? Waarquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:53 schreef mootie het volgende:
Hmmmm bijgelezen op Knock on Wood.
Damn.. heb ik toch niet goed genoeg bijgelezenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Pagina 1 van de vorige SCGert en paddo's
Niks..quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:35 schreef APK het volgende:
Wat is er mis met veel make-up en klaarkomen tussen borsten?![]()
WTF....quote:
En zelfs met zijn avatar loopt die suffe -omgekeerd libidoverhogende pillen slikkende-tipsch een beetje achter.quote:
Niks mis met MAVO-4, knulquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:07 schreef APK het volgende:
Een tsunami van mavo-avatars, het moet niet gekker worden.![]()
![]()
Pretpakket, 5 achten en één 9quote:
Haha en ik had een 10 voor wiskunde, we drinken er gezellig een CB op, Yvonne!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pretpakket, 5 achten en één 9
Alle recht dus om een mavo-tsunami avatar te nemen
Heb jij de mavo-4 überhaupt wel gehaald, of was je toen al drugs aan het gebruiken met een kop vol stekelhaar en een veiligheidsspeld door je neus?quote:
Je bent toch hier?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ondanks mijn MAVO diploma niet goed terecht gekomen.
Ja, dat is precies mijn point.quote:
Ach, er zitten hier ook die universitair onderwijs hebben genoten..quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn point.
Maar anderszijds was het 'hier' zijn met een HAVO diploma natuurlijk nog erger geweest.
Daar ging je vroeger alleen maar heen om onder militaire dienst uit te komenquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, er zitten hier ook die universitair onderwijs hebben genoten..![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn point.
Maar anderszijds was het 'hier' zijn met een HAVO diploma natuurlijk nog erger geweest.
Ik denk dat ik na DGK maar mee ga posten in het Idolsforum (zo ontregelend mogelijk).quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
Ieder mens heeft toch behoefte aan sociale warmte? En RL-losers die hun heil moeten zoeken op een forum, lopen door alle opleidings-lagen heen.![]()
Met een beetje mazzel begint er dan weer een BB !quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na DGK maar mee ga posten in het Idolsforum (zo ontregelend mogelijk).
Als dat achter de rug is, is het alweer lente.
Zelfs afgemaakt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, er zitten hier ook die universitair onderwijs hebben genoten..![]()
Ik wacht op het moment dat ze elkaar gaan groeten... met hun rechterarm schuin omhoog ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:07 schreef APK het volgende:
Een tsunami van mavo-avatars, het moet niet gekker worden.![]()
![]()
Als ze dan vervolgens Brian op de trein zetten, kan ik daar wel mee leven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze elkaar gaan groeten... met hun rechterarm schuin omhoog ofzo
Ja, ikke.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat het ook nog hélpt zo'n avatar?![]()
Kim als in Kim Holland?quote:
Ik weet niet welke Kim de maker van de avatar (die ik heb 'overgenomen') bedoelt.quote:
daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Kim de maker van de avatar (die ik heb 'overgenomen') bedoelt.
Maar ik vermoed avondbutler Kim.
Leuk idee om een bumpersticker van te makenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze elkaar gaan groeten... met hun rechterarm schuin omhoog ofzo
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Ik schrik me een ongeluk zeg. In de COS kun je dus niet meer komen als je geen enge avatar hebt, en hier moet je heel stil zijn als je geen mavo hebt gedaan?
Individualisten verenigt u... of is het daarvoor al te laat?
Peterquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Deze is nog erger.
(van VOL).
[ afbeelding ]
Dat is het sekte-tekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe ver gaat dat dan... Ik doelde op die rij smileys![]()
Maar wel van voor het internet-tijdperk... er staat tenminste geen spatie tussen het laatste woord en het uitroepteken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Deze is nog erger.
(van VOL).
[ afbeelding ]
Wel raar dat dader met een hoofdletter is gespeld, en Brian Kubatz met kleine letters.
Zeker geen MAVO gehad.
Ik doe ook nooit een spatie tussen een laatste woord en een uitroepteken!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel van voor het internet-tijdperk... er staat tenminste geen spatie tussen het laatste woord en het uitroepteken.
En dat doe jij goed!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit een spatie tussen een laatste woord en een uitroepteken!
![]()
fluister ik wel in je oorquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is de straf als je je niet aansluit en, erger nog, hier nog durft te posten?![]()
Jij hebt er al heel vaak voor gezorgd dat ik hier in een deuk lag, Lobasca, die humor van jou!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij hebt er al heel vaak voor gezorgd dat ik hier in een deuk lag, Lobasca, die humor van jou!
Misschien toch iets West-Fries.....
Meng je je coke met je cb? Mmmm...ook eens proberen..quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is de coke en Citroenbrandewijn, ben eigenlijk een onwijs chagerijnig wijf..
Maar door jouw compliment kan ik er weer een uur tegen aan!![]()
Ik zou de pizza laten schieten...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Ik zit te twijfelen of ik een pizza moet gaan maken en Idols moet gaan kijken, of een pizza maken, streams nemen en pro-Brian gaan posten.
Als je je onbegrepen wilt voelen, moet je het laatste doen. Ga je voor het 'wij' gevoel, dan doe je het eerste.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Ik zit te twijfelen of ik een pizza moet gaan maken en Idols moet gaan kijken, of een pizza maken, streams nemen en pro-Brian gaan posten.
Ik ben tegen zinloos geweld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou de pizza laten schieten...
JIj hebt door dat ik een kloon ben...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
<luistert>
Dat verdom ik. Geef me maar een ban.
Maarre.. ik ben ielegoar gien West_Friesch....hoe kom je durbeij?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Meng je je coke met je cb? Mmmm...ook eens proberen..
Jou een klein beetje inschattende denk ik dat jij voor die laatste optie gaat Peter...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Is niet aan je AVA te zien..ik word behoorlijk agressief van dat kleurenpalet!quote:
Nou, ik hew zomaar dacht dat je uit die contreien kwam...beetje boven Alkmaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maarre.. ik ben ielegoar gien West_Friesch....hoe kom je durbeij?
Je hebt de juiste avatar en de gewenste opleiding, dat is vandaag wat telt. En verder heb ik altijd al gedacht dat jij een kloon bent van Gert of APK. Ik kom er nog wel een keer achter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj hebt door dat ik een kloon ben...![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik hew zomaar dacht dat je uit die contreien kwam...beetje boven Alkmaar
Echt niet! Ben je te dom voor!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt de juiste avatar en de gewenste opleiding, dat is vandaag wat telt. En verder heb ik altijd al gedacht dat jij een kloon bent van Gert of APK. Ik kom er nog wel een keer achter.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, da's weer een hint die ik aan mijn dossier kan toevoegen.
Pizzaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:26 schreef Lobasca het volgende:
Saantje is met Peter pizza eten?
Ben ook niet weg te rammen he ?quote:
Uiteindelijk wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die pizza komt er bij haar toch weer uit.![]()
Skatje, trek jij je beste pak even aan, we gaan zo op stap!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die pizza komt er bij haar toch weer uit.![]()
quote:
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde ik streams nemen, werkt 09000400000 niet.![]()
Eerst siesta en pizza eten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Skatje, trek jij je beste pak even aan, we gaan zo op stap!![]()
![]()
What-e-ver!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar een sate'tje opnemen (met een berg knoflook; )
![]()
IDOLSquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!
Dat wordt dus video kijken (ik vind Flikken Maastricht wel een aardige seriequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!
Ja, en als grote vriend uit Gemert terug komt, moet ik je dan wakker bellen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt dus video kijken (ik vind Flikken Maastricht wel een aardige serie), en tussendoor wat stukjes Idols, en pizza erbij.
En op tijd naar bed, ik zit de laatste weken in een erg vroeg ritme.
Geen idee, 10 minuten na vertrek waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoe laat ben je..... eh.. ehh.. terug?![]()
Kijk alleen de audities de rest boeit me ook niet . Tis wel lache (En die debiel Gordon met zijn commentaar)quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar heb ik nu echt niets mee!
![]()
Als jij maar geniet muizenmeis![]()
Alleen als hij gewond is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en als grote vriend uit Gemert terug komt, moet ik je dan wakker bellen?
Ouwe mannen moeten ook op tijd naar bedquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, 10 minuten na vertrek waarschijnlijk.
Ik ben een beetje brak.
Ik kijk het nooit, maar hoorde laatst iets over een nekschot?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk alleen de audities de rest boeit me ook niet . Tis wel lache (En die debiel Gordon met zijn commentaar)![]()
Ja de eerste aflevering was echt errug..............quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit, maar hoorde laatst iets over een nekschot?!![]()
![]()
Zou het op youtube staan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de eerste aflevering was echt errug..............![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is Brian Kubatz op zijn rattenbek rammen zinvol- of zinloosgeweld?
Die was ook grappig en profiteerd er ook nog van.. Tja die Schagenaren .. Vreemd volkquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou het op youtube staan?![]()
Die Herman, jeweetwel, kwam uit Schagen, en dacht echt dat 'ie dé Man was!
Jij, ik niet!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben het toch over Huub??????
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was ook grappig en profiteerd er ook nog van.. Tja die Schagenaren .. Vreemd volk[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben het toch over Huub??????
Je achtergrond is nog wel merkbaarquote:
Jij bent ook zo'n westfriese kermis ganger zo te zienquote:
What's in a name?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je achtergrond is nog wel merkbaar![]()
Schreef bijna afgrond![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n westfriese kermis ganger zo te zien![]()
![]()
...beetje retorische vraag wel...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is Brian Kubatz op zijn rattenbek rammen zinvol- of zinloosgeweld?
Wie was dat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Ja, gaat lekker zo: een modje roept een Gemertenaar al op er met de fietsketting heen te gaan. Er gaat niets boven groepsgevoel![]()
Oh ...quote:
Verkeerde topic lief!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:43 schreef APK het volgende:
Dat schijt Liverpool mag ook wel eens scoren.
Dirk Kuijt.
Gemert is zo`n achterstandsgebied dat ze geen detectiepoortjes hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Ja, gaat lekker zo: een modje roept een Gemertenaar al op er met de fietsketting heen te gaan. Er gaat niets boven groepsgevoel![]()
Ik ga naar de kermis in Schagen , soms Den Helder, maar die boerendorpen ga ik echt niet af!quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Kan niet alles tegelijk schatje..quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij leest toch mee met je 'join the clan' aanspoorsels?![]()
Als ze hun veestapel kunnen chippen, kunnen ze ook met de neven en nichten in Canada en Australië mailenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gemert is zo`n achterstandsgebied dat ze geen detectiepoortjes hebben.
Valt me mee dat ze wel internet hebben.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze hun veestapel kunnen chippen, kunnen ze ook met de neven en nichten in Canada en Australië mailen![]()
Ik was niet weg te slaan in de Midden Beemster (kermis).. (nog niet niet west fries )Sjee ik ga nu wel met mijn billen blootquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga naar de kermis in Schagen , soms Den Helder, maar die boerendorpen ga ik echt niet af!
Ik wilde ff testen of er misschien iemand uit Gemert meelas.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze hun veestapel kunnen chippen, kunnen ze ook met de neven en nichten in Canada en Australië mailen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb weleens in West-Graftdijk een kermis meegemaakt....laat ik het zó zeggen....ik droom er nog weleens vanquote:
pourquoi?quote:
Was JIJ datquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb weleens in West-Graftdijk een kermis meegemaakt....laat ik het zó zeggen....ik droom er nog weleens vanDe laatste dag van de kermis heet "Het laatste deuntje"....nou...de naam is goed gekozen wat mij betreft, heb zelden zo mooi gezongen
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was niet weg te slaan in de Midden Beemster (kermis).. (nog niet niet west fries )Sjee ik ga nu wel met mijn billen bloot![]()
![]()
Maar ben nu wat ouder en verstandiger![]()
You've got my number!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
pourquoi?
Ik maak mijn bedreigingen waar ik dat wil.
Van wie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was de wedstrijd? En wat is de prijs? Ik wil wel een zoen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was de wedstrijd? En wat is de prijs? Ik wil wel een zoen.
Daarvoor moet je in de COS zijn. De Gemertenaar werd massaal opgeroepen vanavond zijn opwachting met camera (en fietsketting dus) te maken bij de plaatselijke discotheek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde ff testen of er misschien iemand uit Gemert meelas.
Zo`n vreselijke belediging vraagt natuurlijk om een reaktie.
Oh jemig, wat spannend? Ik las dat je liever dinsdag ging? Nog twee dagen, ik hou dat niet uit!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Kreeg een mailtje van het asiel.. Ik moet snel langs komen![]()
Uh dat denk ik wel...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de Beemster ligt.. Maar wij zijn toch ongeveer van dezelfde leeftijd?
Vertel eens waar ji je pis rond sproeit?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb weleens in West-Graftdijk een kermis meegemaakt....laat ik het zó zeggen....ik droom er nog weleens vanDe laatste dag van de kermis heet "Het laatste deuntje"....nou...de naam is goed gekozen wat mij betreft, heb zelden zo mooi gezongen
![]()
Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
@APK, hoeveel centjes krijg jij als Liverpool wint.
Omkleden!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.
Dramatisch kutteam.![]()
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel eens waar ji je pis rond sproeit?
Gaan ze je steriliseren?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Kreeg een mailtje van het asiel.. Ik moet snel langs komen![]()
Darling, ik zal je binnenkort aan WJ, te womenizer voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dus![]()
Is om 24.00u de betovering weer verbroken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
btw naked ben je ook geil!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
Dank je.quote:
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
Yippieee! APK, eat your heart out! She loves ME ME ME!
Winterkorting wegens schrale huid?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
Neuh, gebronste buitenlander waarvan ze denken dat hij rijk is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Winterkorting wegens schrale huid?
Go your own way!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Ik moet een ava met bier en tietuh nemen?
Viel toch wel mee... that 'Bitch' was the keyword!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Volgende keer moet ik alleen posities verzinnen die technisch wél uitvoerbaar zijn.![]()
Ja, heb wel meegekregen dat W.J. een echte ladies-man is....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Darling, ik zal je binnenkort aan WJ, te womenizer voorstellen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, heb wel meegekregen dat W.J. een echte ladies-man is....![]()
Als dat het probleem is, doe je het lekker stilstaand...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog bewegend ook zeker, zodat er geen hond met epilepsie de COS in kan![]()
Ik ben te lui om er een te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat het probleem is, doe je het lekker stilstaand...![]()
Ze zeggen wel eens dat vrouwen die samen leven op den duur tegelijk ongesteld worden. Kennelijk is er met stemmen ook zoiets aan de hand.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
nada geilt op d'r eigen schorre stem.. Hoezo je anders voorgedaan?!
ie menstruatie- gelijkheid klopt wel, kan ik zeggen uit ervaring (klooster). maaenada wil zo graag net zo 'geil' zijn als Adel...dat ze zelfs haar stem verdraait en nu schor is..quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat vrouwen die samen leven op den duur tegelijk ongesteld worden. Kennelijk is er met stemmen ook zoiets aan de hand.
Feestuh !! ff mn whiskey soldaat maken met de boy's en dan lossquote:
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Feestuh !! ff mn whiskey soldaat maken met de boy's en dan loss![]()
Jij ook bedanktquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga effe laagwaardigheid bekleden. [ afbeelding ]
Tering, wat is die hond van jou lelijk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook bedankt[ afbeelding ]
(whahahahaha)
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapperquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, wat is die hond van jou lelijk!![]()
Ik vind m mooi !quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapper![]()
Tis een meisie maar goed.. Baal ook van klonen. Maar dat valt toch wel mee ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind m mooi !
Maaruh wordt een beetje moe van die mensen met hun tering klonen in de SC zeg gewoon alles onder je eigen naam
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind m mooi !
Maaruh wordt een beetje moe van die mensen met hun tering klonen in de SC zeg gewoon alles onder je eigen naam
Maar als alles meezit, ben jij binnenkort de bazin van een enorm knappe witte jongenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapper![]()
Nee, sommige klonen komen me strot uit elke keer als wat te zeiken hebben ff posten onder de kloonquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een meisie maar goed.. Baal ook van klonen. Maar dat valt toch wel mee ?![]()
Dat ben je toch zowiezo hier ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijn![]()
Het zijn altijd diegenen met de grootste bek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijn![]()
Jawel, maar je bouwt toch een identiteit op, een persoonlijkheid waaraan mensen je herkennen. Sommige mensen gebruiken een kloon gewoon om onaardiger te zijn dan ze zich 'in het echt' willen permitteren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben je toch zowiezo hier .....
Nah ik heb ook wel eens een grote bek. Maar sta in voor mijn dadenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het zijn altijd diegenen met de grootste bek.
Oi cactus![]()
Ik ben helemaal ontroerd door je 'foto's en levensverhaal'. Echt prachtig, had dat nooit allemaal achter je gezochtquote:
Ik klikte op je sigquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben helemaal ontroerd door je 'foto's en levensverhaal'. Echt prachtig, had dat nooit allemaal achter je gezocht![]()
En ik ben gayquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesssss eindelijk iemand die mijn foto's mooi vind
![]()
Hooii ola Veulents heb jij de test al gedaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef Veulen het volgende:
Navond kinders
Ja joh, maar dat verhaal erbij... Dat van die beer, en dat jij die vrouw hebt gered met gevaar voor eigen leven... en dat je daardoor dat grote litteken dwars over je neus hebt. Fantastisch, wat een held. En die afkickperiode... een driedubbele verslaving en dan cold turkey... echt bewonderenswaardig hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesssss eindelijk iemand die mijn foto's mooi vind
![]()
Welke test?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef Soury het volgende:
Hooii ola Veulents heb jij de test al gedaan![]()
Klik maar op Pavement's sigquote:
Ja die beer was lastig iddquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat verhaal erbij... Dat van die beer, en dat jij die vrouw hebt gered met gevaar voor eigen leven... en dat je daardoor dat grote litteken dwars over je neus hebt. Fantastisch, wat een held. En die afkickperiode... een driedubbele verslaving en dan cold turkey... echt bewonderenswaardig hoor![]()
Denk aan niks andersquote:Op zondag 4 november 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Muis, ik vind het zo'n grappig idee dat Trees en Bounty nu liggen te pitten in hun hokjes, en niet weten dat ze dinsdag een huis hebben!
Een verdomd goed huisquote:Op zondag 4 november 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Muis, ik vind het zo'n grappig idee dat Trees en Bounty nu liggen te pitten in hun hokjes, en niet weten dat ze dinsdag een huis hebben!
Misschien liggen ze wel bij elkaarquote:Op zondag 4 november 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Denk het wel... Komt wel goedquote:
Laat een harde scheeeeeetquote:Op zondag 4 november 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Okay, wie heeft er een tip tegen een buik met gruwelijk veel lucht er in.
Zuiveringszout, maar dat zul je wel niet hebben.quote:Op zondag 4 november 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Okay, wie heeft er een tip tegen een buik met gruwelijk veel lucht er in.
Heb ik, maar ik dacht dat dat meer voor je maag was, maar ga het nu even pakken.quote:Op zondag 4 november 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zuiveringszout, maar dat zul je wel niet hebben.
Veel cola in 1 keer drinken.. Is mij ook aangeradenquote:Op zondag 4 november 2007 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik dacht dat dat meer voor je maag was, maar ga het nu even pakken.
Baat het niet, dan schaadt het niet. Voorzover ik weet helpt het al een heleboel als je je maag ontlast (sorry)quote:Op zondag 4 november 2007 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik dacht dat dat meer voor je maag was, maar ga het nu even pakken.
Dat het zeg maar lekker doorrutscht naar beneden.quote:Op zondag 4 november 2007 03:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Baat het niet, dan schaadt het niet. Voorzover ik weet helpt het al een heleboel als je je maag ontlast (sorry)![]()
Cola is idd ook een goed idee... is een maagmedicijnquote:Op zondag 4 november 2007 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel cola in 1 keer drinken.. Is mij ook aangeraden![]()
Heb al minstens een liter op, dat gaat hem niet wordenquote:Op zondag 4 november 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Cola is idd ook een goed idee... is een maagmedicijn![]()
Word je softquote:Op zondag 4 november 2007 03:38 schreef APK het volgende:
I'm loving angels instead.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=sQxZztI7264 Robbie.![]()
LOL... neuh, dan nietquote:Op zondag 4 november 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb al minstens een liter op, dat gaat hem niet worden![]()
Luister je naar APK's inzending . Daar ga ik ook van boerenquote:Op zondag 4 november 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb al minstens een liter op, dat gaat hem niet worden![]()
Ik heb m Di-rect weer weggekliktquote:Op zondag 4 november 2007 03:45 schreef Soury het volgende:
Heb deze vaak geluisterd vanavond..![]()
Wibi WTF Maar wel mooi
http://www.youtube.com/watch?v=sgwZRd3ZaPA
Ik vind ut allemachtig prachtigquote:
Ik ben er ff niet voor in de stemmingquote:Op zondag 4 november 2007 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind ut allemachtig prachtig![]()
En nog een keer
Ja dat kan maar ik ben dan ook tot over mijn oren verliefdquote:Op zondag 4 november 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er ff niet voor in de stemming
Oeh, heerlijk...quote:Op zondag 4 november 2007 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik ben dan ook tot over mijn oren verliefd![]()
YEPquote:
Ik ben gewoon gruwelijk zenuwachtig voor iets wat morgen te gebeuren staat... en ik ben er niet eens bij...quote:
Vind je het erg als ik het niet snapquote:Op zondag 4 november 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gruwelijk zenuwachtig voor iets wat morgen te gebeuren staat... en ik ben er niet eens bij...
Ik denk dat ik ondertussen maar ff bij een LD op de koffie ga ofzo, misschien dat dat een beetje afleiding is
Ik zou het erg vinden als je het wel zou snappen... er zijn maar heel weinig mensen die weten wat er speelt dus als het bekend zou zijn dan zou ik er niet blij mee wezenquote:Op zondag 4 november 2007 04:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het niet snapMaar ga vooral op de koffie bij LD
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het erg vinden als je het wel zou snappen... er zijn maar heel weinig mensen die weten wat er speelt dus als het bekend zou zijn dan zou ik er niet blij mee wezen
Maar idd... bij LD op de koffie is waarschijnlijk wel een goed idee![]()
Pers je eigen senseo maar uitquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het erg vinden als je het wel zou snappen... er zijn maar heel weinig mensen die weten wat er speelt dus als het bekend zou zijn dan zou ik er niet blij mee wezen
Maar idd... bij LD op de koffie is waarschijnlijk wel een goed idee![]()
Truste Leandraquote:Op zondag 4 november 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ga eens ff kijken of het lukt een beetje te slapen, dan zie ik er morgen iig niet zo beroerd uit als afgelopen zondag toen LD spontaan op de koffie kwam terwijl ik op m'n charmantst (not) in joggingbroek en fleectrui en met m'n haar in een staart en een kop vol snot op de bank ziek lag te zijn...![]()
We worden toch wel nieuwsgierigquote:Op zondag 4 november 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ga eens ff kijken of het lukt een beetje te slapen, dan zie ik er morgen iig niet zo beroerd uit als afgelopen zondag toen LD spontaan op de koffie kwam terwijl ik op m'n charmantst (not) in joggingbroek en fleectrui en met m'n haar in een staart en een kop vol snot op de bank ziek lag te zijn...![]()
Sommige LD's kom je jaren later pas tegen... terwijl je al 10 jaar maar 3 straten bij elkaar vandaan blijkt te wonenquote:Op zondag 4 november 2007 04:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen LD te vinden hier om koffie te drinken![]()
Verder lijkt het me een goed plan, afleiding is ok![]()
Ach.. het was vorige week best gezellig... hij rende iig niet gillend de deur uit terwijl ik voor lijk op de bank lagquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige LD's kom je jaren later pas tegen... terwijl je al 10 jaar maar 3 straten bij elkaar vandaan blijkt te wonen![]()
OH!quote:Op zondag 4 november 2007 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige LD's kom je jaren later pas tegen... terwijl je al 10 jaar maar 3 straten bij elkaar vandaan blijkt te wonen![]()
Er is altijd hoopquote:Op zondag 4 november 2007 04:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
OH!![]()
Er is dus nog hoop?![]()
Slaap lekker meissie en morgen is ook weer zo voorbij![]()
![]()
Ja cool he ?quote:
Een mannetje en een vrouwtjequote:
In het eggie wel anders maar dat komt wel goedquote:Op zondag 4 november 2007 04:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jahet zijn echt snoepies op die foto's
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |