Jij vind dat toch lekker?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef APK het volgende:
Oi!
Willen jullie een of andere kz kusjes OP?![]()
Yep ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef APK het volgende:
Oi!
Willen jullie een of andere kz kusjes OP?![]()
Jij hebt wel heel veel stress voor een avondje stappen..quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
En dat GVD niemand in de FB gaat vragen of het nummer toegevoegd mag worden.
Who fucking cares?
IId maar je bent gewoon een luie zakquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
Who fucking cares?
Neuh.. ik heb alleen een slotje voor de mijne aangevraagdquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
Who fucking cares?
Wat zien die er nasty uit...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gTVwgvqhwn8
Pleur op met die kut karpers..quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gTVwgvqhwn8
Laters Souryquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:28 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ue3M_kxb85Y
Pfffff doei
Doeiiiyyyquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:45 schreef Soury het volgende:
Soms kan ik best wel verdrietig zijn.. Maar trok net de wc door en dacht Ach kan erger !!!
??? Waarquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:53 schreef mootie het volgende:
Hmmmm bijgelezen op Knock on Wood.
Damn.. heb ik toch niet goed genoeg bijgelezenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Pagina 1 van de vorige SCGert en paddo's
Niks..quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:35 schreef APK het volgende:
Wat is er mis met veel make-up en klaarkomen tussen borsten?![]()
WTF....quote:
En zelfs met zijn avatar loopt die suffe -omgekeerd libidoverhogende pillen slikkende-tipsch een beetje achter.quote:
Niks mis met MAVO-4, knulquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:07 schreef APK het volgende:
Een tsunami van mavo-avatars, het moet niet gekker worden.![]()
![]()
Pretpakket, 5 achten en één 9quote:
Haha en ik had een 10 voor wiskunde, we drinken er gezellig een CB op, Yvonne!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pretpakket, 5 achten en één 9
Alle recht dus om een mavo-tsunami avatar te nemen
Heb jij de mavo-4 überhaupt wel gehaald, of was je toen al drugs aan het gebruiken met een kop vol stekelhaar en een veiligheidsspeld door je neus?quote:
Je bent toch hier?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ondanks mijn MAVO diploma niet goed terecht gekomen.
Ja, dat is precies mijn point.quote:
Ach, er zitten hier ook die universitair onderwijs hebben genoten..quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn point.
Maar anderszijds was het 'hier' zijn met een HAVO diploma natuurlijk nog erger geweest.
Daar ging je vroeger alleen maar heen om onder militaire dienst uit te komenquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, er zitten hier ook die universitair onderwijs hebben genoten..![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn point.
Maar anderszijds was het 'hier' zijn met een HAVO diploma natuurlijk nog erger geweest.
Ik denk dat ik na DGK maar mee ga posten in het Idolsforum (zo ontregelend mogelijk).quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
Ieder mens heeft toch behoefte aan sociale warmte? En RL-losers die hun heil moeten zoeken op een forum, lopen door alle opleidings-lagen heen.![]()
Met een beetje mazzel begint er dan weer een BB !quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na DGK maar mee ga posten in het Idolsforum (zo ontregelend mogelijk).
Als dat achter de rug is, is het alweer lente.
Zelfs afgemaakt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, er zitten hier ook die universitair onderwijs hebben genoten..![]()
Ik wacht op het moment dat ze elkaar gaan groeten... met hun rechterarm schuin omhoog ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:07 schreef APK het volgende:
Een tsunami van mavo-avatars, het moet niet gekker worden.![]()
![]()
Als ze dan vervolgens Brian op de trein zetten, kan ik daar wel mee leven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze elkaar gaan groeten... met hun rechterarm schuin omhoog ofzo
Ja, ikke.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat het ook nog hélpt zo'n avatar?![]()
Kim als in Kim Holland?quote:
Ik weet niet welke Kim de maker van de avatar (die ik heb 'overgenomen') bedoelt.quote:
daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Kim de maker van de avatar (die ik heb 'overgenomen') bedoelt.
Maar ik vermoed avondbutler Kim.
Leuk idee om een bumpersticker van te makenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze elkaar gaan groeten... met hun rechterarm schuin omhoog ofzo
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Ik schrik me een ongeluk zeg. In de COS kun je dus niet meer komen als je geen enge avatar hebt, en hier moet je heel stil zijn als je geen mavo hebt gedaan?
Individualisten verenigt u... of is het daarvoor al te laat?
Peterquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Deze is nog erger.
(van VOL).
[ afbeelding ]
Dat is het sekte-tekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe ver gaat dat dan... Ik doelde op die rij smileys![]()
Maar wel van voor het internet-tijdperk... er staat tenminste geen spatie tussen het laatste woord en het uitroepteken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Deze is nog erger.
(van VOL).
[ afbeelding ]
Wel raar dat dader met een hoofdletter is gespeld, en Brian Kubatz met kleine letters.
Zeker geen MAVO gehad.
Ik doe ook nooit een spatie tussen een laatste woord en een uitroepteken!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel van voor het internet-tijdperk... er staat tenminste geen spatie tussen het laatste woord en het uitroepteken.
En dat doe jij goed!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit een spatie tussen een laatste woord en een uitroepteken!
![]()
fluister ik wel in je oorquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is de straf als je je niet aansluit en, erger nog, hier nog durft te posten?![]()
Jij hebt er al heel vaak voor gezorgd dat ik hier in een deuk lag, Lobasca, die humor van jou!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij hebt er al heel vaak voor gezorgd dat ik hier in een deuk lag, Lobasca, die humor van jou!
Misschien toch iets West-Fries.....
Meng je je coke met je cb? Mmmm...ook eens proberen..quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is de coke en Citroenbrandewijn, ben eigenlijk een onwijs chagerijnig wijf..
Maar door jouw compliment kan ik er weer een uur tegen aan!![]()
Ik zou de pizza laten schieten...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Ik zit te twijfelen of ik een pizza moet gaan maken en Idols moet gaan kijken, of een pizza maken, streams nemen en pro-Brian gaan posten.
Als je je onbegrepen wilt voelen, moet je het laatste doen. Ga je voor het 'wij' gevoel, dan doe je het eerste.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Ik zit te twijfelen of ik een pizza moet gaan maken en Idols moet gaan kijken, of een pizza maken, streams nemen en pro-Brian gaan posten.
Ik ben tegen zinloos geweld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou de pizza laten schieten...
JIj hebt door dat ik een kloon ben...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
<luistert>
Dat verdom ik. Geef me maar een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |