Oh jemig, wat spannend? Ik las dat je liever dinsdag ging? Nog twee dagen, ik hou dat niet uit!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Kreeg een mailtje van het asiel.. Ik moet snel langs komen![]()
Uh dat denk ik wel...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de Beemster ligt.. Maar wij zijn toch ongeveer van dezelfde leeftijd?
Vertel eens waar ji je pis rond sproeit?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb weleens in West-Graftdijk een kermis meegemaakt....laat ik het zó zeggen....ik droom er nog weleens vanDe laatste dag van de kermis heet "Het laatste deuntje"....nou...de naam is goed gekozen wat mij betreft, heb zelden zo mooi gezongen
![]()
Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
@APK, hoeveel centjes krijg jij als Liverpool wint.
Omkleden!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.
Dramatisch kutteam.![]()
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel eens waar ji je pis rond sproeit?
Gaan ze je steriliseren?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Kreeg een mailtje van het asiel.. Ik moet snel langs komen![]()
Darling, ik zal je binnenkort aan WJ, te womenizer voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dus![]()
Is om 24.00u de betovering weer verbroken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
btw naked ben je ook geil!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
Dank je.quote:
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
Yippieee! APK, eat your heart out! She loves ME ME ME!
Winterkorting wegens schrale huid?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
Neuh, gebronste buitenlander waarvan ze denken dat hij rijk is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Winterkorting wegens schrale huid?
Go your own way!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |