Maarre.. ik ben ielegoar gien West_Friesch....hoe kom je durbeij?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Meng je je coke met je cb? Mmmm...ook eens proberen..
Jou een klein beetje inschattende denk ik dat jij voor die laatste optie gaat Peter...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Ik zit te twijfelen of ik een pizza moet gaan maken en Idols moet gaan kijken, of een pizza maken, streams nemen en pro-Brian gaan posten.
Is niet aan je AVA te zien..ik word behoorlijk agressief van dat kleurenpalet!quote:
Nou, ik hew zomaar dacht dat je uit die contreien kwam...beetje boven Alkmaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maarre.. ik ben ielegoar gien West_Friesch....hoe kom je durbeij?
Je hebt de juiste avatar en de gewenste opleiding, dat is vandaag wat telt. En verder heb ik altijd al gedacht dat jij een kloon bent van Gert of APK. Ik kom er nog wel een keer achter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj hebt door dat ik een kloon ben...![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik hew zomaar dacht dat je uit die contreien kwam...beetje boven Alkmaar
Echt niet! Ben je te dom voor!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt de juiste avatar en de gewenste opleiding, dat is vandaag wat telt. En verder heb ik altijd al gedacht dat jij een kloon bent van Gert of APK. Ik kom er nog wel een keer achter.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, da's weer een hint die ik aan mijn dossier kan toevoegen.
Pizzaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:26 schreef Lobasca het volgende:
Saantje is met Peter pizza eten?
Ben ook niet weg te rammen he ?quote:
Uiteindelijk wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die pizza komt er bij haar toch weer uit.![]()
Skatje, trek jij je beste pak even aan, we gaan zo op stap!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die pizza komt er bij haar toch weer uit.![]()
quote:
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde ik streams nemen, werkt 09000400000 niet.![]()
Eerst siesta en pizza eten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Skatje, trek jij je beste pak even aan, we gaan zo op stap!![]()
![]()
What-e-ver!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar een sate'tje opnemen (met een berg knoflook; )
![]()
IDOLSquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!
Dat wordt dus video kijken (ik vind Flikken Maastricht wel een aardige seriequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |