Maarre.. ik ben ielegoar gien West_Friesch....hoe kom je durbeij?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Meng je je coke met je cb? Mmmm...ook eens proberen..
Jou een klein beetje inschattende denk ik dat jij voor die laatste optie gaat Peter...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Ik zit te twijfelen of ik een pizza moet gaan maken en Idols moet gaan kijken, of een pizza maken, streams nemen en pro-Brian gaan posten.
Is niet aan je AVA te zien..ik word behoorlijk agressief van dat kleurenpalet!quote:
Nou, ik hew zomaar dacht dat je uit die contreien kwam...beetje boven Alkmaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maarre.. ik ben ielegoar gien West_Friesch....hoe kom je durbeij?
Je hebt de juiste avatar en de gewenste opleiding, dat is vandaag wat telt. En verder heb ik altijd al gedacht dat jij een kloon bent van Gert of APK. Ik kom er nog wel een keer achter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj hebt door dat ik een kloon ben...![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik hew zomaar dacht dat je uit die contreien kwam...beetje boven Alkmaar
Echt niet! Ben je te dom voor!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt de juiste avatar en de gewenste opleiding, dat is vandaag wat telt. En verder heb ik altijd al gedacht dat jij een kloon bent van Gert of APK. Ik kom er nog wel een keer achter.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, da's weer een hint die ik aan mijn dossier kan toevoegen.
Pizzaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:26 schreef Lobasca het volgende:
Saantje is met Peter pizza eten?
Ben ook niet weg te rammen he ?quote:
Uiteindelijk wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die pizza komt er bij haar toch weer uit.![]()
Skatje, trek jij je beste pak even aan, we gaan zo op stap!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die pizza komt er bij haar toch weer uit.![]()
quote:
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde ik streams nemen, werkt 09000400000 niet.![]()
Eerst siesta en pizza eten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Skatje, trek jij je beste pak even aan, we gaan zo op stap!![]()
![]()
What-e-ver!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar een sate'tje opnemen (met een berg knoflook; )
![]()
IDOLSquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!
Dat wordt dus video kijken (ik vind Flikken Maastricht wel een aardige seriequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus geen Idols? Of toch maar wel? En de pizza?!
Ja, en als grote vriend uit Gemert terug komt, moet ik je dan wakker bellen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt dus video kijken (ik vind Flikken Maastricht wel een aardige serie), en tussendoor wat stukjes Idols, en pizza erbij.
En op tijd naar bed, ik zit de laatste weken in een erg vroeg ritme.
Geen idee, 10 minuten na vertrek waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoe laat ben je..... eh.. ehh.. terug?![]()
Kijk alleen de audities de rest boeit me ook niet . Tis wel lache (En die debiel Gordon met zijn commentaar)quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar heb ik nu echt niets mee!
![]()
Als jij maar geniet muizenmeis![]()
Alleen als hij gewond is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en als grote vriend uit Gemert terug komt, moet ik je dan wakker bellen?
Ouwe mannen moeten ook op tijd naar bedquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, 10 minuten na vertrek waarschijnlijk.
Ik ben een beetje brak.
Ik kijk het nooit, maar hoorde laatst iets over een nekschot?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk alleen de audities de rest boeit me ook niet . Tis wel lache (En die debiel Gordon met zijn commentaar)![]()
Ja de eerste aflevering was echt errug..............quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit, maar hoorde laatst iets over een nekschot?!![]()
![]()
Zou het op youtube staan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de eerste aflevering was echt errug..............![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is Brian Kubatz op zijn rattenbek rammen zinvol- of zinloosgeweld?
Die was ook grappig en profiteerd er ook nog van.. Tja die Schagenaren .. Vreemd volkquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou het op youtube staan?![]()
Die Herman, jeweetwel, kwam uit Schagen, en dacht echt dat 'ie dé Man was!
Jij, ik niet!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben het toch over Huub??????
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was ook grappig en profiteerd er ook nog van.. Tja die Schagenaren .. Vreemd volk[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben het toch over Huub??????
Je achtergrond is nog wel merkbaarquote:
Jij bent ook zo'n westfriese kermis ganger zo te zienquote:
What's in a name?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je achtergrond is nog wel merkbaar![]()
Schreef bijna afgrond![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n westfriese kermis ganger zo te zien![]()
![]()
...beetje retorische vraag wel...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is Brian Kubatz op zijn rattenbek rammen zinvol- of zinloosgeweld?
Wie was dat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Ja, gaat lekker zo: een modje roept een Gemertenaar al op er met de fietsketting heen te gaan. Er gaat niets boven groepsgevoel![]()
Oh ...quote:
Verkeerde topic lief!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:43 schreef APK het volgende:
Dat schijt Liverpool mag ook wel eens scoren.
Dirk Kuijt.
Gemert is zo`n achterstandsgebied dat ze geen detectiepoortjes hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Ja, gaat lekker zo: een modje roept een Gemertenaar al op er met de fietsketting heen te gaan. Er gaat niets boven groepsgevoel![]()
Ik ga naar de kermis in Schagen , soms Den Helder, maar die boerendorpen ga ik echt niet af!quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Kan niet alles tegelijk schatje..quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij leest toch mee met je 'join the clan' aanspoorsels?![]()
Als ze hun veestapel kunnen chippen, kunnen ze ook met de neven en nichten in Canada en Australië mailenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gemert is zo`n achterstandsgebied dat ze geen detectiepoortjes hebben.
Valt me mee dat ze wel internet hebben.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze hun veestapel kunnen chippen, kunnen ze ook met de neven en nichten in Canada en Australië mailen![]()
Ik was niet weg te slaan in de Midden Beemster (kermis).. (nog niet niet west fries )Sjee ik ga nu wel met mijn billen blootquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga naar de kermis in Schagen , soms Den Helder, maar die boerendorpen ga ik echt niet af!
Ik wilde ff testen of er misschien iemand uit Gemert meelas.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze hun veestapel kunnen chippen, kunnen ze ook met de neven en nichten in Canada en Australië mailen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb weleens in West-Graftdijk een kermis meegemaakt....laat ik het zó zeggen....ik droom er nog weleens vanquote:
pourquoi?quote:
Was JIJ datquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb weleens in West-Graftdijk een kermis meegemaakt....laat ik het zó zeggen....ik droom er nog weleens vanDe laatste dag van de kermis heet "Het laatste deuntje"....nou...de naam is goed gekozen wat mij betreft, heb zelden zo mooi gezongen
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was niet weg te slaan in de Midden Beemster (kermis).. (nog niet niet west fries )Sjee ik ga nu wel met mijn billen bloot![]()
![]()
Maar ben nu wat ouder en verstandiger![]()
You've got my number!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
pourquoi?
Ik maak mijn bedreigingen waar ik dat wil.
Van wie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was de wedstrijd? En wat is de prijs? Ik wil wel een zoen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was de wedstrijd? En wat is de prijs? Ik wil wel een zoen.
Daarvoor moet je in de COS zijn. De Gemertenaar werd massaal opgeroepen vanavond zijn opwachting met camera (en fietsketting dus) te maken bij de plaatselijke discotheek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde ff testen of er misschien iemand uit Gemert meelas.
Zo`n vreselijke belediging vraagt natuurlijk om een reaktie.
Oh jemig, wat spannend? Ik las dat je liever dinsdag ging? Nog twee dagen, ik hou dat niet uit!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Kreeg een mailtje van het asiel.. Ik moet snel langs komen![]()
Uh dat denk ik wel...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de Beemster ligt.. Maar wij zijn toch ongeveer van dezelfde leeftijd?
Vertel eens waar ji je pis rond sproeit?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb weleens in West-Graftdijk een kermis meegemaakt....laat ik het zó zeggen....ik droom er nog weleens vanDe laatste dag van de kermis heet "Het laatste deuntje"....nou...de naam is goed gekozen wat mij betreft, heb zelden zo mooi gezongen
![]()
Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
@APK, hoeveel centjes krijg jij als Liverpool wint.
Omkleden!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.
Dramatisch kutteam.![]()
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel eens waar ji je pis rond sproeit?
Gaan ze je steriliseren?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Kreeg een mailtje van het asiel.. Ik moet snel langs komen![]()
Darling, ik zal je binnenkort aan WJ, te womenizer voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dus![]()
Is om 24.00u de betovering weer verbroken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
btw naked ben je ook geil!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
Dank je.quote:
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
Yippieee! APK, eat your heart out! She loves ME ME ME!
Winterkorting wegens schrale huid?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
Neuh, gebronste buitenlander waarvan ze denken dat hij rijk is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Winterkorting wegens schrale huid?
Go your own way!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |