Ja, en als grote vriend uit Gemert terug komt, moet ik je dan wakker bellen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt dus video kijken (ik vind Flikken Maastricht wel een aardige serie), en tussendoor wat stukjes Idols, en pizza erbij.
En op tijd naar bed, ik zit de laatste weken in een erg vroeg ritme.
Geen idee, 10 minuten na vertrek waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoe laat ben je..... eh.. ehh.. terug?![]()
Kijk alleen de audities de rest boeit me ook niet . Tis wel lache (En die debiel Gordon met zijn commentaar)quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar heb ik nu echt niets mee!
![]()
Als jij maar geniet muizenmeis![]()
Alleen als hij gewond is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en als grote vriend uit Gemert terug komt, moet ik je dan wakker bellen?
Ouwe mannen moeten ook op tijd naar bedquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, 10 minuten na vertrek waarschijnlijk.
Ik ben een beetje brak.
Ik kijk het nooit, maar hoorde laatst iets over een nekschot?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk alleen de audities de rest boeit me ook niet . Tis wel lache (En die debiel Gordon met zijn commentaar)![]()
Ja de eerste aflevering was echt errug..............quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit, maar hoorde laatst iets over een nekschot?!![]()
![]()
Zou het op youtube staan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de eerste aflevering was echt errug..............![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is Brian Kubatz op zijn rattenbek rammen zinvol- of zinloosgeweld?
Die was ook grappig en profiteerd er ook nog van.. Tja die Schagenaren .. Vreemd volkquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou het op youtube staan?![]()
Die Herman, jeweetwel, kwam uit Schagen, en dacht echt dat 'ie dé Man was!
Jij, ik niet!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben het toch over Huub??????
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was ook grappig en profiteerd er ook nog van.. Tja die Schagenaren .. Vreemd volk[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben het toch over Huub??????
Je achtergrond is nog wel merkbaarquote:
Jij bent ook zo'n westfriese kermis ganger zo te zienquote:
What's in a name?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je achtergrond is nog wel merkbaar![]()
Schreef bijna afgrond![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n westfriese kermis ganger zo te zien![]()
![]()
...beetje retorische vraag wel...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is Brian Kubatz op zijn rattenbek rammen zinvol- of zinloosgeweld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |