quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Ik moet een ava met bier en tietuh nemen?
Viel toch wel mee... that 'Bitch' was the keyword!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Volgende keer moet ik alleen posities verzinnen die technisch wél uitvoerbaar zijn.![]()
Ja, heb wel meegekregen dat W.J. een echte ladies-man is....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Darling, ik zal je binnenkort aan WJ, te womenizer voorstellen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, heb wel meegekregen dat W.J. een echte ladies-man is....![]()
Als dat het probleem is, doe je het lekker stilstaand...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog bewegend ook zeker, zodat er geen hond met epilepsie de COS in kan![]()
Ik ben te lui om er een te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat het probleem is, doe je het lekker stilstaand...![]()
Ze zeggen wel eens dat vrouwen die samen leven op den duur tegelijk ongesteld worden. Kennelijk is er met stemmen ook zoiets aan de hand.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
nada geilt op d'r eigen schorre stem.. Hoezo je anders voorgedaan?!
ie menstruatie- gelijkheid klopt wel, kan ik zeggen uit ervaring (klooster). maaenada wil zo graag net zo 'geil' zijn als Adel...dat ze zelfs haar stem verdraait en nu schor is..quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat vrouwen die samen leven op den duur tegelijk ongesteld worden. Kennelijk is er met stemmen ook zoiets aan de hand.
Feestuh !! ff mn whiskey soldaat maken met de boy's en dan lossquote:
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Feestuh !! ff mn whiskey soldaat maken met de boy's en dan loss![]()
Jij ook bedanktquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga effe laagwaardigheid bekleden. [ afbeelding ]
Tering, wat is die hond van jou lelijk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook bedankt[ afbeelding ]
(whahahahaha)
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapperquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, wat is die hond van jou lelijk!![]()
Ik vind m mooi !quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapper![]()
Tis een meisie maar goed.. Baal ook van klonen. Maar dat valt toch wel mee ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind m mooi !
Maaruh wordt een beetje moe van die mensen met hun tering klonen in de SC zeg gewoon alles onder je eigen naam
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind m mooi !
Maaruh wordt een beetje moe van die mensen met hun tering klonen in de SC zeg gewoon alles onder je eigen naam
Maar als alles meezit, ben jij binnenkort de bazin van een enorm knappe witte jongenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapper![]()
Nee, sommige klonen komen me strot uit elke keer als wat te zeiken hebben ff posten onder de kloonquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een meisie maar goed.. Baal ook van klonen. Maar dat valt toch wel mee ?![]()
Dat ben je toch zowiezo hier ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |