Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
@APK, hoeveel centjes krijg jij als Liverpool wint.
Omkleden!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Eurootje of 50, gaat niet meer gebeuren.
Dramatisch kutteam.![]()
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel eens waar ji je pis rond sproeit?
Gaan ze je steriliseren?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Kreeg een mailtje van het asiel.. Ik moet snel langs komen![]()
Darling, ik zal je binnenkort aan WJ, te womenizer voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik probeer wel netjes te richten hoor, maar als vrouw is dat natuurlijk moeilijker dan voor een man. Kom uit Alkmaar, echte kaaskop dus![]()
Is om 24.00u de betovering weer verbroken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
btw naked ben je ook geil!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mijn wondersloffen niet vinden.![]()
Dank je.quote:
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
Yippieee! APK, eat your heart out! She loves ME ME ME!
Winterkorting wegens schrale huid?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
Neuh, gebronste buitenlander waarvan ze denken dat hij rijk is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Winterkorting wegens schrale huid?
Go your own way!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik gewoon weer een paar importbruidjes in december.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Ik moet een ava met bier en tietuh nemen?
Viel toch wel mee... that 'Bitch' was the keyword!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Volgende keer moet ik alleen posities verzinnen die technisch wél uitvoerbaar zijn.![]()
Ja, heb wel meegekregen dat W.J. een echte ladies-man is....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Darling, ik zal je binnenkort aan WJ, te womenizer voorstellen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, heb wel meegekregen dat W.J. een echte ladies-man is....![]()
Als dat het probleem is, doe je het lekker stilstaand...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog bewegend ook zeker, zodat er geen hond met epilepsie de COS in kan![]()
Ik ben te lui om er een te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat het probleem is, doe je het lekker stilstaand...![]()
Ze zeggen wel eens dat vrouwen die samen leven op den duur tegelijk ongesteld worden. Kennelijk is er met stemmen ook zoiets aan de hand.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
nada geilt op d'r eigen schorre stem.. Hoezo je anders voorgedaan?!
ie menstruatie- gelijkheid klopt wel, kan ik zeggen uit ervaring (klooster). maaenada wil zo graag net zo 'geil' zijn als Adel...dat ze zelfs haar stem verdraait en nu schor is..quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat vrouwen die samen leven op den duur tegelijk ongesteld worden. Kennelijk is er met stemmen ook zoiets aan de hand.
Feestuh !! ff mn whiskey soldaat maken met de boy's en dan lossquote:
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Feestuh !! ff mn whiskey soldaat maken met de boy's en dan loss![]()
Jij ook bedanktquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga effe laagwaardigheid bekleden. [ afbeelding ]
Tering, wat is die hond van jou lelijk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook bedankt[ afbeelding ]
(whahahahaha)
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapperquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, wat is die hond van jou lelijk!![]()
Ik vind m mooi !quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapper![]()
Tis een meisie maar goed.. Baal ook van klonen. Maar dat valt toch wel mee ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind m mooi !
Maaruh wordt een beetje moe van die mensen met hun tering klonen in de SC zeg gewoon alles onder je eigen naam
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind m mooi !
Maaruh wordt een beetje moe van die mensen met hun tering klonen in de SC zeg gewoon alles onder je eigen naam
Maar als alles meezit, ben jij binnenkort de bazin van een enorm knappe witte jongenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal uitgezocht. Lijk ik knapper![]()
Nee, sommige klonen komen me strot uit elke keer als wat te zeiken hebben ff posten onder de kloonquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een meisie maar goed.. Baal ook van klonen. Maar dat valt toch wel mee ?![]()
Dat ben je toch zowiezo hier ...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijn![]()
Het zijn altijd diegenen met de grootste bek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommigen durven gewoon meer te zeggen als ze denken anoniem te zijn![]()
Jawel, maar je bouwt toch een identiteit op, een persoonlijkheid waaraan mensen je herkennen. Sommige mensen gebruiken een kloon gewoon om onaardiger te zijn dan ze zich 'in het echt' willen permitteren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben je toch zowiezo hier .....
Nah ik heb ook wel eens een grote bek. Maar sta in voor mijn dadenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het zijn altijd diegenen met de grootste bek.
Oi cactus![]()
Ik ben helemaal ontroerd door je 'foto's en levensverhaal'. Echt prachtig, had dat nooit allemaal achter je gezochtquote:
Ik klikte op je sigquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben helemaal ontroerd door je 'foto's en levensverhaal'. Echt prachtig, had dat nooit allemaal achter je gezocht![]()
En ik ben gayquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesssss eindelijk iemand die mijn foto's mooi vind
![]()
Hooii ola Veulents heb jij de test al gedaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef Veulen het volgende:
Navond kinders
Ja joh, maar dat verhaal erbij... Dat van die beer, en dat jij die vrouw hebt gered met gevaar voor eigen leven... en dat je daardoor dat grote litteken dwars over je neus hebt. Fantastisch, wat een held. En die afkickperiode... een driedubbele verslaving en dan cold turkey... echt bewonderenswaardig hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesssss eindelijk iemand die mijn foto's mooi vind
![]()
Welke test?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef Soury het volgende:
Hooii ola Veulents heb jij de test al gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |