Misschien liggen ze wel bij elkaarquote:Op zondag 4 november 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Muis, ik vind het zo'n grappig idee dat Trees en Bounty nu liggen te pitten in hun hokjes, en niet weten dat ze dinsdag een huis hebben!
Denk het wel... Komt wel goedquote:
Laat een harde scheeeeeetquote:Op zondag 4 november 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Okay, wie heeft er een tip tegen een buik met gruwelijk veel lucht er in.
Zuiveringszout, maar dat zul je wel niet hebben.quote:Op zondag 4 november 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Okay, wie heeft er een tip tegen een buik met gruwelijk veel lucht er in.
Heb ik, maar ik dacht dat dat meer voor je maag was, maar ga het nu even pakken.quote:Op zondag 4 november 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zuiveringszout, maar dat zul je wel niet hebben.
Veel cola in 1 keer drinken.. Is mij ook aangeradenquote:Op zondag 4 november 2007 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik dacht dat dat meer voor je maag was, maar ga het nu even pakken.
Baat het niet, dan schaadt het niet. Voorzover ik weet helpt het al een heleboel als je je maag ontlast (sorry)quote:Op zondag 4 november 2007 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik dacht dat dat meer voor je maag was, maar ga het nu even pakken.
Dat het zeg maar lekker doorrutscht naar beneden.quote:Op zondag 4 november 2007 03:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Baat het niet, dan schaadt het niet. Voorzover ik weet helpt het al een heleboel als je je maag ontlast (sorry)![]()
Cola is idd ook een goed idee... is een maagmedicijnquote:Op zondag 4 november 2007 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel cola in 1 keer drinken.. Is mij ook aangeraden![]()
Heb al minstens een liter op, dat gaat hem niet wordenquote:Op zondag 4 november 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Cola is idd ook een goed idee... is een maagmedicijn![]()
Word je softquote:Op zondag 4 november 2007 03:38 schreef APK het volgende:
I'm loving angels instead.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=sQxZztI7264 Robbie.![]()
LOL... neuh, dan nietquote:Op zondag 4 november 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb al minstens een liter op, dat gaat hem niet worden![]()
Luister je naar APK's inzending . Daar ga ik ook van boerenquote:Op zondag 4 november 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb al minstens een liter op, dat gaat hem niet worden![]()
Ik heb m Di-rect weer weggekliktquote:Op zondag 4 november 2007 03:45 schreef Soury het volgende:
Heb deze vaak geluisterd vanavond..![]()
Wibi WTF Maar wel mooi
http://www.youtube.com/watch?v=sgwZRd3ZaPA
Ik vind ut allemachtig prachtigquote:
Ik ben er ff niet voor in de stemmingquote:Op zondag 4 november 2007 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind ut allemachtig prachtig![]()
En nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |