Klik maar op Pavement's sigquote:
Ja die beer was lastig iddquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat verhaal erbij... Dat van die beer, en dat jij die vrouw hebt gered met gevaar voor eigen leven... en dat je daardoor dat grote litteken dwars over je neus hebt. Fantastisch, wat een held. En die afkickperiode... een driedubbele verslaving en dan cold turkey... echt bewonderenswaardig hoor![]()
Denk aan niks andersquote:Op zondag 4 november 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Muis, ik vind het zo'n grappig idee dat Trees en Bounty nu liggen te pitten in hun hokjes, en niet weten dat ze dinsdag een huis hebben!
Een verdomd goed huisquote:Op zondag 4 november 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Muis, ik vind het zo'n grappig idee dat Trees en Bounty nu liggen te pitten in hun hokjes, en niet weten dat ze dinsdag een huis hebben!
Misschien liggen ze wel bij elkaarquote:Op zondag 4 november 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Denk het wel... Komt wel goedquote:
Laat een harde scheeeeeetquote:Op zondag 4 november 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Okay, wie heeft er een tip tegen een buik met gruwelijk veel lucht er in.
Zuiveringszout, maar dat zul je wel niet hebben.quote:Op zondag 4 november 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Okay, wie heeft er een tip tegen een buik met gruwelijk veel lucht er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |