Vind je het erg als ik het alletwee helemaal niks vind.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het nummer van Brian is aardig wat beter dan Huub's
..kan je nagaan. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Ik zat er net op te hopen dat Huub even z'n tekst zou veranderen in "Brian naar huis, Brian naar huis, Brian, Brian, Brian naar huis". Maar helaas, we wachten verder op de exit van Brian.
Kan er goed mee leven.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het alletwee helemaal niks vind.![]()
Een nieuwe dag ondertussen, met nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Ik zat er net op te hopen dat Huub even z'n tekst zou veranderen in "Brian naar huis, Brian naar huis, Brian, Brian, Brian naar huis". Maar helaas, we wachten verder op de exit van Brian.
Minder slecht? Ja dat zeker!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kim vertrekt, ze wil niet meer terugkomen ..... Hooguit 'n keer invallen als het nodig is.
[ afbeelding ]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij doet er echt alles aan om je geloofwaardigheid nog verder de grond in te helpen he?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oke, maar Brian krijgt meer eieren en tomatenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Weet wel zeker dat Huub meer mee zingers morgen krijgt dan Brian.
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij doet er echt alles aan om je geloofwaardigheid nog verder de grond in te helpen he?![]()
Het zijn allebei KUDTnummers!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi rechtgetrokken dan.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Oke, maar Brian krijgt meer eieren en tomaten![]()
Is een kinderdiscotheek waar ze morgen optreden. Ik verwacht toch dat Brian's style er "beter" zal aanslaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Weet wel zeker dat Huub meer mee zingers morgen krijgt dan Brian.
Ik hoop het echt!! (ik ken mezelluf niet op dit moment)quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de duizenden keren van Brian.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet voor de aardigheid eens tellen hoevaak Huub "Ik" zegt op een dag, vermoedelijk een paar honderd keer per dag.
Als Brian dat hoedje ophoudt, kunnen ze beter varkenslappen en kipfilets gooienquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Die twee meiden deden het inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.
Volgens mij niet.....maar die heeft er ook een handje van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de duizenden keren van Brian.....![]()
sterker nog, ik wil hem wel brengen! (zolang ie het niet erg vind als ik m meesleep aan een stuk touw achter mn auto aan)quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................
(Ach.....zolang Dennis maar naar het Songfestival mag !!)
Alleen jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren kuthoerquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef KimiK het volgende:
Wortelkanaalbehandeling 135,= euro
Maatpak 2.500,= euro
Brain (Rat) Kubatz EXIT onbetaalbaar
familie van de Rat????quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Alleen jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren kuthoer
Als het een weddenschap zou zijn tussen Hubb en Brian, is dat niet eerlijk, Brian spreekt altijd in de derde persoonquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet voor de aardigheid eens tellen hoevaak Huub "Ik" zegt op een dag, vermoedelijk een paar honderd keer per dag.
Gaat goed met nowlive, nog 38.5% te bannen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.nowlive.eu/inloggen.php
[ afbeelding ]
Bron Nowlive
focus op mn ava, mss voel je je dan ff wat beterquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef Kaleddis het volgende:
Heb je ergens een spelletje waar je de kop van nix kan rammen ? Wordt echt bloednerveus van dat gekweel elke keer en wil het graag even afreageren![]()
Eerst moesten ze allemaal hun mond houden, totdat ze allemaal naar achteren waren geweest. Waar ze dus de instructies kregen wat wel en niet gezegd mocht worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef pullup het volgende:
Die halve gare brian zit er dus nog ? Ik begrijp ook niet dat de rest van de bewoners dit zomaar pikt![]()
Ben jij altijd zo lief voor vrouwen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
focus op mn ava, mss voel je je dan ff wat beter
Ach die kids zijn na twee breezers al bezopen en dan is Huub leukerquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is een kinderdiscotheek waar ze morgen optreden. Ik verwacht toch dat Brian's style er "beter" zal aanslaan.
Ik heb geen respect voor kuthoeren zoals dat neequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo lief voor vrouwen?![]()
Waar heb je het over man. Het is een totaal a-muzikale a-ritmische idioot die met 2 lelijke sletjes staat te 'dansen'. Huubs nummer is ook niveau 0. Het is allebei dramatisch.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.
Lees jij de huisregels ff door ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
Mogen die apen trouwens naar huis a.u.b?
Welkom,hebben wij al langer last vanquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop het echt!! (ik ken mezelluf niet op dit moment)
De laatste keer dat ik er was was 't 18+ dus 't valt nog best mee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is een kinderdiscotheek waar ze morgen optreden. Ik verwacht toch dat Brian's style er "beter" zal aanslaan.
Wat interesseert John de Mol dat nou waar ze werkt?....als hij wil is ze morgen al in die Kooiquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de nieuwe gastspeler is, Kim heeft net een nieuwe baan, vertelde ze.
Je wilt een ban ? Zeg dat dan, kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor kuthoeren zoals dat nee![]()
bossie rooie rozen. Dennis mag het refrein zingenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Sssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttt. Nix gaat zingen
Ja maar Kids willen toch liever : Nooit meer naar huis !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach die kids zijn na twee breezers al bezopen en dan is Huub leuker![]()
Donder eens gauw opquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
kan je miisschien ff je mama uit gaan schelden om niks stakkertje. doe toch normaal hier, ga anders met je electrische treintje spelen of zo. dokus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Of roep je zomaar wat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Daar gaat ie... door de achterdeur naar buiten...
[ afbeelding ]
Dat is ook precies de reden waarom hij er nog in zit. Single voor nix...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is simpelweg de meest zuivere zanger.....'die heeft gewoon die gave. Eigenlijk zouden ze voor hem een leuk nummer moeten uitzoeken.
Hey Kenny! Mag je weer even achter de pc van Netty?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Vooral dat hij de camera checked, zowel bij het naar buiten gaan als het naar binnen komen vertrouw ik nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, maar buiten DGK dan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is simpelweg de meest zuivere zanger.....'die heeft gewoon die gave. Eigenlijk zouden ze voor hem een leuk nummer moeten uitzoeken.
Wat deed hij? Oh, ik vertrouw die klootzak voor geen milimeter!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zn extra cp'tjes aan het halen om ze dan in zn sok te verstoppenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat gun ik hem ook nog. Niemand heeft er zo alleen voor gestaan als hij. Ook al speelt hij slecht, hemeltergend om aan te zien hoe ze hem te grazen hebben genomen, Nadia vooropquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom hij er nog in zit. Single voor nix...![]()
Jij zit de boel te manipuleren !!! Die uitslag van jou is gephotoshopt !! Dit is de echte :quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.nowlive.eu/inloggen.php
[ afbeelding ]
Bron Nowlive
De familie van Brian heeft heel wat te lezen op alle Forums, ze zullen wel blij zijn met Brian en Amandaquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey Kenny! Mag je weer even achter de pc van Netty?![]()
Vind het allemaal prima, maar dan graag buiten de kooiquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat gun ik hem ook nog. Niemand heeft er zo alleen voor gestaan als hij. Ook al speelt hij slecht, hemeltergend om aan te zien hoe ze hem te grazen hebben genomen, Nadia voorop
Kwam ie weer binnen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vooral dat hij de camera checked, zowel bij het naar buiten gaan als het naar binnen komen vertrouw ik niet![]()
Ah, daar is dgk_fan kwam je weer aandacht te kort?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jij zit de boel te manipuleren !!! Die uitslag van jou is gephotoshopt !! Dit is de echte :
[ afbeelding ]
valt me nog mee dat hij die deur heel laatquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Yep ! Kun jij mij de aandacht geven die ik nodig heb ??quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah, daar is dgk_fan kwam je weer aandacht te kort?
[..]
Lieke ziet kennelijk dat er camera's op haar gericht zijn.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke stilletjes afscheid aan het nemen en de zes maanden aan het verwerken door brieven te lezen?
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke stilletjes afscheid aan het nemen en de zes maanden aan het verwerken door brieven te lezen?
Het heeft er in ieder geval veel van wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
what else is new....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lieke ziet kennelijk dat er camera's op haar gericht zijn.....
Beetje erg gemaakt.....![]()
Ja nu je het zegt !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Wisten jullie dat Nix in een ver verleden met Michael Jackson heeft gezongen?
[ afbeelding ]
Time to go.....quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Wisten jullie dat Nix in een ver verleden met Michael Jackson heeft gezongen?
[ afbeelding ]
Denk dat ik ff een vork ga opzoeken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep ! Kun jij mij de aandacht geven die ik nodig heb ??![]()
it crossed my mind....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien had ze vanmiddag wel haar afscheidsgesprek met Anita...
Lieke huilt iedere dag een paar keerquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:36 schreef lorence1 het volgende:
lieke is weer aan het huilen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
it crossed my mind....![]()
Maar ze heeft ook tegen Kim gezegd dat ze niet in een emotie-bui wil weggaan.....
Zo raar is dat toch niet? Het gebeurde onder \'n streamlock, we hebben het niet eens gezien! Logisch dat de redaktie het geen ene fuck uit maakt dat een aantal streamers denken te weten wat er is gebeurd en \'eisen\' dat Brian er uit gaat, het gaat de redaktie om tv maken. Op de beeldbuis trekt het programma blijkbaar genoeg kijkers, en \'t stopt toch, dus waarom zouden zij moeilijk gaan doen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Wie niet?
Totaal belachelijk dat Brian er nog is.
Ik vind dit één van mijn mooiste caps ooit !! Zo stel ik hem ook voor als hijquote:
Dat heeft ze al eens gedaan, en toen was zij degene die ging slaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef Scandalous het volgende:
Ja hoor Nadia wil met Huub zoenen
Ik heb geen fysiek geweld gezienquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
Is het dan nu tijd voor de EXIT van Brian?
Blijven hopen Tipschquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
Is het dan nu tijd voor de EXIT van Brian?
Dan hoop ik dat Lieek gaat. Belofte maakt schuld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:44 schreef Varen het volgende:
Amanda kost van Huub, ze haat hem.
Nadia gaat heel de week met Huub flirten.
zei ze dat dan? want ik heb die meute op mute...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef Scandalous het volgende:
Ja hoor Nadia wil met Huub zoenen
Ze haat 'm omdat ze zich tot 'm aangetrokken voelt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:44 schreef Varen het volgende:
Amanda kost van Huub, ze haat hem.
zoende hij zo slecht?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft ze al eens gedaan, en toen was zij degene die ging slaan
Hij kan toon houden en en de vibrato, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hij heeft geen uitstraling, geen volume, helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als ze slim is gaat ze ook weg uit dat hellholequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
Huub maakt zich terrecht zorgen. Lieke weet niet of ze nog in DGK wil zijn.
Volgens mij met water gegooidquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:49 schreef KimiK het volgende:
Wat heeft Def gedaan dan?
Die rotrapper heeft Kim besprongen, wat Kim absoluut niet leuk vond. Lieke spreekt de rotrappert daarop aan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:48 schreef dgk_fan het volgende:
huh ? wat bedoelt Lieke nou precies ?
Def heef Kim besprongen op de sofa en probeert hem ff terecht te wijzen op zn gedrag.. Echter Def zegt het is zn act.. Maar dan nog toch ! Respect voor Lieke !quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:49 schreef KimiK het volgende:
Wat heeft Def gedaan dan?
Een bruiloft tegen Amanda?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:50 schreef Varen het volgende:
Die man zegt dat Huub zijn nummer werd aangevraagd bij een bruiloft tegen Amanda
Dat is precies wat ik bedoel bij die Def. Dit doet hij altijd, bij concerten of gewoon zomaar in de stad, bij elk camera-item randt hij meisjes aan in de veronderstelling dat dat gewoon geaccepteerd wordt onder het mom van een grapje. Nu wil ik niet te zwaar tillen aan het woord aanranding hoor, het is niet zo dat 'n beetje dame hierdoor in haar eer aangetast wordt, maar het is wel gewoon zwaar sneu dat die gast blijkbaar nu nog steeds dezelfde act opvoertquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hij was op Kim gesprongen toen ze op de bank zat.
Huh, ik dacht dat ze een week niet mocht drinken... dit gaat dezelfde kant uit als toen met de 'molestatie'...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda is al weer bezopen.....
En dan zegt Def; 'sorry dat ze eindelijk eens een negerlul heeft gevoeld?'quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Def heef Kim besprongen op de sofa en probeert hem ff terecht te wijzen op zn gedrag.. Echter Def zegt het is zn act.. Maar dan nog toch ! Respect voor Lieke !
Bestaan er eigenlijk LEUKE rapperts ??quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die rotrapper heeft Kim besprongen, wat Kim absoluut niet leuk vond. Lieke spreekt de rotrappert daarop aan.
Ach zo'n low-life moet wat hequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel bij die Def. Dit doet hij altijd, bij concerten of gewoon zomaar in de stad, bij elk camera-item randt hij meisjes aan in de veronderstelling dat dat gewoon geaccepteerd wordt onder het mom van een grapje. Nu wil ik niet te zwaar tillen aan het woord aanranding hoor, het is niet zo dat 'n beetje dame hierdoor in haar eer aangetast wordt, maar het is wel gewoon zwaar sneu dat die gast blijkbaar nu nog steeds dezelfde act opvoert![]()
Zal het zo wel weer oorlog worden .Zal ze wel weer beginnen tegen Lieke.Maar ja alles mag nu.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda is al weer bezopen.....
waarschijnlijk is hij daar "onbewust" ook mee bezigquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Anita heeft dus gezegd dat Huub Lieke eruit wil spelen.Wat een klote wijf weer.
Heeft ze dat zo gezegd?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Anita heeft dus gezegd dat Huub Lieke eruit wil spelen.Wat een klote wijf weer.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:56 schreef Varen het volgende:
Dat wordt weer oorlog
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Ziet het volgende:
amanda: jankeeeen jankeeeeen loop maar weer weg
Dan wachten we dus op een EXIT van Brian EN Amanda.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft dus Brian een bloedneus geslagen
(Huub zegt het en amanda beaamt het)
Ik heb precies t zelfde. Mocht ik haar ooit tegenkomen lijkt t me zo fijn om dr zo hard te vernederen en stront op dr bek te smerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Haat is een te klein woord voor wat ik voel voor Amanda
Al mijn haren gaan er recht van overeind staan, takkewijfquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Precies, en alleen daarom is het schandalig dat er niets gebeurt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk Amanda weer eens stoer zijn. Wellicht had ze anders gereageerd als ze een ton boete aan haar broek had...
Speltechnisch gewoon een strakke actie van Amanda en Nadia.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef kybe het volgende:
Er zou eens zo iemand bij Amanda en Brian in de kapsalon moeten gaan zitten tijdens de janksessie daar.
Pokkewijven en pokkefebo.
Yep, dat is precies wat ze heeft gezegd... om kotsmisselijk van te wordenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:59 schreef kybe het volgende:
Zo,Amanda zegt het dus net bijna letterlijk ,ik mag alles ik zit hier toch nog!
Da's waar....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speltechnisch gewoon een strakke actie van Amanda en Nadia.....
precies wat ik voelde. ik weet ook niet hoe ik mijn enorme walging van amanda moet verwoorden, wat een verschrikkelijke stronthoer. als ik brain was tuigde ik haar ook af tijdens een SL...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Dat betekent dat achter er ook een "go" voor heeft gegeven. Alles om de aandacht van de exit van Brian EN Amanda af te leiden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn echt op oorlogspad de twee sloeries....
Als haar zus net zoals haar is vind ik 't niet zo gek dat d'r vriend haar kapot gemept heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nostalgist het volgende:
FY Amanda, krijg ter plekke een hersenbloeding.
dat wel, maar ik mag die wijven gewoon niet, dus ik kots er dan toch van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
Lieke zegt nu iets heel dom... als ze niet met Huub kan zal ze proberen Huub eruit te krijgen....
Wat ! Heeft ze dat gezegd !!! Gadver de gadverquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, dat is precies wat ze heeft gezegd... om kotsmisselijk van te worden
juist nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kunnen ze wel, willen ze niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:54 schreef riri het volgende:
Anita is ook geen geen goede psycholoog...vinden we allemaal...snap niet dat ze zich daar geen betere kunnen veroorloven
kan ze geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn echt op oorlogspad de twee sloeries....
Wat nou speltechnisch?Bij Brian en Amanda zou de febo al lang gezegd hebben dat ze niet gestoord mogen worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
IDD Febo weet dat Lieke ook niet erg geliefd is... dus misschien paaien ze ons met de EXIT van Lieke. Als dat zo is.... SCHANDALIG.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat betekent dat achter er ook een "go" voor heeft gegeven. Alles om de aandacht van de exit van Brian EN Amanda af te leiden.
Ik probeer altijd met man en macht dat gevoel te ondrukken en het speltechnisch te bekijken. Het lukt niet altijd, maar ik doe mijn best. Ik mag eigenlijk niemand daar, behalve Jaap.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:02 schreef 2live het volgende:
[..]
dat wel, maar ik mag die wijven gewoon niet, dus ik kots er dan toch van.![]()
Ja, ik krijg inderdaad dezelfde vibes erbij, brrrrquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef Varen het volgende:
Ik voel het zelfde als toen met die aanranding.
REDACTIE LET EENS OP
Dat is onzin. Als het bij Huub of Jaap opkomt storen ze ook die twee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Wat nou speltechnisch?Bij Brian en Amanda zou de febo al lang gezegd hebben dat ze niet gestoord mogen worden.
Ik heb precies hetzelfde.... en nu zal Huub op de proef gesteld worden... kan hij het aanzien hoe Lieke gepakt word. Ik denk het niet. Gelukkig drinkt ie niet. Iets wat van dat tuig niet gezegd kan worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef Nostalgist het volgende:
Ik voel een SL opkomen......
Ik ook en het is me jaren gelukt maar bij dit schorum lukt het me niet meer. En dat zegt toch wel wat want ik kijk enorm veel reality shows. Download ook Amerikaanse.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik probeer altijd met man en macht dat gevoel te ondrukken en het speltechnisch te bekijken. Het lukt niet altijd, maar ik doe mijn best. Ik mag eigenlijk niemand daar, behalve Jaap.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.... en nu zal Huub op de proef gesteld worden... kan hij het aanzien hoe Lieke gepakt word. Ik denk het niet. Gelukkig drinkt ie niet. Iets wat van dat tuig niet gezegd kan worden.
Het verbaast me elke keer weer dat Lieke de confrontatie over Brians agressie uit de weg gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:59 schreef akveor het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen.... Amanda die Lieke even keihard komt afzeiken.... terwijl d'r vriendje EXIT had gemoeten waar haalt dat takkewijf het gore lef vandaan... Als Lieke weg gaat dan zou ik haar keihard voor d'r bek slaan... want als iemand het Lieke moeilijk heeft gemaakt is het die Brianhoer.
Nu we dit weten is het weer een stuk duidelijker waarom Brian en AManda er nog inzitten....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Lieke: ik blijf niet weglopen omdat zij (Amanda) anders d'r zelfbeheersing verliest. (of iets van deze strekking)
Dat lijkt me helemaal frustrerend, zo'n scheldend onredelijk wijf waar je dan nog voor weg moet lopen ook van die kut-febo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |