Dan wachten we dus op een EXIT van Brian EN Amanda.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft dus Brian een bloedneus geslagen
(Huub zegt het en amanda beaamt het)
Ik heb precies t zelfde. Mocht ik haar ooit tegenkomen lijkt t me zo fijn om dr zo hard te vernederen en stront op dr bek te smerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Haat is een te klein woord voor wat ik voel voor Amanda
Al mijn haren gaan er recht van overeind staan, takkewijfquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Precies, en alleen daarom is het schandalig dat er niets gebeurt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk Amanda weer eens stoer zijn. Wellicht had ze anders gereageerd als ze een ton boete aan haar broek had...
Speltechnisch gewoon een strakke actie van Amanda en Nadia.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef kybe het volgende:
Er zou eens zo iemand bij Amanda en Brian in de kapsalon moeten gaan zitten tijdens de janksessie daar.
Pokkewijven en pokkefebo.
Yep, dat is precies wat ze heeft gezegd... om kotsmisselijk van te wordenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:59 schreef kybe het volgende:
Zo,Amanda zegt het dus net bijna letterlijk ,ik mag alles ik zit hier toch nog!
Da's waar....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speltechnisch gewoon een strakke actie van Amanda en Nadia.....
precies wat ik voelde. ik weet ook niet hoe ik mijn enorme walging van amanda moet verwoorden, wat een verschrikkelijke stronthoer. als ik brain was tuigde ik haar ook af tijdens een SL...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Dat betekent dat achter er ook een "go" voor heeft gegeven. Alles om de aandacht van de exit van Brian EN Amanda af te leiden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn echt op oorlogspad de twee sloeries....
Als haar zus net zoals haar is vind ik 't niet zo gek dat d'r vriend haar kapot gemept heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nostalgist het volgende:
FY Amanda, krijg ter plekke een hersenbloeding.
dat wel, maar ik mag die wijven gewoon niet, dus ik kots er dan toch van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
Lieke zegt nu iets heel dom... als ze niet met Huub kan zal ze proberen Huub eruit te krijgen....
Wat ! Heeft ze dat gezegd !!! Gadver de gadverquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, dat is precies wat ze heeft gezegd... om kotsmisselijk van te worden
juist nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kunnen ze wel, willen ze niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:54 schreef riri het volgende:
Anita is ook geen geen goede psycholoog...vinden we allemaal...snap niet dat ze zich daar geen betere kunnen veroorloven
kan ze geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn echt op oorlogspad de twee sloeries....
Wat nou speltechnisch?Bij Brian en Amanda zou de febo al lang gezegd hebben dat ze niet gestoord mogen worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
IDD Febo weet dat Lieke ook niet erg geliefd is... dus misschien paaien ze ons met de EXIT van Lieke. Als dat zo is.... SCHANDALIG.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat betekent dat achter er ook een "go" voor heeft gegeven. Alles om de aandacht van de exit van Brian EN Amanda af te leiden.
Ik probeer altijd met man en macht dat gevoel te ondrukken en het speltechnisch te bekijken. Het lukt niet altijd, maar ik doe mijn best. Ik mag eigenlijk niemand daar, behalve Jaap.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:02 schreef 2live het volgende:
[..]
dat wel, maar ik mag die wijven gewoon niet, dus ik kots er dan toch van.![]()
Ja, ik krijg inderdaad dezelfde vibes erbij, brrrrquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef Varen het volgende:
Ik voel het zelfde als toen met die aanranding.
REDACTIE LET EENS OP
Dat is onzin. Als het bij Huub of Jaap opkomt storen ze ook die twee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Wat nou speltechnisch?Bij Brian en Amanda zou de febo al lang gezegd hebben dat ze niet gestoord mogen worden.
Ik heb precies hetzelfde.... en nu zal Huub op de proef gesteld worden... kan hij het aanzien hoe Lieke gepakt word. Ik denk het niet. Gelukkig drinkt ie niet. Iets wat van dat tuig niet gezegd kan worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef Nostalgist het volgende:
Ik voel een SL opkomen......
Ik ook en het is me jaren gelukt maar bij dit schorum lukt het me niet meer. En dat zegt toch wel wat want ik kijk enorm veel reality shows. Download ook Amerikaanse.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik probeer altijd met man en macht dat gevoel te ondrukken en het speltechnisch te bekijken. Het lukt niet altijd, maar ik doe mijn best. Ik mag eigenlijk niemand daar, behalve Jaap.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.... en nu zal Huub op de proef gesteld worden... kan hij het aanzien hoe Lieke gepakt word. Ik denk het niet. Gelukkig drinkt ie niet. Iets wat van dat tuig niet gezegd kan worden.
Het verbaast me elke keer weer dat Lieke de confrontatie over Brians agressie uit de weg gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:59 schreef akveor het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen.... Amanda die Lieke even keihard komt afzeiken.... terwijl d'r vriendje EXIT had gemoeten waar haalt dat takkewijf het gore lef vandaan... Als Lieke weg gaat dan zou ik haar keihard voor d'r bek slaan... want als iemand het Lieke moeilijk heeft gemaakt is het die Brianhoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |