Een bruiloft tegen Amanda?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:50 schreef Varen het volgende:
Die man zegt dat Huub zijn nummer werd aangevraagd bij een bruiloft tegen Amanda
Dat is precies wat ik bedoel bij die Def. Dit doet hij altijd, bij concerten of gewoon zomaar in de stad, bij elk camera-item randt hij meisjes aan in de veronderstelling dat dat gewoon geaccepteerd wordt onder het mom van een grapje. Nu wil ik niet te zwaar tillen aan het woord aanranding hoor, het is niet zo dat 'n beetje dame hierdoor in haar eer aangetast wordt, maar het is wel gewoon zwaar sneu dat die gast blijkbaar nu nog steeds dezelfde act opvoertquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hij was op Kim gesprongen toen ze op de bank zat.
Huh, ik dacht dat ze een week niet mocht drinken... dit gaat dezelfde kant uit als toen met de 'molestatie'...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda is al weer bezopen.....
En dan zegt Def; 'sorry dat ze eindelijk eens een negerlul heeft gevoeld?'quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Def heef Kim besprongen op de sofa en probeert hem ff terecht te wijzen op zn gedrag.. Echter Def zegt het is zn act.. Maar dan nog toch ! Respect voor Lieke !
Bestaan er eigenlijk LEUKE rapperts ??quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die rotrapper heeft Kim besprongen, wat Kim absoluut niet leuk vond. Lieke spreekt de rotrappert daarop aan.
Ach zo'n low-life moet wat hequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel bij die Def. Dit doet hij altijd, bij concerten of gewoon zomaar in de stad, bij elk camera-item randt hij meisjes aan in de veronderstelling dat dat gewoon geaccepteerd wordt onder het mom van een grapje. Nu wil ik niet te zwaar tillen aan het woord aanranding hoor, het is niet zo dat 'n beetje dame hierdoor in haar eer aangetast wordt, maar het is wel gewoon zwaar sneu dat die gast blijkbaar nu nog steeds dezelfde act opvoert![]()
Zal het zo wel weer oorlog worden .Zal ze wel weer beginnen tegen Lieke.Maar ja alles mag nu.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda is al weer bezopen.....
waarschijnlijk is hij daar "onbewust" ook mee bezigquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Anita heeft dus gezegd dat Huub Lieke eruit wil spelen.Wat een klote wijf weer.
Heeft ze dat zo gezegd?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Anita heeft dus gezegd dat Huub Lieke eruit wil spelen.Wat een klote wijf weer.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:56 schreef Varen het volgende:
Dat wordt weer oorlog
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Ziet het volgende:
amanda: jankeeeen jankeeeeen loop maar weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |