Dan wachten we dus op een EXIT van Brian EN Amanda.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft dus Brian een bloedneus geslagen
(Huub zegt het en amanda beaamt het)
Ik heb precies t zelfde. Mocht ik haar ooit tegenkomen lijkt t me zo fijn om dr zo hard te vernederen en stront op dr bek te smerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Haat is een te klein woord voor wat ik voel voor Amanda
Al mijn haren gaan er recht van overeind staan, takkewijfquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Precies, en alleen daarom is het schandalig dat er niets gebeurt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk Amanda weer eens stoer zijn. Wellicht had ze anders gereageerd als ze een ton boete aan haar broek had...
Speltechnisch gewoon een strakke actie van Amanda en Nadia.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef kybe het volgende:
Er zou eens zo iemand bij Amanda en Brian in de kapsalon moeten gaan zitten tijdens de janksessie daar.
Pokkewijven en pokkefebo.
Yep, dat is precies wat ze heeft gezegd... om kotsmisselijk van te wordenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:59 schreef kybe het volgende:
Zo,Amanda zegt het dus net bijna letterlijk ,ik mag alles ik zit hier toch nog!
Da's waar....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speltechnisch gewoon een strakke actie van Amanda en Nadia.....
precies wat ik voelde. ik weet ook niet hoe ik mijn enorme walging van amanda moet verwoorden, wat een verschrikkelijke stronthoer. als ik brain was tuigde ik haar ook af tijdens een SL...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Dat betekent dat achter er ook een "go" voor heeft gegeven. Alles om de aandacht van de exit van Brian EN Amanda af te leiden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zijn echt op oorlogspad de twee sloeries....
Als haar zus net zoals haar is vind ik 't niet zo gek dat d'r vriend haar kapot gemept heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nostalgist het volgende:
FY Amanda, krijg ter plekke een hersenbloeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |