Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het nummer van Brian is aardig wat beter dan Huub's
Jij doet er echt alles aan om je geloofwaardigheid nog verder de grond in te helpen he?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oke, maar Brian krijgt meer eieren en tomatenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Weet wel zeker dat Huub meer mee zingers morgen krijgt dan Brian.
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij doet er echt alles aan om je geloofwaardigheid nog verder de grond in te helpen he?![]()
Het zijn allebei KUDTnummers!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi rechtgetrokken dan.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Oke, maar Brian krijgt meer eieren en tomaten![]()
Is een kinderdiscotheek waar ze morgen optreden. Ik verwacht toch dat Brian's style er "beter" zal aanslaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Weet wel zeker dat Huub meer mee zingers morgen krijgt dan Brian.
Ik hoop het echt!! (ik ken mezelluf niet op dit moment)quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de duizenden keren van Brian.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet voor de aardigheid eens tellen hoevaak Huub "Ik" zegt op een dag, vermoedelijk een paar honderd keer per dag.
Als Brian dat hoedje ophoudt, kunnen ze beter varkenslappen en kipfilets gooienquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Die twee meiden deden het inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.
Volgens mij niet.....maar die heeft er ook een handje van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de duizenden keren van Brian.....![]()
sterker nog, ik wil hem wel brengen! (zolang ie het niet erg vind als ik m meesleep aan een stuk touw achter mn auto aan)quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................
(Ach.....zolang Dennis maar naar het Songfestival mag !!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |