Vind je het erg als ik het alletwee helemaal niks vind.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het nummer van Brian is aardig wat beter dan Huub's
..kan je nagaan. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Ik zat er net op te hopen dat Huub even z'n tekst zou veranderen in "Brian naar huis, Brian naar huis, Brian, Brian, Brian naar huis". Maar helaas, we wachten verder op de exit van Brian.
Kan er goed mee leven.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het alletwee helemaal niks vind.![]()
Een nieuwe dag ondertussen, met nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Ik zat er net op te hopen dat Huub even z'n tekst zou veranderen in "Brian naar huis, Brian naar huis, Brian, Brian, Brian naar huis". Maar helaas, we wachten verder op de exit van Brian.
Minder slecht? Ja dat zeker!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kim vertrekt, ze wil niet meer terugkomen ..... Hooguit 'n keer invallen als het nodig is.
[ afbeelding ]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij doet er echt alles aan om je geloofwaardigheid nog verder de grond in te helpen he?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oke, maar Brian krijgt meer eieren en tomatenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Weet wel zeker dat Huub meer mee zingers morgen krijgt dan Brian.
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij doet er echt alles aan om je geloofwaardigheid nog verder de grond in te helpen he?![]()
Het zijn allebei KUDTnummers!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi rechtgetrokken dan.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Oke, maar Brian krijgt meer eieren en tomaten![]()
Is een kinderdiscotheek waar ze morgen optreden. Ik verwacht toch dat Brian's style er "beter" zal aanslaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Weet wel zeker dat Huub meer mee zingers morgen krijgt dan Brian.
Ik hoop het echt!! (ik ken mezelluf niet op dit moment)quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de duizenden keren van Brian.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet voor de aardigheid eens tellen hoevaak Huub "Ik" zegt op een dag, vermoedelijk een paar honderd keer per dag.
Als Brian dat hoedje ophoudt, kunnen ze beter varkenslappen en kipfilets gooienquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Die twee meiden deden het inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.
Volgens mij niet.....maar die heeft er ook een handje van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de duizenden keren van Brian.....![]()
sterker nog, ik wil hem wel brengen! (zolang ie het niet erg vind als ik m meesleep aan een stuk touw achter mn auto aan)quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................
(Ach.....zolang Dennis maar naar het Songfestival mag !!)
Alleen jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren kuthoerquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef KimiK het volgende:
Wortelkanaalbehandeling 135,= euro
Maatpak 2.500,= euro
Brain (Rat) Kubatz EXIT onbetaalbaar
familie van de Rat????quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Alleen jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren kuthoer
Als het een weddenschap zou zijn tussen Hubb en Brian, is dat niet eerlijk, Brian spreekt altijd in de derde persoonquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet voor de aardigheid eens tellen hoevaak Huub "Ik" zegt op een dag, vermoedelijk een paar honderd keer per dag.
Gaat goed met nowlive, nog 38.5% te bannen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.nowlive.eu/inloggen.php
[ afbeelding ]
Bron Nowlive
focus op mn ava, mss voel je je dan ff wat beterquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef Kaleddis het volgende:
Heb je ergens een spelletje waar je de kop van nix kan rammen ? Wordt echt bloednerveus van dat gekweel elke keer en wil het graag even afreageren![]()
Eerst moesten ze allemaal hun mond houden, totdat ze allemaal naar achteren waren geweest. Waar ze dus de instructies kregen wat wel en niet gezegd mocht worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef pullup het volgende:
Die halve gare brian zit er dus nog ? Ik begrijp ook niet dat de rest van de bewoners dit zomaar pikt![]()
Ben jij altijd zo lief voor vrouwen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
focus op mn ava, mss voel je je dan ff wat beter
Ach die kids zijn na twee breezers al bezopen en dan is Huub leukerquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is een kinderdiscotheek waar ze morgen optreden. Ik verwacht toch dat Brian's style er "beter" zal aanslaan.
Ik heb geen respect voor kuthoeren zoals dat neequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo lief voor vrouwen?![]()
Waar heb je het over man. Het is een totaal a-muzikale a-ritmische idioot die met 2 lelijke sletjes staat te 'dansen'. Huubs nummer is ook niveau 0. Het is allebei dramatisch.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt. Ook de performance van Brian is beter met die twee meiden.
Lees jij de huisregels ff door ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
Mogen die apen trouwens naar huis a.u.b?
Welkom,hebben wij al langer last vanquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop het echt!! (ik ken mezelluf niet op dit moment)
De laatste keer dat ik er was was 't 18+ dus 't valt nog best mee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is een kinderdiscotheek waar ze morgen optreden. Ik verwacht toch dat Brian's style er "beter" zal aanslaan.
Wat interesseert John de Mol dat nou waar ze werkt?....als hij wil is ze morgen al in die Kooiquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de nieuwe gastspeler is, Kim heeft net een nieuwe baan, vertelde ze.
Je wilt een ban ? Zeg dat dan, kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor kuthoeren zoals dat nee![]()
bossie rooie rozen. Dennis mag het refrein zingenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Sssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttt. Nix gaat zingen
Ja maar Kids willen toch liever : Nooit meer naar huis !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach die kids zijn na twee breezers al bezopen en dan is Huub leuker![]()
Donder eens gauw opquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
kan je miisschien ff je mama uit gaan schelden om niks stakkertje. doe toch normaal hier, ga anders met je electrische treintje spelen of zo. dokus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Of roep je zomaar wat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Daar gaat ie... door de achterdeur naar buiten...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |