die komen toch niet, tis morgen zaterdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:53 schreef SIRA het volgende:
Palma en/of Herma kunnen morgen weer mooi zeiken.. vloer ligt nl vol met zooi.
Nodig dan ook mensen met enige klasse uit. Zo vraag je er natuurlijk om.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:53 schreef SIRA het volgende:
Palma en/of Herma kunnen morgen weer mooi zeiken.. vloer ligt nl vol met zooi.
Tis haar laatste avond als butler dat wel en de rest weet het nog niet behalve Liekequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:54 schreef riri het volgende:
misschien wordt kim wel nieuwe gastspeelster
Ik denk niet dat ze de nieuwe gastspeler is, Kim heeft net een nieuwe baan, vertelde ze.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis haar laatste avond als butler dat wel en de rest weet het nog niet behalve Lieke
Wat dacht je van dit verhaal - John de Mol was mede-vennoot met Ludo Voeten :quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
op hoog niveau? Ik had begrepen dat John de Mol himself gisteren die Ludo Voeten heeft gebeld voor die optredens.
LIjkt me niet dat hij gebeld wordt om iemand stilletjes af te voeren.
quote:Eind jaren zeventig, toen Peter Koelewijn platen maakte met Willeke Alberti, was zij getrouwd met John de Mol Jr., die op dat moment al bezig was zijn TV produktie bedrijf uit te bouwen.
Peter en John kenden elkaar al een hele tijd. (Vijftien jaar later werd de TV tycoon voor een paar jaar mede-vennoot van het door Koelewijn en Ludo Voeten opgerichte Rocket Management). Na het grote succes van “Carolientje” zocht Peter naar een goede opvolger.
Echt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Palma komt voorlopig niet meer heb ik begrepen.
Waarom niet? Wil Brian aanvliegen?
Amanda en Nadia kunnen haar wl schietenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:58 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou het voor Lieke wel erg leuk vinden als Kim de nieuwe gastspeelster wordt! Ook leuk voor Naad en Amaan en Br
Ahhh mag ze slapen blijven please...?quote:
Br ook!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda en Nadia kunnen haar wl schieten
Ze werkt gewoon voor een uitzendburo, dus kan makkelijk tochquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de nieuwe gastspeler is, Kim heeft net een nieuwe baan, vertelde ze.
Ze is gewoon blij dat ze even een gewone vrouw heeft waar ze mee kan babbelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft zin in Kim.
Jaaaa laten we daar op wachten....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft zin in Kim.
Een nogal dik opgelegde verhaallijn?!?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke mist echt een vriendin, dat moge duidelijk zijn
[ afbeelding ]
... en nog veel meer...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef SIRA het volgende:
[..]
Ze is gewoon blij dat ze even een gewone vrouw heeft waar ze mee kan babbelen.
Dat nummer van Huub is zo kut.... 2 regels tekst en niets eens orgineel hoe hij het zong... schandalig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Huub doet erg enthousiast op Brians nummer.
Hij is de enige
Ik denk dat het hem toch even aan het denken zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |