quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies, we wachten "gewoon lekker" op de terechte EXIT van Brian. Tussendoor wat COS doen, niets mis mee.![]()
Zou er nu zo aan meebetalen, maar dan de tekst: 'Wifebeater Brian moet EXIT'.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft VOL trouwens al een vliegtuigje besteld ? Op de sleep: EXIT voor Brian !!!!
Een witte miniknol ofzoiets. Vriendje voor Fries.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef patist het volgende:
wie is tanner?
Die schimmel ponyquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef patist het volgende:
wie is tanner?
denk dat ze wat anders heeft overschatquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat Huub betreft heb je gelijk, daarentegen wist Lieke waar ze met Huub aan begon, ik denk dat ze zichzelf overschat heeft, maar als je ruimte wilt, moet je niet in DGK gaan zitten.
Ik wacht ook nog steeds op een EXIT van Brian, morgen en overmorgen, ik blijf wachten, tot ik een ons weeg!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies, we wachten "gewoon lekker" op de terechte EXIT van Brian. Tussendoor wat COS doen, niets mis mee.![]()
Ze kan ook zeggen dat ze wil nadenken over Huub's vragen... dat ze iets meer tijd nodig heeft.... Maar ik krijg het idee dat ze dat een soort van zwakte vind en er dan en bewust voor kiest een strijd aan te gaan. Dan merkt ze dat ze ongelijk heeft en is ze weer LoopmaarweerwegLIEKE. E om daarna toe tegeven lijkt niet in haar aard te zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het zijn de moeilijke vragen van Huub, waar ze geen goed antwoord op kan geven. DZe heeft een innerlijk conflict. Haar gevoel zegt dat ze van hem houd, maar ook weer niet.
Houdt ze van 'gouden Huub' of van de echte Huub. Haat ze nu 'gouden Huub' of de echte Huub. Vragen die ze voor zichzelf nog niet echt heeft kunnen beantwoorden en daarom vlucht voor de keiharde en rechtstreekse vragen van Huub (in tweevoud)
Of Brian wint, of er functioneert GEEN LIFT MEER in Heel Het Gooi !!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:26 schreef KimiK het volgende:
dat JdM en DGK-redactie bedreigd worden.
Me too, ik vind een EXIT voor B gewoon terecht, snap niet dat we zolang moeten wachtenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een EXIT van Brian, morgen en overmorgen, ik blijf wachten, tot ik een ons weeg!
Kan ie gelijk een lift krijgen van dat rap-volk in da housequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:27 schreef trettie het volgende:
Eruit met die gast op de bank en een vette exit brief en wel NU NU NU NU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien, maar ook zichzelf. Ze ziet zichzelf als een hele sterke persoonlijkheid, dat wordt haar ook steeds verteld, dus logisch dat ze dat gaat geloven, maar ik krijg van Lieke toch ook de indruk dat ze er niet tegen kan als het niet gaat zoals zij het wil.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat ze wat anders heeft overschat
de betrouwbaarheid en de principesvan huub
De enige hoop die ik heb is dat er op hoog niveau overleg gepleegt moet worden en indien er een exit voor Brian aankomt dat er een hoop draaiboeken herschreven moeten worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, ik vind een EXIT voor B gewoon terecht, snap niet dat we zolang moeten wachten![]()
![]()
![]()
Allemaal mediageile kneusjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
Er is ook geen ontkomen aan he. Bijna op elke stream die je aanzet hoor je opeens nix weer kwelen![]()
En als je weet hoe allergisch ik daar ondertussen voor ben, brrrrrrr![]()
Waarom zijn trouwens al die mensen daar ? Ik zie een heleboel mensen bij elkaar die voor geen meter bij elkaar passen. Is het 1 band![]()
Precies... waar Huub zich snel over dingen heen kan zetten heeft zij gewoon meer tijd nodig. Niks mis mee... maar ipv de oorzaak bij zichzelf te zoeken doet ze dat bij Huub.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien, maar ook zichzelf. Ze ziet zichzelf als een hele sterke persoonlijkheid, dat wordt haar ook steeds verteld, dus logisch dat ze dat gaat geloven, maar ik krijg van Lieke toch ook de indruk dat ze er niet tegen kan als het niet gaat zoals zij het wil.
Ik denk dat ze gedacht heeft dat ze Huub wel kon kneden naar haar maatstaven.
Huub heeft precies hetzelfde, maar hij zet zich makkelijker over tegenslag heen.
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau overlegd hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De enige hoop die ik heb is dat er op hoog niveau overleg gepleegt moet worden en indien er een exit voor Brian aankomt dat er een hoop draaiboeken herschreven moeten worden.
Omdat ze hierna als gastspeelster het huis inkomt ???quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. dit is je laatste avond toch ?
Kim. ja maar ik heb het nog niet gezegt.
heeft ze ook wel bewezen, in het verleden, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien, maar ook zichzelf. Ze ziet zichzelf als een hele sterke persoonlijkheid, dat wordt haar ook steeds verteld, dus logisch dat ze dat gaat geloven, maar ik krijg van Lieke toch ook de indruk dat ze er niet tegen kan als het niet gaat zoals zij het wil.
Huub heeft precies hetzelfde, maar hij zet zich makkelijker over tegenslag heen.
Laat ze maar eens wat draaiboeken herschijven, doen ze daar bij die redactie nog es wat nuttigs.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De enige hoop die ik heb is dat er op hoog niveau overleg gepleegt moet worden en indien er een exit voor Brian aankomt dat er een hoop draaiboeken herschreven moeten worden.
Dan hoop ik nog even mee, dit idee staat me wel aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).
Maar krijg toch de indruk dat Brian ook nog niet helemaal zeker is van zijn zaak. Vanmiddag moesten ze allemaal op de bank (om de kalenderfilmpjes te kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).
Jaja, Nix en de dames gaan Lieke zieken als Brian en Huub weg zijn, stoer hequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
Is er nog enige actie aangekondigd? Ookal is het in combinatie met het woord "morgen"?
simpel voorbeeldjequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval op veel rotte eieren, tomaten en ander bedorven etenswaar, morgen in Gemert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
op hoog niveau? Ik had begrepen dat John de Mol himself gisteren die Ludo Voeten heeft gebeld voor die optredens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau overlegd hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval op veel rotte eieren, tomaten en ander bedorven etenswaar, morgen in Gemert.
Nog een paar spreekkoren erbij - You're trash and you know you are en dan kijken of het nog steeds zo'n patjepeejer is, als hij terugkomt.
En als ze terug zijn uit Gemert, verwacht ik een terechte EXIT van Brian
Het beetje geloofwaardigheid wat er nog was, is bij mij weg totdat hij eruit gaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, ik vind een EXIT voor B gewoon terecht, snap niet dat we zolang moeten wachten![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |