quote:
Iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.
Nee die had Lieke zelf gehaald.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft Lieke toch een fles rose gebracht ?
Lieke wijst Huub af.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Huub die altijd zei....als ik er doorheen zat was altijd Lieke er voor mij...altijd
Waar is Huub voor Lieke?
Is hij er alleen om haar een trap na te geven?
Welke muziek, ik hoor kutherriequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
ik pies bijna in mn broek! Ze deinen ook precies op de muziek!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.
Buiten is ruimte genoeg voor Lieke.quote:
Nou muziek.....muziek........als zij d'r muil zou houden mag je van muziek spreken !!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
ik pies bijna in mn broek! Ze deinen ook precies op de muziek!
Omdat ze weet dat het elke keer hetzelfde liedje is met Huub en daar heeft ze nu ff geen oren na. Ik vind het heel begrijpelijk van Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Yo.... hij is net al 2x naar haar toegekomen, maar ze stuurt hem steeds weg.... dat ze later wil praten.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:07 schreef tipsch het volgende:
Hoe laat is dit afgelopen? Wanner kunnen we rekenen op de brief die er komt voor de sancties/exit voor Brian en Amanda?
Trustenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal, ik vond het erg leuk om vandaag mee te praten, bedankt allemaal voor het hartelijke welkom. Tot morgen!
ja 0% probeert 1% weer 100% te scoren , vndaar dat ie vanmiddag na Carlo's's training nog ff door is gegaan met zn balletje in de tuin, ging niet echt goed geloof ikquote:
Welterusten en tot morgen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal, ik vond het erg leuk om vandaag mee te praten, bedankt allemaal voor het hartelijke welkom. Tot morgen!
Dat zou ik ook willen als ik met het "type Huub" iets zou hebben. Jezus, die hanerige betweter, daar is toch niet mee te leven? Ok, hij heeft af en toe z'n aardige momentjes, maar hij rendeert bij het opzoeken van de tweespalt, het gevecht aangaan en net zo lang ouwenelen dat hij op "zijn manier" z''n gelijk gehaald heeft. Daarnaast is hij ook nog eens vrij snel aangebrand en schuwt ook hij het fysieke niet.quote:
Da's klinklare onzin.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Huub die altijd zei....als ik er doorheen zat was altijd Lieke er voor mij...altijd
Waar is Huub voor Lieke?
Is hij er alleen om haar een trap na te geven?
Was dat maar waar avonne. We wachten dus nog stééds op Brian's EXIT.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
Is er nog enige actie aangekondigd? Ookal is het in combinatie met het woord "morgen"?
Het zijn de moeilijke vragen van Huub, waar ze geen goed antwoord op kan geven. DZe heeft een innerlijk conflict. Haar gevoel zegt dat ze van hem houd, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat het elke keer hetzelfde liedje is met Huub en daar heeft ze nu ff geen oren na. Ik vind het heel begrijpelijk van Lieke.
Als je doelt op wat Huub gisteren zei moet ik je teleurstellen. Wat Huub wrs bedoelde is dat hij vanaf morgen het land in mag om samen met Brian de singles te promoten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
Is er nog enige actie aangekondigd? Ookal is het in combinatie met het woord "morgen"?
Nah laten we daar BUITEN nu genoeg van hebben...quote:
Ik wacht ook nog steeds met je mee hoor Tipschquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat maar waar avonne. We wachten dus nog stééds op Brian's EXIT.![]()
Wat Huub betreft heb je gelijk, daarentegen wist Lieke waar ze met Huub aan begon, ik denk dat ze zichzelf overschat heeft, maar als je ruimte wilt, moet je niet in DGK gaan zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen als ik met het "type Huub" iets zou hebben. Jezus, die hanerige betweter, daar is toch niet mee te leven? Ok, hij heeft af en toe z'n aardige momentjes, maar hij rendeert bij het opzoeken van de tweespalt, het gevecht aangaan en net zo lang ouwenelen dat hij op "zijn manier" z''n gelijk gehaald heeft. Daarnaast is hij ook nog eens vrij snel aangebrand en schuwt ook hij het fysieke niet.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke trapt hem keer op keer weg wanneer Huub er voor haar is, dus Lieke regelt dat helemaal zelf. Ze kan haar probleempjes maar beter met wildvreemden blijven bespreken, is eeen stuk gemakkelijker, kan ze lekker blijven afgeven.
![]()
Dan moet je ook die zelfde Huub niet in je gesprek trekken naar derden toequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat het elke keer hetzelfde liedje is met Huub en daar heeft ze nu ff geen oren na. Ik vind het heel begrijpelijk van Lieke.
Lieke is natuurlijk niet geheel en al zuiver op de graat vind ik persoonlijk. Best of the rest?, maar ze speelt het sociaal wenselijk gedrag wel een beetje erg veel. Mocht ze echt zo zijn, dan is zo'n ideale schoondochter meer saai dan aantrekkelijk.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat Huub betreft heb je gelijk, daarentegen wist Lieke waar ze met Huub aan begon, ik denk dat ze zichzelf overschat heeft, maar als je ruimte wilt, moet je niet in DGK gaan zitten.
Redactie kan het niet maken om ons nog veel langer te laten wachten. Begin wel aardig pissig te worden inmiddels.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds met je mee hoor Tipsch![]()
![]()
Let me see those hands.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom zit Nix er altijd door heen te zingen en eindigt elke zin van hem op Yeeeeaaaah?
Ik ook niet, wie dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef Dreamboy het volgende:
Kim weet nog niet eens dat er een nieuwe bewoner is.
[ afbeelding ]
Ik ook, heb geloof ik nog nooit zoveelquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Redacie kan het niet maken om ons nog veel langer te laten wachten. Begin wel aardig pissig te worden inmiddels.![]()
Precies, we wachten "gewoon lekker" op de terechte EXIT van Brian. Tussendoor wat COS doen, niets mis mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook, heb geloof ik nog nooit zoveelen
smileys gebruikt
![]()
![]()
Maar wil deze keer voet bij stuk houden en me niet laten afleiden door alle afleidingsmaneuvres die ze er steeds doorheen gooien.![]()
![]()
dat scheetige witte paardje waar Lieke en Kim nu zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef patist het volgende:
wie is tanner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |