Lieke wil alleen zijn Huub is al een paar keer bij haar geweesdquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Huub die altijd zei....als ik er doorheen zat was altijd Lieke er voor mij...altijd
Waar is Huub voor Lieke?
Is hij er alleen om haar een trap na te geven?
Als Lieke vertrekt zie ik Jaap niet meer switchen... niemand zal Jaap meer vetrouwen met z'n wispelturig gedrag....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:46 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar als Jaap gaat switchen dan vliegt hij een maand erna er zelf net zo hard uit. Zou Jaap het dan nog doen?? Ik denk het niet.
En DEF is 25 (voor de media)quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees gerust, ze vertelde tegen DefR dat ze uit Amsterdam kwam
Brian slaat er altijd vol gevoel op losquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Waar ik me al een tijdje aan stoor is de term "gevoelsmens".
Natasia, Amanda, de hele familie Kubatz noemen zich "gevoelsmensen"
Dat is gewoon een aardige term voor "niet nadenken, niet relativeren zijn, maar direct reageren/ageren". En omdat het zo'n aardige term is betekent het ook dat je je nooit schuldig hoeft te voelen dat je fout zit.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Huub die altijd zei....als ik er doorheen zat was altijd Lieke er voor mij...altijd
Waar is Huub voor Lieke?
Ik merk d'r anders niets van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
2 avonden geleden heeft Lieke een gesprek met Anita aangevraagd.
Lieke merkte dat alles met Huub, ten koste ging van haar motivatie en ze kan nergens haar ei kwijt.
Lieke vindt Anita een objectief persoon, die haar af en toe weer met beide benen op de grond zet.
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Waar is Huub voor Lieke?
trustenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Mensen, m'n wijntje is op, ik ga pitten. Moet er om 4:00 ur weer uit...
Tot morgen!
Da's vroeg, trusten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Mensen, m'n wijntje is op, ik ga pitten. Moet er om 4:00 ur weer uit...
Tot morgen!
Het was maar een grapje, overal komt hij er gewoon voor uit dat hij uit 1970 komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:03 schreef Py het volgende:
[..]
En DEF is 25 (voor de media)![]()
Hij is bijna 40.![]()
Ja, dat isquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Waar ik me al een tijdje aan stoor is de term "gevoelsmens".
Natasia, Amanda, de hele familie Kubatz noemen zich "gevoelsmensen"
Dat is gewoon een aardige term voor "niet nadenken, niet relativeren zijn, maar direct reageren/ageren". En omdat het zo'n aardige term is betekent het ook dat je je nooit schuldig hoeft te voelen dat je fout zit.
Lieke wil constant RUIMTEquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.
Ze gaf nota bene Lieke de schuld van het 6-2 incident.quote:
Ja, want Huub wil het naadje van de kous weten. Het zal toch niet zo zijn dat Lieke iets doet waar hij buiten staat, en er geen invloed op uit kan oefenen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.
Waarschijnlijk is ze overwerktquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
Handig een butler tijdens een feestje zeg.
Ze heeft Lieke toch een fles rose gebracht ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
Handig een butler tijdens een feestje zeg.
Yo.... hij is net al 2x naar haar toegekomen, maar ze stuurt hem steeds weg.... dat ze later wil praten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Waar is Huub voor Lieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |