Vooruit, ik nodig je uit op onze bruiloft !! En ik zal beloven dat we geen ijs in dequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ookzolang hij zn muil dichthoudt! en geen ijs eet
Ohquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het is noekje!![]()
[..]
Ja hoi, nog even![]()
Als je dat plechtig belooft dan kom ik zeker!!! Ook op de DHPquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vooruit, ik nodig je uit op onze bruiloft !! En ik zal beloven dat we geen ijs in de
drankjes doen en dat mijn echtgenoot niet zelf gaat zingen...............
I promise ! Zowiezo vind ik ijs in je drank nogal pauperquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als je dat plechtig belooft dan kom ik zeker!!! Ook op de DHP![]()
Wat ben je toch eerlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het openen van de COS maar ik heb helemaal niet zitten wachten op Def.![]()
Amanda.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het niet erg vinden als Dennix bij bijvoorbeeld Huub zou komen. Als hij nu eens inziet dat Nadia gewoon een kreng is, En Brian en Amanda teveel zichzelf aan het voorliegen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:53 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Dennix momenteel nog de minst erge vind van BAND.![]()
Die is normaal gesproken zo wild/druk toch? What happend...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef arneaux het volgende:
Def Rhymz. OMG.
Wees gerust, ze vertelde tegen DefR dat ze uit Amsterdam kwamquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nadia komt uit Nijmegen!
Wat schaam ik me nu als Nijmegenaar.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
I promise ! Zowiezo vind ik ijs in je drank nogal pauper
en we hebben qua muziek toch al een avondvullend programma met Thomas Berge !!![]()
even serieus...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vooruit, ik nodig je uit op onze bruiloft !! En ik zal beloven dat we geen ijs in de
drankjes doen en dat mijn echtgenoot niet zelf gaat zingen...............
"I love it, when you talk dirthy "quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan die neptieten en die smerige tattoo's....en die stem!![]()
al met al een lekker type dus....
sorry, ik liet mij even gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |