Ik vond de gesprekken tussen die twee ook al leuk....een heel verschil met die twee haartangen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef rooie3 het volgende:
Gooi kim er maar in.Dan heeft Lieke ook iemand en zijn die andere meiden mooi jaloers.
Het was voor de meeste al duidelijk hoor.quote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel voorbeeldje
huub heeft tegen haar aan lopen lullen dat hij het spel absoluut niet wilde spelen dmv uitlokken fysiekgeweld
hij heeft uitgebreid de moeite genomen om haar/destreamers duidlijk te maken dat hij zich niet meer tot zulk gedrag wilde verlagen
wat probeert hij afgelopen dagen....mensen uitlokken tot fysiek geweld
lieke spreekt hem er op aan wat gebeurd er huubje wordt boos en meld haar dat hij aan niemand verantwoording schuldig is
daarna lult hij nog een uur tegen haar aan om alles goed te prasten
ze vallen niet zo op
maar ik denk dat lieke een zeer lange lijst van dit soor akkefietjes kan maken
Vind wel dat Lieke dat heeft verdiend.Kan ze mooi kletsen met een meid en Huub kan zijn spel gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vond de gesprekken tussen die twee ook al leuk....een heel verschil met die twee haartangen...![]()
Dat sjaaltje is wel leuk om haar te wurgen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mannen die dit sexy vinden?![]()
Alleen al een puntje voor haar omdat ze niet meedoet met die low-lifesquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Die kop van Nadia omdat Kim zoveel aandacht krijgt![]()
En dit is precies wat Lieke heeft gemist.Een redelijk normale meid waarmee je ook nog over wat anders kan kletsen dan over uiterlijk of sexpraatjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vond de gesprekken tussen die twee ook al leuk....een heel verschil met die twee haartangen...![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat sjaaltje is wel leuk om haar te wurgen....![]()
Daar zat ik net ook al aan te denken. Zou het wel leuk vinden. Eindelijk een normale meid naast Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:54 schreef riri het volgende:
misschien wordt kim wel nieuwe gastspeelster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |