Zo raar is dat toch niet? Het gebeurde onder \'n streamlock, we hebben het niet eens gezien! Logisch dat de redaktie het geen ene fuck uit maakt dat een aantal streamers denken te weten wat er is gebeurd en \'eisen\' dat Brian er uit gaat, het gaat de redaktie om tv maken. Op de beeldbuis trekt het programma blijkbaar genoeg kijkers, en \'t stopt toch, dus waarom zouden zij moeilijk gaan doen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Wie niet?
Totaal belachelijk dat Brian er nog is.
Ik vind dit één van mijn mooiste caps ooit !! Zo stel ik hem ook voor als hijquote:
Dat heeft ze al eens gedaan, en toen was zij degene die ging slaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef Scandalous het volgende:
Ja hoor Nadia wil met Huub zoenen
Ik heb geen fysiek geweld gezienquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
Is het dan nu tijd voor de EXIT van Brian?
Blijven hopen Tipschquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
Is het dan nu tijd voor de EXIT van Brian?
Dan hoop ik dat Lieek gaat. Belofte maakt schuld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:44 schreef Varen het volgende:
Amanda kost van Huub, ze haat hem.
Nadia gaat heel de week met Huub flirten.
zei ze dat dan? want ik heb die meute op mute...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:41 schreef Scandalous het volgende:
Ja hoor Nadia wil met Huub zoenen
Ze haat 'm omdat ze zich tot 'm aangetrokken voelt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:44 schreef Varen het volgende:
Amanda kost van Huub, ze haat hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |