quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Alleen jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren kuthoer
Lieke ziet kennelijk dat er camera's op haar gericht zijn.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke stilletjes afscheid aan het nemen en de zes maanden aan het verwerken door brieven te lezen?
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke stilletjes afscheid aan het nemen en de zes maanden aan het verwerken door brieven te lezen?
Het heeft er in ieder geval veel van wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
what else is new....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lieke ziet kennelijk dat er camera's op haar gericht zijn.....
Beetje erg gemaakt.....![]()
Ja nu je het zegt !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Wisten jullie dat Nix in een ver verleden met Michael Jackson heeft gezongen?
[ afbeelding ]
Time to go.....quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Wisten jullie dat Nix in een ver verleden met Michael Jackson heeft gezongen?
[ afbeelding ]
Denk dat ik ff een vork ga opzoeken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep ! Kun jij mij de aandacht geven die ik nodig heb ??![]()
it crossed my mind....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien had ze vanmiddag wel haar afscheidsgesprek met Anita...
Lieke huilt iedere dag een paar keerquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:36 schreef lorence1 het volgende:
lieke is weer aan het huilen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
it crossed my mind....![]()
Maar ze heeft ook tegen Kim gezegd dat ze niet in een emotie-bui wil weggaan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |