Dat is ook precies de reden waarom hij er nog in zit. Single voor nix...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is simpelweg de meest zuivere zanger.....'die heeft gewoon die gave. Eigenlijk zouden ze voor hem een leuk nummer moeten uitzoeken.
Hey Kenny! Mag je weer even achter de pc van Netty?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor kuthoeren zoals dat nee![]()
Vooral dat hij de camera checked, zowel bij het naar buiten gaan als het naar binnen komen vertrouw ik nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Daar gaat ie... door de achterdeur naar buiten...
[ afbeelding ]
Oke, maar buiten DGK dan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is simpelweg de meest zuivere zanger.....'die heeft gewoon die gave. Eigenlijk zouden ze voor hem een leuk nummer moeten uitzoeken.
Wat deed hij? Oh, ik vertrouw die klootzak voor geen milimeter!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zn extra cp'tjes aan het halen om ze dan in zn sok te verstoppenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat gun ik hem ook nog. Niemand heeft er zo alleen voor gestaan als hij. Ook al speelt hij slecht, hemeltergend om aan te zien hoe ze hem te grazen hebben genomen, Nadia vooropquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom hij er nog in zit. Single voor nix...![]()
Jij zit de boel te manipuleren !!! Die uitslag van jou is gephotoshopt !! Dit is de echte :quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.nowlive.eu/inloggen.php
[ afbeelding ]
Bron Nowlive
De familie van Brian heeft heel wat te lezen op alle Forums, ze zullen wel blij zijn met Brian en Amandaquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey Kenny! Mag je weer even achter de pc van Netty?![]()
Vind het allemaal prima, maar dan graag buiten de kooiquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat gun ik hem ook nog. Niemand heeft er zo alleen voor gestaan als hij. Ook al speelt hij slecht, hemeltergend om aan te zien hoe ze hem te grazen hebben genomen, Nadia voorop
Kwam ie weer binnen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vooral dat hij de camera checked, zowel bij het naar buiten gaan als het naar binnen komen vertrouw ik niet![]()
Ah, daar is dgk_fan kwam je weer aandacht te kort?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jij zit de boel te manipuleren !!! Die uitslag van jou is gephotoshopt !! Dit is de echte :
[ afbeelding ]
valt me nog mee dat hij die deur heel laatquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Yep ! Kun jij mij de aandacht geven die ik nodig heb ??quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah, daar is dgk_fan kwam je weer aandacht te kort?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Alleen jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren kuthoer
Lieke ziet kennelijk dat er camera's op haar gericht zijn.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke stilletjes afscheid aan het nemen en de zes maanden aan het verwerken door brieven te lezen?
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke stilletjes afscheid aan het nemen en de zes maanden aan het verwerken door brieven te lezen?
Het heeft er in ieder geval veel van wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
what else is new....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lieke ziet kennelijk dat er camera's op haar gericht zijn.....
Beetje erg gemaakt.....![]()
Ja nu je het zegt !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Wisten jullie dat Nix in een ver verleden met Michael Jackson heeft gezongen?
[ afbeelding ]
Time to go.....quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Wisten jullie dat Nix in een ver verleden met Michael Jackson heeft gezongen?
[ afbeelding ]
Denk dat ik ff een vork ga opzoeken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep ! Kun jij mij de aandacht geven die ik nodig heb ??![]()
it crossed my mind....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien had ze vanmiddag wel haar afscheidsgesprek met Anita...
Lieke huilt iedere dag een paar keerquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:36 schreef lorence1 het volgende:
lieke is weer aan het huilen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
it crossed my mind....![]()
Maar ze heeft ook tegen Kim gezegd dat ze niet in een emotie-bui wil weggaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |