350 aan de wielen is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Catch22- het volgende:
eindelijk een fatsoenlijke wagen dus.
350pk is een eitje. Andere turbo, uitlaat, profi chip, dikke IC en klaar
Ja daarom ga ik voor de 330 -350. kan nog meer met andere turbo's he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef PNG het volgende:
Goed bezig, bedenk wel, iets minder Pk houd het soms langer heel.
Zorg er vooral voor dattie niet te arm loopt, en vooral zet de pomp niet te hoog, injectoren niet te klein,
luchtbel is meteen dodelijk.
Magoed, dat weet je allemaal al.
Jups...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
350 aan de wielen is weer een heel ander verhaal
0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:21 schreef Nerdmans het volgende:
0-200
Hmmm... beetje onduidelijk op het filmpje.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
0-200 = 0-200km/h Tjabboquote:Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.
400m is voor de echte jongens natuurlijk.
Hmm of zeg ik dat omdat de mijne pas na 200m op stoom is
Tot 340 pk ongeveer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:46 schreef StefanP het volgende:
Hoeveel PK kan dat blok aan zonder open te moeten? En de benzinepomp?
Wat een trieste sjonniesquote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof de persoon in de Ferrari zich druk maakt om die sukkeltjes in een Subaru [afbeelding]
Ach zo...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.
Zo bedoel ik het totaal niet. Je hoort ze echt op die manier lachen en roepen hij reageert niet meer, maar zo iemand haalt zn voldoening echt niet uit het sneller zijn op de snelweg dan wat gasten in een subaru. Zij blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ach zo...
ik wist niet dat passie voor snelheid alleen voor de rijken mocht zijn.
Maar je hebt altijd van dit soort posten natuurlijk.
Zowel een ferrari 355 als een subaru impreza is een liefhebbers auto.
De 355 vraagt enkel een grotetre bankrekening. . .
Maar ik ben in ieder geval blij dat ik en mn kleine flatje lol kunnen maken in zo'n enorme pauper auto [afbeelding]
Ik ken 2 mensen met een ferrari. en heb een paar situaties:quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het totaal niet. Je hoort ze echt op die manier lachen en roepen hij reageert niet meer, maar zo iemand haalt zn voldoening echt niet uit het sneller zijn op de snelweg dan wat gasten in een subaru. Zij blijkbaar wel.
Of voor de woonwagenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn beeld over mensen met een impreza is maar weer eens bevestigd
Doet me een beetje denken aan dit filmpjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
Ben benieuwd. Suc6quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
Zo....
we zijn er uit wat het gaat worden en wie het gaat worden
Vreede gaat samen met Mark Verhoeven de upgrade doen.
De onderdelen zijn besteld dus nu ist ff wachten.
Wat gaan we dus allemaal doen in de eerste plaats:
Grotere injectoren
Brandstof pomp
Koudere bougies
GT-spec uitlaat spruitstuk
Turbo :TD06-16G 1050
Front mounted intercooler
Remapping
alles goed voor zo'n 330 pk en 430 nm.
Uiteindelijk is het wenselijk dat er een metersetje gaat komen om wat zaken in de gaten te houden.
Verder wil ik ergens in t nieuwe jaar front en back strutbrace.
Hopelijk houden bak en koppeling het vol anders gaan die ook vervangen worden.
Ik heb er in ieder geval zin in en kijk uit naar mn nieuwe spulletjes
.
Gaaf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
-plannen-
Kansloosquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef NightFlight het volgende:
A man, me matties hebbe 4 turboos op die impresa, 500 pk is niks man...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef NightFlight het volgende:
A man, me matties hebbe 4 turboos op die impresa, 500 pk is niks man...
Hoi EM ???quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Gaaf!
Hou ons op de hoogte!
Zit je btw ook op EM?
Zo ja, hoe heet je daar?
[..]
Kansloos
Het forum is oorspronkelijk opgericht voor geblazen 4wd auto's.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef Malle_beer het volgende:
Leuk forum, alleen jammer van de overkill aan Impreza's
Ah, ik meende te lezen dat het enkel over motorisch getunde auto's mocht gaan, dan zal ik er wel overheen hebben gelezen.quote:Op zondag 2 december 2007 08:52 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Het forum is oorspronkelijk opgericht voor geblazen 4wd auto's.
Aangezien de Impreza de meest voorkomende is, is het logisch dat die er het meeste te vinden zijn.
oww tiepvaut ja die bedoel ik toevallig jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Een TD06-16G
Nog nooit van gehoord.
Je bedoeld geen Td05-16G, toevallig????
Dat was ook een beetje mijn gedachte toen ik het filmpje zag...quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn beeld over mensen met een impreza is maar weer eens bevestigd
Nope..quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
Nog een groter wiel en/of clipping in gedachten voor de turbo?
Een stocker is toch vergelijkbaar qua grootte met een T3 gerrit? Dan komt de max power output ergens tussen 300 en 330pk toch?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:43 schreef 1299 het volgende:
TD05 16G is dat dezelfde 'Big G' als uit een Evo3? Die is ongeveer goed voor zo'n 340pk max ongeveer. Die ga ik ook monteren over een wat langere tijd.
Oke, interresantquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:32 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Nee.
Een Big16 heeft minder top als een Super16, althans volgens de fabrikant.
http://www.boostplanet.com/compressorflow.htm
Een Super16G zou ongeveer 350-360 pk moeten kunnen leveren.
Daar zou ik dus echt geen zin in hebben om elke keer dat gezeik te hebben en auto terug naar de garagequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Nerdmans het volgende:
Zooo...
ik heb de auto terug gehad van de upgrade.
K heb er een week mee gereden en nu heb ik al een pakking naar de klote
Volgende week gaat ie weer terug.
Als ik m dan weer heb ga ik wat foto's maken en plaatsen.
nu ff balen en weer w88
neem een fatsoenlijke garage die weet wat die doetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Nerdmans het volgende:
Zooo...
ik heb de auto terug gehad van de upgrade.
K heb er een week mee gereden en nu heb ik al een pakking naar de klote
Volgende week gaat ie weer terug.
Als ik m dan weer heb ga ik wat foto's maken en plaatsen.
nu ff balen en weer w88
Nja ze hebben goede reputatie..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef invine het volgende:
[..]
neem een fatsoenlijke garage die weet wat die doet
Coupe dan wel toch he?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Nerdmans het volgende:
Jawel...
de impreza gaat eruit!
Ik heb een BMW 135 i aangeschaft.
Het enige wat ik daar aan doe is een chippie.
Dan heb je 360 pk en 500 nm in een bmw 1 serie.
Dat moet voorlopig even genoeg zijn.
Dus als er nog liefhebbers zijn, laat me even weten!
135i is dikkk!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Nerdmans het volgende:
Jawel...
de impreza gaat eruit!
Ik heb een BMW 135 i aangeschaft.
Het enige wat ik daar aan doe is een chippie.
Dan heb je 360 pk en 500 nm in een bmw 1 serie.
Dat moet voorlopig even genoeg zijn.
Dus als er nog liefhebbers zijn, laat me even weten!
Tsja ... S2K roeleert natuurlijk wel de pan uit. Tegenwoordig koop je voor 20k ook wel een NSX (wel een oude, maarja, aluminium body) Targa.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Nerdmans het volgende:
Ik denk aan een honda s2000.
Ik wil dakloos en als t kan met een beetje peper in de reet
Dus als jullie nog ideeen hebben..
"quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef Googolplexian het volgende:
Dan zet ik de volgende opties neer (nu met oude TT)
¤ 19.950,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo Quattro 225 pk (Maart 2000)
¤ 16.500,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo 180 pk (Maart 2000)
¤ 14.950,- : BMW Z3 2.8 automaat 193 pk (Juni 1998)
¤ 23.500,- : Porsche Boxster 2.5 204 pk (Mei 1997)
¤ 26.500,- : Porsche Boxster 2.7 Tiptronic/automaat 220 pk (Maart 2000)
S2000 staat er hier gekeken. niet bij. Dat zou trouwens mijn keuze worden (Hondafiel).
Hier (Autoweek Bazaar) staat ie wel (met 6 maanden garantie).
prijs ¤ 24.500
bouwjaar mei 2002
kilometerstand 83.631 km
hmm nooit bij stil gestaan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:04 schreef wouter37 het volgende:
waarom koop je niet iets anders:
http://link.marktplaats.nl/174407063
http://link.marktplaats.nl/172816014
http://www.speedon.nl/speedon-dronten/used-cars/mk_bladeblack.php
http://www.speedon.nl/speedon-dronten/used-cars/ginettag20.php
Ik dacht dat je budget gelimiteerd wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
keertje big block is ook wel tof.
Wheheh cobra!!!
Gewoon niet doen dan ... je hebt namelijk wel gelijk. Alhoewel ik de Boxter nog wel vind kunnen ... Cayman is er ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Nerdmans het volgende:
k*t dat je idd tegen de tt aanloopt . . .
Die doe ik ook niet.. is gewoon ... tje gewoon niet de auto zeg maar...
2 beamers is ook niet echt ideaal en de boxter is weer zo wannabee 911..![]()
En zelf-bouw? Als je de ruimte hebt en autoliefhebber bent is dat natuurlijk ook best gaaf.quote:Jammer dat de donkervoortjes nog te duur zijn.. dat is echt leuk spul.
Geen donkervoort kopen veel te duur kan je beter zelf wat bouwen of een ander type seven kopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Nerdmans het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de donkervoortjes nog te duur zijn.. dat is echt leuk spul.
Ja dat hebben ze meer al eens eerder vermeld ja..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:24 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Geen donkervoort kopen veel te duur kan je beter zelf wat bouwen of een ander type seven kopen
Had dan gelijk een 135i cabrio gepakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Nerdmans het volgende:
Ik wil dakloos en als t kan met een beetje peper in de reet
Dus als jullie nog ideeen hebben..
Tja. . . .ik ben al 30 he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:31 schreef BasDirkse het volgende:
Wellicht offtopic, maar hoe kom je aan het geld??
Een 330 pk Impreza, een BMW 135i, en nu kijk je naar een Donkervoort.
Dan ben ik wel benieuwd wat voor beroep je hebt?
Heb je niet gewoon genoeg aan een verstevigingsset voor de versnellingsbak? Kost wel een paar centen natuurlijk. Geloof een kleine 1500 euro, en dan heb je een versteviging van de 2de en 3de versnelling.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
Zo....
we zijn er uit wat het gaat worden en wie het gaat worden
Vreede gaat samen met Mark Verhoeven de upgrade doen.
De onderdelen zijn besteld dus nu ist ff wachten.
Wat gaan we dus allemaal doen in de eerste plaats:
Grotere injectoren
Brandstof pomp
Koudere bougies
GT-spec uitlaat spruitstuk
Turbo :TD06-16G 1050
Front mounted intercooler
Remapping
alles goed voor zo'n 330 pk en 430 nm.
Uiteindelijk is het wenselijk dat er een metersetje gaat komen om wat zaken in de gaten te houden.
Verder wil ik ergens in t nieuwe jaar front en back strutbrace.
Hopelijk houden bak en koppeling het vol anders gaan die ook vervangen worden.
Ik heb er in ieder geval zin in en kijk uit naar mn nieuwe spulletjes
Ja ik heb zelfs overwogen om zelf een compleet andere bak te nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon genoeg aan een verstevigingsset voor de versnellingsbak? Kost wel een paar centen natuurlijk. Geloof een kleine 1500 euro, en dan heb je een versteviging van de 2de en 3de versnelling.
Denk als je even half jaartje wacht dat er al heel wat meer aanbieders zijn..quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.ziptuning.nl/c(...)e-306-pk.html#header
lijkt me wel leuk om t doen, maar ik vin 1.900 echt belachelijk voor 1,5 uur software aanpassen..
Stelletje afzetters... ze zijn wel helaas de enige die chiptuning bieden voor t blok... gotverdegotver
Bij de bmw laat ik straks alleen de chip herprogrammeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:10 schreef arnold-d het volgende:
Word wel het gehele uitlaat systeem vervangen?
Zodat het blok, en zeker de turbo lekker door kan blazen?
dus lekker 8 a 10cm diameter uitlaatbuis.
Jammer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Bij de bmw laat ik straks alleen de chip herprogrammeren.
Ik wil de beamer netjes en beschaafd houden.
Tja dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:33 schreef 1299 het volgende:
305 gaat hij niet halen denk ik. Met een gemiddelde luchtweerstand coëfficiënt zit je rond de 285.
wheheheh.... even garantie periode nog beetje aankijken...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:35 schreef Supra_Turbo het volgende:
Nice!
En nu snel die Beemer chippen!
]quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:35 schreef Supra_Turbo het volgende:
Nice!
En nu snel die Beemer chippen!
Ow...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:42 schreef smegmanus het volgende:
Impreza's.. mooie bakken. Heb er zelf ook 1 gehad, een 98'er GTT.. met de nodige modificaties. Helaas rijd de auto niet meer rond, vorige eigenaar heeft hem (en zichzelf) om een boom gekruld .
Das dan mooi jammer, tis algemeen bekend dat extra opties aangeschaft door de huidige eigenaar over het algemeen maar deels door te berekenen zijn naar de volgende evt. eigenaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:15 schreef Nerdmans het volgende:
Hij blijft dus lekker in bezit, want een poging tot verkoop strand op 7.500 euro.
Dat was ik al zo'n beetje kwijt aan de versnellingsbak en t rubber en remmen.
voor een hobbyist wel. Zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:53 schreef smegmanus het volgende:
Mwah, de STI 6-bak heeft sowieso wel een meerwaarde hoor.
Maar dan moet je wel een kenner hebben
spammertquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:31 schreef Pinkerton het volgende:
Voor als je nog op zoek bent naar een cabrio met pit:
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk wel erg stoer.
de motor kan -mits goed gebouwd- wel wat misbruik hebben. Ik denk dat de aandrijflijn het eerste is dat het gaat begeven zonder upgrades.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef invine het volgende:
800pk uit een 2.5 tering, die zal niet lang meegaan zonder goed onderhoud.
Mijn doel...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Tjabbo het volgende:
Wat is je doel ? Met zoveel pk moet je keuzes gaan maken.
Veel pk? Hoge top ? Streetability ? Circuitprestaties ?
een drag car dus. zo snel mogelijk zo hard mogelijk gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Mijn doel...
mezelf bang maken denk ik.
Nee gewoon een snelle auto hebben die desgewenst een leuke kwart mijl kan zetten.
En dan af en toe terug om te kijken of je een 10 sec auto kan creeeren.
Nee gewoon met interieur erin radiootje en jawel subwoofertje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een drag car dus. zo snel mogelijk zo hard mogelijk gaan.
zolang je het maar met full interior doet. Auto's strippen voor de laatste paar tienden van seconden is gewoon een aanfluiting.
daarbij komt denk ik dat bij 600 pk niet aan een 10 sec. car zit. Met 800cc injectoren zit je direct (zo voor de vuist weg) aan 75% duty cycle volgens mij en dat loopt al aardig tegen de limiet. boven de 80% wil je niet komen met zoveel vermogen.
ik zou dan overwegen nog groter te gaan. Bedenk ook dat je wellicht een twin-fuel pomp systeem moet hebben. 1 voor 'gewoon' gebruik en 1 die bijschakelt aan de hand van de hoeveelheid boost die je draait zodat je motor nooit kapot gaat door fuel starvation.
denk dan ook aan dingen als een swirlpot. dat is zeker niet ongewoon bij grote injectoren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Nee gewoon met interieur erin radiootje en jawel subwoofertje.
Alhoewel die er wel uit gaat op raceday.
Met gummen wil ie nu al wel eens door de kofferruimte gaan butsen.
Die Twin fuel pomp is overigens geen slecht idee.
Ik zal daar zeker een vraag over stellen bij de tunerts.
Scooby is als t goed is ook aan t kijken wat ze evt kunnen doen.
Klik. Bagage klemmen klittenbandquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef Nerdmans het volgende:
Met gummen wil ie nu al wel eens door de kofferruimte gaan butsen.
een 4wd impreza met 500+pk is natuurlijk wel uber geil, met een wegligging als een huis.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef invine het volgende:
Had je dan niet gelijk beter gelijk die aston kunnen kopen?
Tja dat blijft een moeilijk verhaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef invine het volgende:
Had je dan niet gelijk beter gelijk die aston kunnen kopen?
Nee dat is ook niet heel moeilijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:43 schreef Fer het volgende:
Mitsubishi had toch niet zoveel moeite nodig om die 450pk versie te maken van de Lancer Evo
Van wat ik heb begrepen ... de bak dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:25 schreef Nerdmans het volgende:
Uiteindelijk is hij straks zo goed als zijn zwakste onderdeel.
goede vragen....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:06 schreef zeeeend het volgende:
Aangezien je een andere oliepomp en schotten in je pan laat monteren,of een deep? sump waarom niet op drysump over .
Zit je in de toekomst ook goed mocht het nog zwaarder belast worden
Worden de zuigers en drijfstangen op het zelfde gewicht gebracht en uitgebalanceerd ?>big end small end
Whehe ik doe mijn best.quote:
Ik denk dat fok vrolijker wordt van gewone pics van het dingquote:Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Whehe ik doe mijn best.
Anders de invite om er een keer naast te zitten als hij klaar is.
Dan film ik alleen je hoofd en zet dat filmpje op FOK
Eindhovuuuuquote:Op zondag 24 juli 2011 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben wel wat gewend qua snelheidMaar een keer ernaast zitten is altijd leuk. Volgens mij woon je nog bij mij in de buurt ook, wat ik me kan herinneren van je rijbewijs-kwijt topic.
Whehehe dat was denk ik met mijn Invidia einddemper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:56 schreef invine het volgende:
Heb je weleens zien rijden geloof ik een paar jaar terug, vlakbij de aston/jag dealer.. zilvere impreza die iets teveel lawaai maakte, maar verder niet pauper oid was.
Ja maar niet nog pauperder gemaakt door lelijke bodykits etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:17 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Whehehe dat was denk ik met mijn Invidia einddemper.
Dat heb ik een maandje volgehouden, maar heb daarna een wat normalere demper gepakt.
Een impreza is overigens altijd wel wat pauper....
5cil is wel een fijn geluid inderdaad, maar waarom in hemelsnaam een audi.. Nederland is al zo saai qua auto gebied..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Nerdmans het volgende:
Ow ja...
de BMW is inmiddels verkocht.
Ik heb die tot ongeveer 400 pk gekregen, dus niks geks voor een 1 serietje
Nu heb ik een Audi TT RS.
nu nog standaard 340 pk 450 NM.
Straks even naar ABT en dan ios t 420 pk en 570 NM.
Ook leuk.klinkt ook veel beter dan de BMW.
Tja...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef invine het volgende:
[..]
5cil is wel een fijn geluid inderdaad, maar waarom in hemelsnaam een audi.. Nederland is al zo saai qua auto gebied..
Qua rijden niet nee, maar qua uiterlijk.. maar dat is persoonlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Tja...
ik vond het wel een leuke bak...
Saai issie zeker niet hoor
Ehm... geen idee eigenlijk!quote:
Haha die ken ik wel, maar wassunt mequote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef madco het volgende:
Begin na deze topic-reeks toch wel benieuwd te worden hoe de impreza er tegenwoordig uitziet.
Of zet je liever geen foto's ervan op internet?
Moest pas wel even aan dit topic denken toen ik wat las op internet namelijk: http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5303
Aangezien ik geen flauw idee heb wat voor model jij hebt
Hoezoo rij je op BioEthanol?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ehm... geen idee eigenlijk!
Er zitten 2150 CC injectoren op, dus dat zal verbuik weinig goed doen.
Maar goed, ik rij op Bio ethanol, dus ben gewoon groen
E85 geeft veel meer vermogen dan gewone benzine hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezoo rij je op BioEthanol?Op benzine zou je toch veel meer vermogen er uit krijgen?
ik snap het niet..
Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen..quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
E85 geeft veel meer vermogen dan gewone benzine hoor.
Anders zou ik dat natuurlijk niet laten doen... ben een scheurijzer, geen boomknuffelaar
Bio ethanol in je benzine bak gooien is iets anders dan een goed afgestelde autoquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen..
Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Je auto moet er wel op ingeregeld zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen..
Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Fout.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Denk je nou echt dat ik BioEthanol in mijn BMW heb gegooid/zou gooien?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Fout.
Maar als je niet anders gewend bent dan ralle N/A BMW's kan ik me voorstellen dat je niet veel weet van agressieve timing maps en verhoogde turbodrukken.
Verdiep je er eerst eens in voor je dit soort opmerkingen maakt.
Daarbij komt dat je in veel auto's niet zomaar E85 kan gooien. Het tast waarschijnlijk de benzinepomp aan, en je brandstofleidingen. Wellicht zelfs je injectoren afhankelijk van het gebruikte materiaal.
Tja het is geen goedkope optie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef Fer het volgende:
Ben je niet een godsvermogen kwijt aan arbeidsloon voor de tunert?
Turbo project lijkt me ook wel leuk om te doen, maar dan zou ik gewoon een wrakkige E30 316 (non-i) pakken en die turbo erop kwakken.
Neh ff jaartje mee rijden en dan idd in de verkoop!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef invine het volgende:
Wat ga je er nu uiteindelijk mee doen? Of het is gewoon een achievement om een 500+ pk wagen te hebben en gaat die gelijk de verkoop in nu?
Spullen van een STI erop gezet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef densmee het volgende:
Hoe houden die steekassen dat vol, en ik geloof dat de achterste aandrijfas al moeite heeft met het normale vermogen. Hoe heb je dat opgelost
In mijn ogen was t een TTR$ of een M3...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom heb je nu tussendoor een tt rs gekocht? Snap best dat het een leuke auto is maar in die klasse is toch ook een hoop anders leuks te krijgen
De M3 is ook zeker een hele mooie rijdersmachine.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Nou die M3 had ik wel boven de TT gekozen denk ik, maar een M1 was ook leuk geweest. (Alleen had je al een hele snelle 1 serie natuurlijk)
Kwam net deze tegen:
http://www.autoweek.nl/vi(...)udi-tt-rs-abt-501-pk
Is die van jou ook zo gechipt? Dan neem ik mijn woorden namelijk terug
Ach ik zou al genoegen nemen met alleen de Subaruquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:07 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
De M3 is ook zeker een hele mooie rijdersmachine.
Echter als je 3 jaar een 135i hebt gehad, en je gaat in een m3 zitten.... dan is het bijna identiek qua dashboard. Het leuke van een ander merk als Audi is dat je echt een andere beleving hebt achter het stuur. Daarnaast leek me quattro wel fijner.... alles op de achterwielen is listig
Een M1 is identiek aan de 135i qua uiterlijk... dat is geen optie eigenlijk.
Mijn TTRS is idd getuned. De 501pk variant is met andere turbo e.d. daar heb ik geen interesse in.
Ik wil straks de intercooler en uitlaat aanpakken. Nu heb ik op racefuel 403 pk... dat zal dan een goeie 425-430 pk zijn met de hardware upgrades.
Gezien t feit dat ik nog een 578pk Subaru heb staan is dat wel voldoende eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ach ik zou al genoegen nemen met alleen de Subaru
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |