abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 17:21:32 #151
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_99883649
Witte neus filmpje is altijd leuk.

Maar ik ga zeker foto's omline gooien.
Ik probeer om de week even langs te gaan en te kijken hoe t allemaal verloopt.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 24 juli 2011 @ 17:22:28 #152
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_99883683
Ik ben wel wat gewend qua snelheid :P Maar een keer ernaast zitten is altijd leuk. Volgens mij woon je nog bij mij in de buurt ook, wat ik me kan herinneren van je rijbewijs-kwijt topic.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:48:52 #153
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_99969640
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben wel wat gewend qua snelheid :P Maar een keer ernaast zitten is altijd leuk. Volgens mij woon je nog bij mij in de buurt ook, wat ik me kan herinneren van je rijbewijs-kwijt topic.
Eindhovuuuu
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:56:44 #154
182073 invine
blablabla etc.
pi_99969914
Heb je weleens zien rijden geloof ik een paar jaar terug, vlakbij de aston/jag dealer.. zilvere impreza die iets teveel lawaai maakte, maar verder niet pauper oid was.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:17:25 #155
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_100085322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:56 schreef invine het volgende:
Heb je weleens zien rijden geloof ik een paar jaar terug, vlakbij de aston/jag dealer.. zilvere impreza die iets teveel lawaai maakte, maar verder niet pauper oid was.
Whehehe dat was denk ik met mijn Invidia einddemper.
Dat heb ik een maandje volgehouden, maar heb daarna een wat normalere demper gepakt.
Een impreza is overigens altijd wel wat pauper....
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:30:28 #156
182073 invine
blablabla etc.
pi_100085915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 13:17 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Whehehe dat was denk ik met mijn Invidia einddemper.
Dat heb ik een maandje volgehouden, maar heb daarna een wat normalere demper gepakt.
Een impreza is overigens altijd wel wat pauper....
Ja maar niet nog pauperder gemaakt door lelijke bodykits etc.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_103149003
64 dagen geleden ,.........
pi_103321806

dit zal wel mooi dingetje zijn voor in je impreza indien we hem nog weer krijgen te zien :)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103334213
Die kun je overal inbouwen, is een Bleutooth-OBD2 stekkert en een Android tablet..

Wel vet, moet ik ook een keer halen 8-)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:25:19 #160
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_103785473
Pfff het duurt wel lang voordat de pimpert klaar is zeg.
Blok is inmiddels opgebouwd.

Akls t goed is kunnen ze over een week gaan inrijden.
En daarna de rollerbank op.

Tunen als een malle :P

Ow ja, het vermogen gaan we niet helemaal halen.
Het blok levert te veel koppel.
Als we maximaal gaan konm ik uit op een dikke 800 NM en dan trek ik alles kapot.
We stoppen daarom bij 1,8 bar.
Dan zitten we rond de 730 NM, maximaal voor de bak en koppeling.
Het vermogen zal dan 540-550 pk gaan bedragen.

nog niet gek

grtzz

[ Bericht 35% gewijzigd door Nerdmans op 31-10-2011 14:44:48 ]
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:42:30 #161
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_103786091
Ow ja...

de BMW is inmiddels verkocht.
Ik heb die tot ongeveer 400 pk gekregen, dus niks geks voor een 1 serietje :P

Nu heb ik een Audi TT RS.
nu nog standaard 340 pk 450 NM.

Straks even naar ABT en dan ios t 420 pk en 570 NM.
Ook leuk.klinkt ook veel beter dan de BMW.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_103914283
Begin na deze topic-reeks toch wel benieuwd te worden hoe de impreza er tegenwoordig uitziet.
Of zet je liever geen foto's ervan op internet?

Moest pas wel even aan dit topic denken toen ik wat las op internet namelijk: http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5303

Aangezien ik geen flauw idee heb wat voor model jij hebt :P
  donderdag 3 november 2011 @ 14:18:55 #163
182073 invine
blablabla etc.
pi_103914463
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Nerdmans het volgende:
Ow ja...

de BMW is inmiddels verkocht.
Ik heb die tot ongeveer 400 pk gekregen, dus niks geks voor een 1 serietje :P

Nu heb ik een Audi TT RS.
nu nog standaard 340 pk 450 NM.

Straks even naar ABT en dan ios t 420 pk en 570 NM.
Ook leuk.klinkt ook veel beter dan de BMW.
5cil is wel een fijn geluid inderdaad, maar waarom in hemelsnaam een audi.. Nederland is al zo saai qua auto gebied..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:28:31 #164
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_104138938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef invine het volgende:

[..]

5cil is wel een fijn geluid inderdaad, maar waarom in hemelsnaam een audi.. Nederland is al zo saai qua auto gebied..
Tja...
ik vond het wel een leuke bak...
Saai issie zeker niet hoor :P
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:34:03 #165
182073 invine
blablabla etc.
pi_104139304
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Tja...
ik vond het wel een leuke bak...
Saai issie zeker niet hoor :P
Qua rijden niet nee, maar qua uiterlijk.. maar dat is persoonlijk ;)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_104148403
Wat had je dan in gedachte wat niet saai is?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_104676540
Audi heeft chippie tjoening derop.
Scheelt een boel zeg.

0-100 4.3 :)
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_107218626
De Subaru is inmiddels volledig gebouwd.
De auto wordt nu ingereden en de eerste 1000 km staat erop.

Nog een duiznedje of 2-3 en dan kan hij de bank op!
Zin in :)
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_107219034
Wat is het verbruik eigenlijk..? :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_107219108















alles gemonteerd en in de auto...


intercooler en de oliecooler


remmetjes
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_107219156
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik eigenlijk..? :P
Ehm... geen idee eigenlijk!
Er zitten 2150 CC injectoren op, dus dat zal verbuik weinig goed doen.
Maar goed, ik rij op Bio ethanol, dus ben gewoon groen :P
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_107219282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef madco het volgende:
Begin na deze topic-reeks toch wel benieuwd te worden hoe de impreza er tegenwoordig uitziet.
Of zet je liever geen foto's ervan op internet?

Moest pas wel even aan dit topic denken toen ik wat las op internet namelijk: http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5303

Aangezien ik geen flauw idee heb wat voor model jij hebt :P
Haha die ken ik wel, maar wassunt me :)
Ik heb wel eens met de BMW een sprintje gedaan .... maakte elkaar weinig :)
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_107219928
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:18 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ehm... geen idee eigenlijk!
Er zitten 2150 CC injectoren op, dus dat zal verbuik weinig goed doen.
Maar goed, ik rij op Bio ethanol, dus ben gewoon groen :P
Hoezoo rij je op BioEthanol? :P Op benzine zou je toch veel meer vermogen er uit krijgen?

ik snap het niet.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_107223826
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoezoo rij je op BioEthanol? :P Op benzine zou je toch veel meer vermogen er uit krijgen?

ik snap het niet.. :P
E85 geeft veel meer vermogen dan gewone benzine hoor.
Anders zou ik dat natuurlijk niet laten doen... ben een scheurijzer, geen boomknuffelaar :P
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_107227401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

E85 geeft veel meer vermogen dan gewone benzine hoor.
Anders zou ik dat natuurlijk niet laten doen... ben een scheurijzer, geen boomknuffelaar :P
Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen.. :P

Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_107233655
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen.. :P

Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Bio ethanol in je benzine bak gooien is iets anders dan een goed afgestelde auto
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_107259827
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen.. :P

Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Je auto moet er wel op ingeregeld zijn natuurlijk.
Maar er zit meer kracht in e85 dan in bezine.

Je kan je voorontsteking eerder zetten e.d.
Mijn Subaru kan straks op benzine en op e85 rijden.

MAx vermogen op benzine zal rond de 490-500 pk zijn.
Max vermogen op e85 zal 550-560 zijn.
Daarbij komt koppel ook wat hoger te zitten.

Is toch ruim 10% verschil
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:32:37 #178
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_107260255
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:

Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Fout.
Maar als je niet anders gewend bent dan ralle N/A BMW's kan ik me voorstellen dat je niet veel weet van agressieve timing maps en verhoogde turbodrukken.

Verdiep je er eerst eens in voor je dit soort opmerkingen maakt.
Daarbij komt dat je in veel auto's niet zomaar E85 kan gooien. Het tast waarschijnlijk de benzinepomp aan, en je brandstofleidingen. Wellicht zelfs je injectoren afhankelijk van het gebruikte materiaal.
pi_107261513
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:32 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Fout.
Maar als je niet anders gewend bent dan ralle N/A BMW's kan ik me voorstellen dat je niet veel weet van agressieve timing maps en verhoogde turbodrukken.

Verdiep je er eerst eens in voor je dit soort opmerkingen maakt.
Daarbij komt dat je in veel auto's niet zomaar E85 kan gooien. Het tast waarschijnlijk de benzinepomp aan, en je brandstofleidingen. Wellicht zelfs je injectoren afhankelijk van het gebruikte materiaal.

Denk je nou echt dat ik BioEthanol in mijn BMW heb gegooid/zou gooien? :P

En agressieve maps e.d. hou ik mijzelf niet mee bezig, gezien het feit dat ik niet zo agressief auto hoef te hebben. Liever een lekker schakellui wagen (120PK @ 1000KG met 260nm koppel nu).

Mijn auto('s) zullen natuurlijk niet kunnen tippen aan auto's van andere mensen zoals Nerdmans de jouwe. Ik heb meer plezier aan om volgende maand mijn GT19 Turbo er op te schroeven met Race 520 verstuivers en na een chip op maat op 210PK (@1000KG) uit te komen met nog steeds een verbruik van 1 op 20 :) En dan ben ik eigenlijk al klaar..

Maargoed, laten we maar weer ontopic gaan en dat brandstof verhaal achterwegen laten.. :P Het gaat uiteindelijk om de Impreza.. ^O^
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:12:17 #180
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_107261813
Mijn auto is ook verre van zaligmakend. En nee ik ging er niet vanuit dat je het in je BMW gegooid had ;)
Ontopic maar weer! :)
  donderdag 26 april 2012 @ 11:50:12 #181
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_110808323
Mijn god wat duurt het laaaaaang met de pimpert

We liepen tegen het probleem aan dat boven de 1.4 bar er te weinig benzine toevoer was...
Dit is wel vaker een probleem bij Ethanol...

340 liter per uur was te weinig, inmiddels een parallel systeem geprobeert en die trekt t wel.
400+ liter per uur.... van pomp tot pomp hahaha.

inmiddels runs aan het maken op 1.6 Bar..
Nu lopen we aan tegen t feit dat bij hele snelle acceleraties tot 8000 toeren gooit ie ondanks de “air oil seperator” toch nog een beetje olie van het blok in het catchtankje. Na een aantal acceleraties zit er zoveel olie in het catchtankje dat deze ook wat olie eruit gooit.
Dus er moet een verbinding komen.. weer bestellen....

We zitten bij 1.6 bar op 500+ krukas pk.
Er zijn een drietal acceleraties gedaan vanuit hoge gear nog.

100-160 kmh ( in zn 4) 3,4 seconden
100-200 kmh ( in zn 5) 8,2 seconden
100-200 kmh ( in zn 4) 7,5 seconden

Dat zijn alvast mooie waarden es kijken wat 100-200 doet als we vanuit 3 gaan starten.

Woensdag weer even kijken :)
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zaterdag 28 april 2012 @ 02:48:34 #182
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_110889952
Lol dat trek ik niet zo snel :p
Speak only if it improves upon the silence....
pi_110892422
mooi
pi_110892704
Ben je niet een godsvermogen kwijt aan arbeidsloon voor de tunert?

Turbo project lijkt me ook wel leuk om te doen, maar dan zou ik gewoon een wrakkige E30 316 (non-i) pakken en die turbo erop kwakken.
.
  maandag 30 april 2012 @ 19:27:36 #185
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_110969728
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef Fer het volgende:
Ben je niet een godsvermogen kwijt aan arbeidsloon voor de tunert?

Turbo project lijkt me ook wel leuk om te doen, maar dan zou ik gewoon een wrakkige E30 316 (non-i) pakken en die turbo erop kwakken.
Tja het is geen goedkope optie.

Het is ook een stukje warm hart voor de pimpert... ik kon met minder meer halen.
Het is een prijzig project, maar er is een fixed prize met de tunert.
Al ben ik stiekum wel wat extra kwijt aan aanvullende hardware.

Als dit gedaan is en ik de onderdelen weer verkocht heb over een jaartje of wat dan gaan we weer niew plan maken. Ofwel een nieuwe auto met minder erbij ( GTR 35) of weer es los op iets totaal anders. We zien wel... als t maar weer wat sneller is he>
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_115287733
Zo mensen het is zo ver!

De Subaru wordt zaterdag afgeleverd.
Gisteren is hij op de rollerbank gegaan.

We hebben 578,3 pk bij 6750 RPM
en koppel 647 nm bij 4800 RPM

Al met al niet gek voor een Suubke.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_115287783
ow ik heb een rollerbank uitdraai als pdf maar die krijg ik bij mijnalbum.nl niet ingelezen...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:35:41 #188
182073 invine
blablabla etc.
pi_115289075
Wat ga je er nu uiteindelijk mee doen? Of het is gewoon een achievement om een 500+ pk wagen te hebben en gaat die gelijk de verkoop in nu?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115289850
Hoe houden die steekassen dat vol, en ik geloof dat de achterste aandrijfas al moeite heeft met het normale vermogen. Hoe heb je dat opgelost
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_115293983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef invine het volgende:
Wat ga je er nu uiteindelijk mee doen? Of het is gewoon een achievement om een 500+ pk wagen te hebben en gaat die gelijk de verkoop in nu?
Neh ff jaartje mee rijden en dan idd in de verkoop!
Wilde dit jaar graag street kings rijden ,maar dat moet 2013 worden.

Daarna aanbieden of in onderdelen eruit :)
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_115294003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef densmee het volgende:
Hoe houden die steekassen dat vol, en ik geloof dat de achterste aandrijfas al moeite heeft met het normale vermogen. Hoe heb je dat opgelost
Spullen van een STI erop gezet.
Zou net moeten lukken.... zo niet vervangen :P
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_115294642
Waarom heb je nu tussendoor een tt rs gekocht? Snap best dat het een leuke auto is maar in die klasse is toch ook een hoop anders leuks te krijgen :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_115294856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom heb je nu tussendoor een tt rs gekocht? Snap best dat het een leuke auto is maar in die klasse is toch ook een hoop anders leuks te krijgen :P
In mijn ogen was t een TTR$ of een M3...
De C63 AMG was te log en voelde niet als mijn auto.. RS5te duur en geen turbo
911 wil ik alleen als turbo 997 en die is te duur.
Dus ik vraag me af welke opties je bedoelt?

En ik ben zelf vrij recent pas beland in deze klasse zullen we maar zeggen.
Dus ik verwacht iedere 2 jaar weer een wissel te kunnen doen. Maar de ttrs was in mijn ogen de juiste opvolger van mn 135i :)
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_115295461
Nou die M3 had ik wel boven de TT gekozen denk ik, maar een M1 was ook leuk geweest. (Alleen had je al een hele snelle 1 serie natuurlijk)

Kwam net deze tegen:

http://www.autoweek.nl/vi(...)udi-tt-rs-abt-501-pk

Is die van jou ook zo gechipt? Dan neem ik mijn woorden namelijk terug :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:00:27 #195
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115295682
M1 is iets te oud voor TS gok ik ;)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115325395
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Nou die M3 had ik wel boven de TT gekozen denk ik, maar een M1 was ook leuk geweest. (Alleen had je al een hele snelle 1 serie natuurlijk)

Kwam net deze tegen:

http://www.autoweek.nl/vi(...)udi-tt-rs-abt-501-pk

Is die van jou ook zo gechipt? Dan neem ik mijn woorden namelijk terug :P
De M3 is ook zeker een hele mooie rijdersmachine.
Echter als je 3 jaar een 135i hebt gehad, en je gaat in een m3 zitten.... dan is het bijna identiek qua dashboard. Het leuke van een ander merk als Audi is dat je echt een andere beleving hebt achter het stuur. Daarnaast leek me quattro wel fijner.... alles op de achterwielen is listig :)

Een M1 is identiek aan de 135i qua uiterlijk... dat is geen optie eigenlijk.

Mijn TTRS is idd getuned. De 501pk variant is met andere turbo e.d. daar heb ik geen interesse in.
Ik wil straks de intercooler en uitlaat aanpakken. Nu heb ik op racefuel 403 pk... dat zal dan een goeie 425-430 pk zijn met de hardware upgrades.

Gezien t feit dat ik nog een 578pk Subaru heb staan is dat wel voldoende eigenlijk.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_115325606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:07 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

De M3 is ook zeker een hele mooie rijdersmachine.
Echter als je 3 jaar een 135i hebt gehad, en je gaat in een m3 zitten.... dan is het bijna identiek qua dashboard. Het leuke van een ander merk als Audi is dat je echt een andere beleving hebt achter het stuur. Daarnaast leek me quattro wel fijner.... alles op de achterwielen is listig :)

Een M1 is identiek aan de 135i qua uiterlijk... dat is geen optie eigenlijk.

Mijn TTRS is idd getuned. De 501pk variant is met andere turbo e.d. daar heb ik geen interesse in.
Ik wil straks de intercooler en uitlaat aanpakken. Nu heb ik op racefuel 403 pk... dat zal dan een goeie 425-430 pk zijn met de hardware upgrades.

Gezien t feit dat ik nog een 578pk Subaru heb staan is dat wel voldoende eigenlijk.
Ach ik zou al genoegen nemen met alleen de Subaru :D
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_115332031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Ach ik zou al genoegen nemen met alleen de Subaru :D
:P
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_115527669
ga je een keer naar DE, bergje op alsof het niks is lijkt me ook bijzonder.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')