Eindhovuuuuquote:Op zondag 24 juli 2011 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben wel wat gewend qua snelheidMaar een keer ernaast zitten is altijd leuk. Volgens mij woon je nog bij mij in de buurt ook, wat ik me kan herinneren van je rijbewijs-kwijt topic.
Whehehe dat was denk ik met mijn Invidia einddemper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:56 schreef invine het volgende:
Heb je weleens zien rijden geloof ik een paar jaar terug, vlakbij de aston/jag dealer.. zilvere impreza die iets teveel lawaai maakte, maar verder niet pauper oid was.
Ja maar niet nog pauperder gemaakt door lelijke bodykits etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:17 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Whehehe dat was denk ik met mijn Invidia einddemper.
Dat heb ik een maandje volgehouden, maar heb daarna een wat normalere demper gepakt.
Een impreza is overigens altijd wel wat pauper....
5cil is wel een fijn geluid inderdaad, maar waarom in hemelsnaam een audi.. Nederland is al zo saai qua auto gebied..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Nerdmans het volgende:
Ow ja...
de BMW is inmiddels verkocht.
Ik heb die tot ongeveer 400 pk gekregen, dus niks geks voor een 1 serietje
Nu heb ik een Audi TT RS.
nu nog standaard 340 pk 450 NM.
Straks even naar ABT en dan ios t 420 pk en 570 NM.
Ook leuk.klinkt ook veel beter dan de BMW.
Tja...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef invine het volgende:
[..]
5cil is wel een fijn geluid inderdaad, maar waarom in hemelsnaam een audi.. Nederland is al zo saai qua auto gebied..
Qua rijden niet nee, maar qua uiterlijk.. maar dat is persoonlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Tja...
ik vond het wel een leuke bak...
Saai issie zeker niet hoor
Ehm... geen idee eigenlijk!quote:
Haha die ken ik wel, maar wassunt mequote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef madco het volgende:
Begin na deze topic-reeks toch wel benieuwd te worden hoe de impreza er tegenwoordig uitziet.
Of zet je liever geen foto's ervan op internet?
Moest pas wel even aan dit topic denken toen ik wat las op internet namelijk: http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5303
Aangezien ik geen flauw idee heb wat voor model jij hebt
Hoezoo rij je op BioEthanol?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ehm... geen idee eigenlijk!
Er zitten 2150 CC injectoren op, dus dat zal verbuik weinig goed doen.
Maar goed, ik rij op Bio ethanol, dus ben gewoon groen
E85 geeft veel meer vermogen dan gewone benzine hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezoo rij je op BioEthanol?Op benzine zou je toch veel meer vermogen er uit krijgen?
ik snap het niet..
Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen..quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
E85 geeft veel meer vermogen dan gewone benzine hoor.
Anders zou ik dat natuurlijk niet laten doen... ben een scheurijzer, geen boomknuffelaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |