abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56399274
Pffffffff

Het duurt allemaal wel lang, maar vrijdag is alles binnen en kan de ombouw gaan beginnen.
Aangepaste injectoren
Brandstof pomp.
Koudere bougies
GT-spec uitlaat spruitstuk.
TD05-16G.
FMIC
EMS remapping

Als extraatje, betere remblokken en een kayaba schokbrekersetje zodat demping en hoogte naar wens kan worden ingesteld.

De race met de ferrari staat nog op stapel en ik heb inmiddels nog een leuke race staan.
Die auto gaat echt nergens meer over: de http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3910

Nog ongeveer 2 weken aftellen en ik ben een happy man!
lalalaaaaa

[ Bericht 0% gewijzigd door Nerdmans op 29-01-2008 23:59:01 ]
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_56399825
Een TD06-16G
Nog nooit van gehoord.
Je bedoeld geen Td05-16G, toevallig????
pi_56400048
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Een TD06-16G
Nog nooit van gehoord.
Je bedoeld geen Td05-16G, toevallig????
oww tiepvaut ja die bedoel ik toevallig ja
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:39:58 #54
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_56400743
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn beeld over mensen met een impreza is maar weer eens bevestigd
Dat was ook een beetje mijn gedachte toen ik het filmpje zag... De 'oeh, kijk ons nu eens' toon komt m.i. een beetje treurig over. Je bent geen 12 meer Desalniettemin blijf een mooie Impreza wel erg leuk! De nieuwere modellen vind ik alleen spuuglelijk.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:49:47 #55
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_56406096
Nog een groter wiel en/of clipping in gedachten voor de turbo?
Een stocker is toch vergelijkbaar qua grootte met een T3 gerrit? Dan komt de max power output ergens tussen 300 en 330pk toch?
pi_56446288
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
Nog een groter wiel en/of clipping in gedachten voor de turbo?
Een stocker is toch vergelijkbaar qua grootte met een T3 gerrit? Dan komt de max power output ergens tussen 300 en 330pk toch?
Nope..

Eerst even kijken hoe t systeem draait met de huidige aanpassingen.
Ik weet niet pcies hoeveel pk je uit deze turbo kunt knijpen.
Ik dacht ergens tot 400 pk ofzo.
Ik ga voor de 330 meer als genoeg

Ik zal wil ik verder gaan met pk's eerst een aantal zaken moeten aanpssen ( koppeling bak zuigers drijfstang enz..
Hier heb je wat dyno's, sommige betwijfel ik echter ten zeerste.....
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.z1motorsports.com/Image%2520Gallery/Dyno%2520Charts/Wagz/744%255B1%255D.jpg&imgrefurl=http://www.z1motorsports.com/Image%2520Gallery/Dyno%2520Charts/DynoCharts.asp&h=308&w=450&sz=34&hl=nl&start=11&um=1&tbnid=eoLBaR3m7ExLQM:&tbnh=87&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dtd05%2B16g%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_56447395
TD05 16G is dat dezelfde 'Big G' als uit een Evo3? Die is ongeveer goed voor zo'n 340pk max ongeveer. Die ga ik ook monteren over een wat langere tijd.
pi_56472694
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:43 schreef 1299 het volgende:
TD05 16G is dat dezelfde 'Big G' als uit een Evo3? Die is ongeveer goed voor zo'n 340pk max ongeveer. Die ga ik ook monteren over een wat langere tijd.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen..
Heb je een plaatje?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_56473177
Nee.
Een Big16 heeft minder top als een Super16, althans volgens de fabrikant.
http://www.boostplanet.com/compressorflow.htm

Een Super16G zou ongeveer 350-360 pk moeten kunnen leveren.
pi_56481792
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:32 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Nee.
Een Big16 heeft minder top als een Super16, althans volgens de fabrikant.
http://www.boostplanet.com/compressorflow.htm

Een Super16G zou ongeveer 350-360 pk moeten kunnen leveren.
Oke, interresant Ik denk alleen niet dat die Super16 pasklaar voor mijn auto er is. Weet jij toevallig of die ook in een latere evo heeft gezeten?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:56:47 #61
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_57245625
Zooo...

ik heb de auto terug gehad van de upgrade.
K heb er een week mee gereden en nu heb ik al een pakking naar de klote

Volgende week gaat ie weer terug.
Als ik m dan weer heb ga ik wat foto's maken en plaatsen.

nu ff balen en weer w88
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:00:18 #62
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57245702
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Nerdmans het volgende:
Zooo...

ik heb de auto terug gehad van de upgrade.
K heb er een week mee gereden en nu heb ik al een pakking naar de klote

Volgende week gaat ie weer terug.
Als ik m dan weer heb ga ik wat foto's maken en plaatsen.

nu ff balen en weer w88
Daar zou ik dus echt geen zin in hebben om elke keer dat gezeik te hebben en auto terug naar de garage
Because they will last that long.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:59:16 #63
182073 invine
blablabla etc.
pi_57246965
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Nerdmans het volgende:
Zooo...

ik heb de auto terug gehad van de upgrade.
K heb er een week mee gereden en nu heb ik al een pakking naar de klote

Volgende week gaat ie weer terug.
Als ik m dan weer heb ga ik wat foto's maken en plaatsen.

nu ff balen en weer w88
neem een fatsoenlijke garage die weet wat die doet
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zondag 9 maart 2008 @ 00:36:52 #64
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_57254928
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef invine het volgende:

[..]

neem een fatsoenlijke garage die weet wat die doet
Nja ze hebben goede reputatie..
T kan natuurlijk ook gewoon ff tegen zitten dat er een pakkinkje uitklapt he?

Maja k hoop wel dat ze het duurzaam even nakijken, heb zeker geen zin om iedere x op en neer te gaan.
K wil gewoon gummen
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:17:22 #65
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_57305973
inlaat pakking zeker?
pi_57306012
Hou op over inlaatpakkingen
pi_57312718
Topictitel... kp?
pi_60470997
Jawel...

de impreza gaat eruit!
Ik heb een BMW 135 i aangeschaft.

Het enige wat ik daar aan doe is een chippie.
Dan heb je 360 pk en 500 nm in een bmw 1 serie.
Dat moet voorlopig even genoeg zijn.

Dus als er nog liefhebbers zijn, laat me even weten!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:38:27 #69
182073 invine
blablabla etc.
pi_60471729
bmw 1 serie alleen... jammer.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_60471885
mjah ... vinnik zelf ook niet echt 1 van de mooiste beamers O_O

[/understatement]
Calm down, please!
pi_60473581
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Nerdmans het volgende:
Jawel...

de impreza gaat eruit!
Ik heb een BMW 135 i aangeschaft.

Het enige wat ik daar aan doe is een chippie.
Dan heb je 360 pk en 500 nm in een bmw 1 serie.
Dat moet voorlopig even genoeg zijn.

Dus als er nog liefhebbers zijn, laat me even weten!
Coupe dan wel toch he?
pi_60474720
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:11 schreef tevebe het volgende:
Coupe dan wel toch he?
Of mischien de cabrio. Een andere keuze is er niet
pi_60478922
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Nerdmans het volgende:
Jawel...

de impreza gaat eruit!
Ik heb een BMW 135 i aangeschaft.

Het enige wat ik daar aan doe is een chippie.
Dan heb je 360 pk en 500 nm in een bmw 1 serie.
Dat moet voorlopig even genoeg zijn.

Dus als er nog liefhebbers zijn, laat me even weten!
135i is dikkk!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60486049
moet je wel pics showen natuurlijk....
pi_60493113
jeps het is de 135 i coupe.

De auto is bewust gekozen.
Ik had als andere opties een s5 en of een 335i.
Uiteraard mooiere auto's.

Echter gaat het mij nog even om leuk en snel rijden.
Met de s5 en de 335 ben je meteen zo ... duur of dik aan t doen vind ik.
Met de 135 i ben je lekker anoniem... ik laat nml de type aanduiding eraf halen.

De auto staat ook voor de zaak en ik voel me niet helemaal lekker bij te dikke bakken.
Wheheh de imreza moest al aan t begin van de straat staan en de 307 is ook zo armetierig.
Nu heb ik er 1 die gewoon voor de deur kan staan en waar ik me prettig bij voel.


ennieweej..
de impreza moer er uit.

Daar wil ik op termijn een cabrio voor terug.
Ik denk aan een honda s2000.
Ik wil dakloos en als t kan met een beetje peper in de reet

Dus als jullie nog ideeen hebben..
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60493855
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Nerdmans het volgende:

Ik denk aan een honda s2000.
Ik wil dakloos en als t kan met een beetje peper in de reet

Dus als jullie nog ideeen hebben..
Tsja ... S2K roeleert natuurlijk wel de pan uit. Tegenwoordig koop je voor 20k ook wel een NSX (wel een oude, maarja, aluminium body) Targa.

Andere opties (gezien ik aanneem dat je voor een tweezitter wilt gaan):
¤ 29.950,- : Mini Cooper S cabrio 1.6i 16V (September 2004) 170 pk *
¤ 38.500,- : Porsche Boxster S (Februari 2001) 252 pk
¤ 43.500,- : Audi TT Coupe 3.2 quattro DSG S-tronic/automaat (September 2006) 250 pk **
¤ 54.950,- : Porsche Boxster 2.7 (Januari 2006) 239 pk
¤ 69.950,- : Mercedes SLK 55 AMG automaat (Juli 2005) 360 pk

* Toch maar een vierzitter ... al betwijfel ik of je wat hebt aan die achterbank
** Het oude model TT heb ik er maar niet tussengezet (butt-ugly)
Calm down, please!
pi_60494083
ja googol,

leuke auto's die je neerzet!
Tis alleen wel zo dat t budget wat kleiner is dan je denkt hoor.

Ik hoop ergens zo'n 13-14k voor de impreza te krijgen. nog wat voor de peugeot en ik kan wat bijleggen.
Dus een 22k en de pret is wel op eigenlijk.
Je moet dan meer denken aan niveau bmw z3 2.8 ofzo s2000 wat oudere.

de cooper doek niet. daar heb ik niets mee met die auto.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60494536
Dan zet ik de volgende opties neer (nu met oude TT )

¤ 19.950,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo Quattro 225 pk (Maart 2000)
¤ 16.500,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo 180 pk (Maart 2000)
¤ 14.950,- : BMW Z3 2.8 automaat 193 pk (Juni 1998)
¤ 23.500,- : Porsche Boxster 2.5 204 pk (Mei 1997)
¤ 26.500,- : Porsche Boxster 2.7 Tiptronic/automaat 220 pk (Maart 2000)

S2000 staat er hier gekeken. niet bij. Dat zou trouwens mijn keuze worden (Hondafiel).
Hier (Autoweek Bazaar) staat ie wel (met 6 maanden garantie).
prijs ¤ 24.500
bouwjaar mei 2002
kilometerstand 83.631 km
Calm down, please!
pi_60496585
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef Googolplexian het volgende:
Dan zet ik de volgende opties neer (nu met oude TT )

¤ 19.950,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo Quattro 225 pk (Maart 2000)
¤ 16.500,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo 180 pk (Maart 2000)
¤ 14.950,- : BMW Z3 2.8 automaat 193 pk (Juni 1998)
¤ 23.500,- : Porsche Boxster 2.5 204 pk (Mei 1997)
¤ 26.500,- : Porsche Boxster 2.7 Tiptronic/automaat 220 pk (Maart 2000)

S2000 staat er hier gekeken. niet bij. Dat zou trouwens mijn keuze worden (Hondafiel).
Hier (Autoweek Bazaar) staat ie wel (met 6 maanden garantie).
prijs ¤ 24.500
bouwjaar mei 2002
kilometerstand 83.631 km
"

k*t dat je idd tegen de tt aanloopt . . .
Die doe ik ook niet.. is gewoon ... tje gewoon niet de auto zeg maar...

2 beamers is ook niet echt ideaal en de boxter is weer zo wannabee 911..

Jammer dat de donkervoortjes nog te duur zijn.. dat is echt leuk spul.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60496621
quote:
hmm nooit bij stil gestaan...

keertje big block is ook wel tof.
Wheheh cobra!!!

Ga ik ook eens over nadenken.. wel weer iets anders
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60497809
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

keertje big block is ook wel tof.
Wheheh cobra!!!
Ik dacht dat je budget gelimiteerd was
Dit is een goede garantie om het budget gelimiteerd te houden.
Verder wel uber-coole auto natuurlijk alleen wel jammer van de wegligging.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Nerdmans het volgende:

k*t dat je idd tegen de tt aanloopt . . .
Die doe ik ook niet.. is gewoon ... tje gewoon niet de auto zeg maar...

2 beamers is ook niet echt ideaal en de boxter is weer zo wannabee 911..
Gewoon niet doen dan ... je hebt namelijk wel gelijk. Alhoewel ik de Boxter nog wel vind kunnen ... Cayman is er ook nog voor de 911 wannabe's
quote:
Jammer dat de donkervoortjes nog te duur zijn.. dat is echt leuk spul.
En zelf-bouw? Als je de ruimte hebt en autoliefhebber bent is dat natuurlijk ook best gaaf.

Calm down, please!
pi_60504888
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Nerdmans het volgende:

[..]



Jammer dat de donkervoortjes nog te duur zijn.. dat is echt leuk spul.
Geen donkervoort kopen veel te duur kan je beter zelf wat bouwen of een ander type seven kopen
pi_60508957
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 09:24 schreef wouter37 het volgende:

[..]

Geen donkervoort kopen veel te duur kan je beter zelf wat bouwen of een ander type seven kopen
Ja dat hebben ze meer al eens eerder vermeld ja..
Maar ik heb de tijd en de ruimte niet om zelf te gaan bouwen.

Ik heb zo ook al eens contact gehad met de mannen van ariel atom.
Dat is als zelfbouw geval goed te doen, vooral met de dollar koers.

Maar dan denk ik dat t weer zo'n project wordt dat halverwege weer op marktplaats beland.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60509817
Wellicht offtopic, maar hoe kom je aan het geld??

Een 330 pk Impreza, een BMW 135i, en nu kijk je naar een Donkervoort.

Dan ben ik wel benieuwd wat voor beroep je hebt?
pi_60522559
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Nerdmans het volgende:
Ik wil dakloos en als t kan met een beetje peper in de reet

Dus als jullie nog ideeen hebben..
Had dan gelijk een 135i cabrio gepakt.
pi_60525751
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:31 schreef BasDirkse het volgende:
Wellicht offtopic, maar hoe kom je aan het geld??

Een 330 pk Impreza, een BMW 135i, en nu kijk je naar een Donkervoort.

Dan ben ik wel benieuwd wat voor beroep je hebt?
Tja. . . .ik ben al 30 he?
Ik heb op mn 18e mn eerste auto gekocht en ben rustig aan gaan upgraden.
Dus de impreza heb ik rustig naar toe gewerkt. In 10 jr tijd

De peugeot 307 was van mijn opa.
Hij is helaas overleden en wilde dat ik zijn auto zou rijden.
Die is dus eigenlijk ongewenst op mijn pad gekomen... liever opa nog . . ..

de BMW koop ik met mijn eigen Holding ( bedrijf), dus die ga ik zakelijk rijden.
Als beroep dus ondernemer.


De cabrio die ik wil kopen komt er pas als de impreza verkocht is hoor. t geld groeit me niet op de rug haha
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:54:51 #88
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_60634249
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
Zo....

we zijn er uit wat het gaat worden en wie het gaat worden
Vreede gaat samen met Mark Verhoeven de upgrade doen.

De onderdelen zijn besteld dus nu ist ff wachten.

Wat gaan we dus allemaal doen in de eerste plaats:

Grotere injectoren
Brandstof pomp
Koudere bougies
GT-spec uitlaat spruitstuk
Turbo :TD06-16G 1050
Front mounted intercooler
Remapping

alles goed voor zo'n 330 pk en 430 nm.


Uiteindelijk is het wenselijk dat er een metersetje gaat komen om wat zaken in de gaten te houden.
Verder wil ik ergens in t nieuwe jaar front en back strutbrace.
Hopelijk houden bak en koppeling het vol anders gaan die ook vervangen worden.

Ik heb er in ieder geval zin in en kijk uit naar mn nieuwe spulletjes
Heb je niet gewoon genoeg aan een verstevigingsset voor de versnellingsbak? Kost wel een paar centen natuurlijk. Geloof een kleine 1500 euro, en dan heb je een versteviging van de 2de en 3de versnelling.
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:13:15 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60634660
Even bij de les blijven. De Impreza gaat eruit, en er komt en BMW 135i voor terug.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:44:20 #90
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_60635331
Ja sorry, had nog niet alles gelezen. Kwam er pas achter toen ik bovenstaande gepost had...
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
pi_60715648
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef WhiteAssNigga het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon genoeg aan een verstevigingsset voor de versnellingsbak? Kost wel een paar centen natuurlijk. Geloof een kleine 1500 euro, en dan heb je een versteviging van de 2de en 3de versnelling.
Ja ik heb zelfs overwogen om zelf een compleet andere bak te nemen.
Ik heb echter een nieuwe koppelingsplaat er onder laten zetten een een revisie van de bak laten uitvoeren.
Hij begon wat te slippen en er was was muk in mn bak gekomen dus hij begon te knarsen tijdens t schakelen.

Ik laat t aan een eventuele koper om een andere bak te monteren.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60742839


http://www.mijnalbum.nl/A(...)n-Auto's-Subaru.html

zo wat kiekjes van de 2 snelheidsduivels

[ Bericht 66% gewijzigd door Nerdmans op 11-08-2008 21:05:09 ]
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60743487
http://www.ziptuning.nl/c(...)e-306-pk.html#header

lijkt me wel leuk om t doen, maar ik vin 1.900 echt belachelijk voor 1,5 uur software aanpassen..
Stelletje afzetters... ze zijn wel helaas de enige die chiptuning bieden voor t blok... gotverdegotver
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60743598
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.ziptuning.nl/c(...)e-306-pk.html#header

lijkt me wel leuk om t doen, maar ik vin 1.900 echt belachelijk voor 1,5 uur software aanpassen..
Stelletje afzetters... ze zijn wel helaas de enige die chiptuning bieden voor t blok... gotverdegotver
Denk als je even half jaartje wacht dat er al heel wat meer aanbieders zijn..

Maar damn, 305km top in zo'n klein autotje. erg lekker

Ding ziet er trouwens erg goed uit, alhoewel ik de coupe niet de mooiste uitvoering vind.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60748814
305 gaat hij niet halen denk ik. Met een gemiddelde luchtweerstand coëfficiënt zit je rond de 285.
pi_60756600
Word wel het gehele uitlaat systeem vervangen?
Zodat het blok, en zeker de turbo lekker door kan blazen?

dus lekker 8 a 10cm diameter uitlaatbuis.
Back to the 70's
pi_60832630
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:10 schreef arnold-d het volgende:
Word wel het gehele uitlaat systeem vervangen?
Zodat het blok, en zeker de turbo lekker door kan blazen?

dus lekker 8 a 10cm diameter uitlaatbuis.
Bij de bmw laat ik straks alleen de chip herprogrammeren.
Ik wil de beamer netjes en beschaafd houden.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_60834042
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Bij de bmw laat ik straks alleen de chip herprogrammeren.
Ik wil de beamer netjes en beschaafd houden.
Jammer.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60867628
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:33 schreef 1299 het volgende:
305 gaat hij niet halen denk ik. Met een gemiddelde luchtweerstand coëfficiënt zit je rond de 285.
Tja dat lijkt mij ook.

Echter beweren ze toch echt dat hij 300+ doet GPS gemeten.
Ik heb inmiddels in Duitsland een tuner gevonden.
Die brengen hem op 350 pk dan geven ze als top 299
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_61053286
We hebben een paar test ritjes gedaan tussen de bmw en de impreza.
In t echt gingen we nooit harder dan 90... als dat zo lijkt komt t omdat we de video's ge edit hebben..

http://videos.streetfire.(...)racing-my_178743.htm

http://videos.streetfire.(...)u-impreza_178742.htm

http://upload.streetfire.(...)racing-my_178744.htm
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')